• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Combattant schreef:
    (...)

    Naw, wil je vriendjes worden? :]

    Verleidelijk, maar na'ah. Loner is mijn lotsbestemming.

    Wel aardig, toch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Halcyon, Orchard en Saviorself:
    Ook al zijn jullie niet genoemd, ik weet zeker dat jullie alle drie super lieve meiden zijn. Veel geluk in 2014 x


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Halcyon, Orchard en Saviorself:
    Ook al zijn jullie niet genoemd, ik weet zeker dat jullie alle drie super lieve meiden zijn. Veel geluk in 2014 x

    AHW. That's sweet <3


    That is a perfect copy of reality.

    Combattant schreef:
    Halcyon, Orchard en Saviorself:
    Ook al zijn jullie niet genoemd, ik weet zeker dat jullie alle drie super lieve meiden zijn. Veel geluk in 2014 x

    Da's best lief. Jij ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Combattant schreef:
    (...)

    Nou :c

    Waitwaitwait. Ben ik joú vergeten? M'n beste vriendin op Quizlet? Shame on me.
    Nori, je bent echt geweldig, joh. Zonder jou zou ik niks zijn. Nu heb ik plotseling een geweldig idee voor een nieuwe ship: Lori of Notta. ^.^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Waitwaitwait. Ben ik joú vergeten? M'n beste vriendin op Quizlet? Shame on me.
    Nori, je bent echt geweldig, joh. Zonder jou zou ik niks zijn. Nu heb ik plotseling een geweldig idee voor een nieuwe ship: Lori of Notta. ^.^


    Yeah! Ik krijg een ship! Eh.. Notta of Lori.. Moeilijke :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Yeah! Ik krijg een ship! Eh.. Notta of Lori.. Moeilijke :3


    Lori, want Notta lijkt op not en jullie zijn niet not. :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HaIcyon schreef:
    Marie (Woodley), Denise (Kayal), Naomi (Barker), Lisa (Tenacious), Melissa (Heap), Iris (Guinness), Jacco (Jaymes) en andere die ik nu vergeten ben, omdat jullie super awesome mensen zijn en niet te vergeten ook fijne tegenspeelsters/ -spelers zijn om tegen te RPGen c:
    Nori (Combattant), Ellen (Saviorself) en vele andere, ik ken jullie niet goed, maar ik weer honderd procent zeker dat jullie fantastische meiden zijn! <3
    Nynke - schrijf ik je naam goed? - (Orchard), jij maakt echt geweldige covers. Dat meen ik echt. Verder vind ik je ook een super meid. En nee, dit is niet omdat je nog nergens bij stond, maar omdat ik het echt meen c:

    Wish you all a happy 2014! x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:48 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Aah. Dankjewel! Ik voel me niet zo zeer 'n loner op Quizlet, hoor. Haha, maar gewoon iets wat mij opviel. Desalniettemin wens ik jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Disnerd schreef:
    (...)

    Lori, want Notta lijkt op not en jullie zijn niet not. :'D

    Hahahhaha een vriendin van mij heet Lori :'D


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Mag ik ook trots zijn op mezelf dat ik het einde van het jaar (bijna) gehaald heb? :'D En ook op Child, want meid, we zijn er nog steeds, ook al was het een rotjaar op de meeste momenten.

    Daarbij wil ik DarkSavior en Sigil bedanken omdat ze me door dit jaar heen gekregen hebben.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:52 ]


    Your make-up is terrible

    HaIcyon schreef:
    Marie (Woodley) , Denise (Kayal), Naomi (Barker), Lisa (Tenacious), Melissa (Heap), Iris (Guinness), Jacco (Jaymes) en andere die ik nu vergeten ben, omdat jullie super awesome mensen zijn en niet te vergeten ook fijne tegenspeelsters/ -spelers zijn om tegen te RPGen c:


    Naww c:

    Demi (HaIcyon) en Marie (Woodley) omdat ze beide gewoon superawesome en sweet zijn en de beste tegenspelers die ik heb gehad c:
    Begum (cheekyharry), ze is al heel lang niet meer op Quizlet gekomen, maar in real life is ze nog steeds mijn beste vriendin die ik gelukkig bijna elke dag zie :3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:49 ]


    El Diablo.

    Assassin schreef:
    Mag ik ook trots zijn op mezelf dat ik het einde van het jaar (bijna) gehaald heb? :'D En ook op Child, want meid, we zijn er nog steeds, ook al was het een rotjaar op de meeste momenten.


    Approved. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Deze is voor Ness, Nicole - Nicje -, Ella, Minou, Emma, Emma, Quinty, Julia en de rest van de gangbang. Have a lovely 2014!


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Na vertraging ook hier mijn wensen. (Al is hij nu van toepassing voor nieuwjaar ^^)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 12:04 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?