• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tukkosopher schreef:
    Ik heb nu Suuz appart bedankt voor 2013, bij deze wil ik ook nog even andere mensen bedanken.

    Jaimy, Heel erg bedankt dat je altijd een helpende hand vrij hebt voor me als dat nodig is. Je moet weten dat ik er ook voor je ben als jij het nodig hebt.

    Yolanda, ten eerste sorry voor het kleffen :P En jij ook bedankt dat je me het kletscafé hebt ingehaald :D

    Jacco, Je bent de tofste tukker op Q die ik ken !

    Evelien, soms gaat het wat mis tussen ons maar ik vind je wel aardig, ik denk dat het wel goed komt met je :)

    Lotta en Nori, Bedankt voor het oprichten van het kletscafe :D

    Kim, Bij jou weet ik niet wat ik moet zeggen behalve dat je een top persoon bent. Je bent altijd aardig, Maar kom op je luistert wel heel vaak toevallig muziek als ik zing in TC ;P ( Just kidding )

    Leonie, Jij bent al bijna 1,5 jaar een extreem goede vriendin van me geweest op Q. Hopen dat dat nog doorgaat voor een tijdje :)

    En als laatste nog heel even Suuz weer,

    You make my day every day. And i love you :)

    Dit was het en als ik iemand vergeten ben spijt me dat heel erg, dit is ook eigenlijk tegen mijn principes in want ik vind dat je dankbaar moet zijn voor iedere dag, en niet alleen met oud en nieuw. Maar ik dacht laat ik een cliché zijn want jullie verdienen allemaal een bedankje en een geweldig mooi 2014 !
    KABEM, IK WIST HET WEL


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gabriëlle, ik hou van je.
    Bedankt voor wie je bent en voor wat je voor me hebt gedaan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 12:57 ]


    Tukkosopher schreef:
    Ik heb nu Suuz appart bedankt voor 2013, bij deze wil ik ook nog even andere mensen bedanken.

    Jaimy, Heel erg bedankt dat je altijd een helpende hand vrij hebt voor me als dat nodig is. Je moet weten dat ik er ook voor je ben als jij het nodig hebt.

    Yolanda, ten eerste sorry voor het kleffen :P En jij ook bedankt dat je me het kletscafé hebt ingehaald :D

    Jacco, Je bent de tofste tukker op Q die ik ken !

    Evelien, soms gaat het wat mis tussen ons maar ik vind je wel aardig, ik denk dat het wel goed komt met je :)

    Lotta en Nori, Bedankt voor het oprichten van het kletscafe :D

    Kim, Bij jou weet ik niet wat ik moet zeggen behalve dat je een top persoon bent. Je bent altijd aardig, Maar kom op je luistert wel heel vaak toevallig muziek als ik zing in TC ;P ( Just kidding )

    Leonie, Jij bent al bijna 1,5 jaar een extreem goede vriendin van me geweest op Q. Hopen dat dat nog doorgaat voor een tijdje :)

    En als laatste nog heel even Suuz weer,

    You make my day every day. And i love you :)

    Dit was het en als ik iemand vergeten ben spijt me dat heel erg, dit is ook eigenlijk tegen mijn principes in want ik vind dat je dankbaar moet zijn voor iedere dag, en niet alleen met oud en nieuw. Maar ik dacht laat ik een cliché zijn want jullie verdienen allemaal een bedankje en een geweldig mooi 2014 !


    Hahaha alsjeblieft :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dear friends,

    pfoe, where to start? Dit jaar is gewoon heel erg druk geweest met plottwisten en shizzle, maar ik ben héél erg dankbaar voor de vrienden die ik hier heb op Q heb. Ik ga het op alfabetische volgorde zetten, zodat ik niemand boven iemand anders uit laten komen :]

    Ancore, thank you, voor de dingen die je voor me doet en de gesprekken die we hebben. Sick forever, want ik ship jullie! We gaan nog leuke tijden beleven en het is ook gezellig op TC altijd ^^ Je staat voor me klaar en dat waardeer ik heel erg, dus ik hoop dat je een goed jaar hebt gehad en alleen nog maar betere jaren krijgt!

    Animus, je had mij ook al genoemd, wat ik echt supertof vond Saartje, en je hebt gelijk. We komen elkaar inderdaad tegen en ik wil even zeggen dat je super bent en dat je moet blijven wie je bent (:

    Aragog, Michelle, I love you. Je bent er voor me geweest toen ik je nodig had en ook wanneer ik me gewoon goed voelde. Ik kan alles bij je kwijt en jij bij mij, onze vriendschap gaat voor mijn gevoel nog veel verder dan dat <3 Stay beautiful, darling.

    Gibbs, mijn panda, Yoos, geweldige awesome girl, hoe dan ook ik je noem, je blijft wie je bent en je bent echt geweldig. Ik hoop dat 2014 een veel beter jaar voor je wordt en dat iedereen die gemeen is geweest, zijn of haar karma krijgt. Blijf in jezelf geloven, net zoals je in mij geloofde bij het schrijven. Zonder jou had ik dat echt niet gered, bedankt daarvoor <3

    Inamabilis, hey girl, ondanks dat we elkaar soms uit het oog raken hier op Q, raken we elkaar zeker niet uit het hart c: We hebben geweldige RPG herinneringen en die moeten we maar weer gaan maken! Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar voor je is <3

    Jaymes, really, thank you for everything. We kennen elkaar al een tijd en ik wil je gewoon bedanken voor alle dingen die je zegt ,voor wanneer je me laat lachen (wat bijna altijd is eigenlijk aangezien we dezelfde humor hebben en nog veel meer overeenkomsten), gewoon voor alles <3 Jaico forever, always remember that, okay?

    Merrow, Juus, ik weet dat je door moeilijke tijden heen bent gegaan en ook nog wel gaat met alles, maar ik weet ook dat je het kunt. I’m proud of you and everything you do, want niet alles is natuurlijk even makkelijk. Bedankt voor de dingen die je voor me gedaan hebt en dat je me steunt met mijn schrijven. Make 2014 your year <3

    Morticia, you’re the best Maia. Woorden schieten echt te kort als ik jou moet beschrijven, maar daarom zal ik je maar veel virtuele knuffels geven totdat ik je ooit ontmoet. Bedankt voor wie je bent, want voor mij beteken je heel veel. Ik hoop dat we nog heel veel jaartjes tegemoet gaan <3

    Snowmn, ondanks dat je een typo in je Q-naam hebt staan, vind ik je naam nog steeds awesome en jij bent ook awesome. We hebben best wel veel dingen die we beiden leuk vinden (SAM AND GRACE FTW) en op Tumblr ben je ook altijd meer dan welkom c: Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat al je wensen uitkomen!

    Tukkosopher, natuurlijk kan ik jou niet – niet noemen! We kunnen heerlijk samen lachen (soms elkaar ook uitlachen haha) en je hebt een heel gave muzieksmaak ^^ Het is geweldig om je als een vriend te hebben en ik weet dat je altijd klaar voor me zult staan, ik zal ook altijd voor jou klaar staan. Oh ja, en ik hoop dat Sick voor altijd blijft bestaan :]

    WillNotLearn, Eliieeeeee, my awesome girl (: Ondanks dat je minder op Q bent, spreek ik je nog wel heel veel en later gaan wij gewoon samen naar Engeland! ;D Rondstruinen door de straten, geweldige dingen doen en heel veel lol maken c: Stay who you are, because you’re amazing <3

    Ik heb nog lang niet iedereen genoemd van wie ik zou willen noemen, maar ergens moet ik een lijn trekken van mensen die ik wel en niet zo aanspreek. Ik hoop dat niemand zich buitengesloten voelt or whatever, want dat is niet mijn bedoeling. Iedereen waar ik goed mee kan praten, heeft een plaatsje dicht bij mij en ik hoop dat jullie dat dan ook allemaal weten. Nog een shoutout naar de mensen van het Kletscafé, alle mensen waarmee ik heb ge’RPG’d, waarmee ik nog steeds RPG, de mensen van het Awesome-topic en de mensen van het NaNoWriMo-topic die me gesteund hebben bij het halen van de 50.000 woorden. Eigenlijk gewoon wel bedankt aan iedereen en ik wens dat iedereen een beter jaar heeft dan vorig jaar. <3

    Love always,


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Dear friends,

    pfoe, where to start? Dit jaar is gewoon heel erg druk geweest met plottwisten en shizzle, maar ik ben héél erg dankbaar voor de vrienden die ik hier heb op Q heb. Ik ga het op alfabetische volgorde zetten, zodat ik niemand boven iemand anders uit laten komen :]

    Ancore, thank you, voor de dingen die je voor me doet en de gesprekken die we hebben. Sick forever, want ik ship jullie! We gaan nog leuke tijden beleven en het is ook gezellig op TC altijd ^^ Je staat voor me klaar en dat waardeer ik heel erg, dus ik hoop dat je een goed jaar hebt gehad en alleen nog maar betere jaren krijgt!

    Animus, je had mij ook al genoemd, wat ik echt supertof vond Saartje, en je hebt gelijk. We komen elkaar inderdaad tegen en ik wil even zeggen dat je super bent en dat je moet blijven wie je bent (:

    Aragog, Michelle, I love you. Je bent er voor me geweest toen ik je nodig had en ook wanneer ik me gewoon goed voelde. Ik kan alles bij je kwijt en jij bij mij, onze vriendschap gaat voor mijn gevoel nog veel verder dan dat <3 Stay beautiful, darling.

    Gibbs, mijn panda, Yoos, geweldige awesome girl, hoe dan ook ik je noem, je blijft wie je bent en je bent echt geweldig. Ik hoop dat 2014 een veel beter jaar voor je wordt en dat iedereen die gemeen is geweest, zijn of haar karma krijgt. Blijf in jezelf geloven, net zoals je in mij geloofde bij het schrijven. Zonder jou had ik dat echt niet gered, bedankt daarvoor <3

    Inamabilis, hey girl, ondanks dat we elkaar soms uit het oog raken hier op Q, raken we elkaar zeker niet uit het hart c: We hebben geweldige RPG herinneringen en die moeten we maar weer gaan maken! Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar voor je is <3

    Jaymes, really, thank you for everything. We kennen elkaar al een tijd en ik wil je gewoon bedanken voor alle dingen die je zegt ,voor wanneer je me laat lachen (wat bijna altijd is eigenlijk aangezien we dezelfde humor hebben en nog veel meer overeenkomsten), gewoon voor alles <3 Jaico forever, always remember that, okay?

    Merrow, Juus, ik weet dat je door moeilijke tijden heen bent gegaan en ook nog wel gaat met alles, maar ik weet ook dat je het kunt. I’m proud of you and everything you do, want niet alles is natuurlijk even makkelijk. Bedankt voor de dingen die je voor me gedaan hebt en dat je me steunt met mijn schrijven. Make 2014 your year <3

    Morticia, you’re the best Maia. Woorden schieten echt te kort als ik jou moet beschrijven, maar daarom zal ik je maar veel virtuele knuffels geven totdat ik je ooit ontmoet. Bedankt voor wie je bent, want voor mij beteken je heel veel. Ik hoop dat we nog heel veel jaartjes tegemoet gaan <3

    Snowmn, ondanks dat je een typo in je Q-naam hebt staan, vind ik je naam nog steeds awesome en jij bent ook awesome. We hebben best wel veel dingen die we beiden leuk vinden (SAM AND GRACE FTW) en op Tumblr ben je ook altijd meer dan welkom c: Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat al je wensen uitkomen!

    Tukkosopher, natuurlijk kan ik jou niet – niet noemen! We kunnen heerlijk samen lachen (soms elkaar ook uitlachen haha) en je hebt een heel gave muzieksmaak ^^ Het is geweldig om je als een vriend te hebben en ik weet dat je altijd klaar voor me zult staan, ik zal ook altijd voor jou klaar staan. Oh ja, en ik hoop dat Sick voor altijd blijft bestaan :]

    WillNotLearn, Eliieeeeee, my awesome girl (: Ondanks dat je minder op Q bent, spreek ik je nog wel heel veel en later gaan wij gewoon samen naar Engeland! ;D Rondstruinen door de straten, geweldige dingen doen en heel veel lol maken c: Stay who you are, because you’re amazing <3

    Ik heb nog lang niet iedereen genoemd van wie ik zou willen noemen, maar ergens moet ik een lijn trekken van mensen die ik wel en niet zo aanspreek. Ik hoop dat niemand zich buitengesloten voelt or whatever, want dat is niet mijn bedoeling. Iedereen waar ik goed mee kan praten, heeft een plaatsje dicht bij mij en ik hoop dat jullie dat dan ook allemaal weten. Nog een shoutout naar de mensen van het Kletscafé, alle mensen waarmee ik heb ge’RPG’d, waarmee ik nog steeds RPG, de mensen van het Awesome-topic en de mensen van het NaNoWriMo-topic die me gesteund hebben bij het halen van de 50.000 woorden. Eigenlijk gewoon wel bedankt aan iedereen en ik wens dat iedereen een beter jaar heeft dan vorig jaar. <3

    Love always,




    *Huilt*
    Nee grapje ;]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Noraley schreef:
    Dear friends,

    pfoe, where to start? Dit jaar is gewoon heel erg druk geweest met plottwisten en shizzle, maar ik ben héél erg dankbaar voor de vrienden die ik hier heb op Q heb. Ik ga het op alfabetische volgorde zetten, zodat ik niemand boven iemand anders uit laten komen :]

    Jaymes, really, thank you for everything. We kennen elkaar al een tijd en ik wil je gewoon bedanken voor alle dingen die je zegt ,voor wanneer je me laat lachen (wat bijna altijd is eigenlijk aangezien we dezelfde humor hebben en nog veel meer overeenkomsten), gewoon voor alles <3 Jaico forever, always remember that, okay?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noraley schreef:
    Dear friends,

    pfoe, where to start? Dit jaar is gewoon heel erg druk geweest met plottwisten en shizzle, maar ik ben héél erg dankbaar voor de vrienden die ik hier heb op Q heb. Ik ga het op alfabetische volgorde zetten, zodat ik niemand boven iemand anders uit laten komen :]

    Ancore, thank you, voor de dingen die je voor me doet en de gesprekken die we hebben. Sick forever, want ik ship jullie! We gaan nog leuke tijden beleven en het is ook gezellig op TC altijd ^^ Je staat voor me klaar en dat waardeer ik heel erg, dus ik hoop dat je een goed jaar hebt gehad en alleen nog maar betere jaren krijgt!

    Animus, je had mij ook al genoemd, wat ik echt supertof vond Saartje, en je hebt gelijk. We komen elkaar inderdaad tegen en ik wil even zeggen dat je super bent en dat je moet blijven wie je bent (:

    Aragog, Michelle, I love you. Je bent er voor me geweest toen ik je nodig had en ook wanneer ik me gewoon goed voelde. Ik kan alles bij je kwijt en jij bij mij, onze vriendschap gaat voor mijn gevoel nog veel verder dan dat <3 Stay beautiful, darling.


    Gibbs, mijn panda, Yoos, geweldige awesome girl, hoe dan ook ik je noem, je blijft wie je bent en je bent echt geweldig. Ik hoop dat 2014 een veel beter jaar voor je wordt en dat iedereen die gemeen is geweest, zijn of haar karma krijgt. Blijf in jezelf geloven, net zoals je in mij geloofde bij het schrijven. Zonder jou had ik dat echt niet gered, bedankt daarvoor <3

    Inamabilis, hey girl, ondanks dat we elkaar soms uit het oog raken hier op Q, raken we elkaar zeker niet uit het hart c: We hebben geweldige RPG herinneringen en die moeten we maar weer gaan maken! Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar voor je is <3

    Jaymes, really, thank you for everything. We kennen elkaar al een tijd en ik wil je gewoon bedanken voor alle dingen die je zegt ,voor wanneer je me laat lachen (wat bijna altijd is eigenlijk aangezien we dezelfde humor hebben en nog veel meer overeenkomsten), gewoon voor alles <3 Jaico forever, always remember that, okay?

    Merrow, Juus, ik weet dat je door moeilijke tijden heen bent gegaan en ook nog wel gaat met alles, maar ik weet ook dat je het kunt. I’m proud of you and everything you do, want niet alles is natuurlijk even makkelijk. Bedankt voor de dingen die je voor me gedaan hebt en dat je me steunt met mijn schrijven. Make 2014 your year <3

    Morticia, you’re the best Maia. Woorden schieten echt te kort als ik jou moet beschrijven, maar daarom zal ik je maar veel virtuele knuffels geven totdat ik je ooit ontmoet. Bedankt voor wie je bent, want voor mij beteken je heel veel. Ik hoop dat we nog heel veel jaartjes tegemoet gaan <3

    Snowmn, ondanks dat je een typo in je Q-naam hebt staan, vind ik je naam nog steeds awesome en jij bent ook awesome. We hebben best wel veel dingen die we beiden leuk vinden (SAM AND GRACE FTW) en op Tumblr ben je ook altijd meer dan welkom c: Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat al je wensen uitkomen!

    Tukkosopher, natuurlijk kan ik jou niet – niet noemen! We kunnen heerlijk samen lachen (soms elkaar ook uitlachen haha) en je hebt een heel gave muzieksmaak ^^ Het is geweldig om je als een vriend te hebben en ik weet dat je altijd klaar voor me zult staan, ik zal ook altijd voor jou klaar staan. Oh ja, en ik hoop dat Sick voor altijd blijft bestaan :]

    WillNotLearn, Eliieeeeee, my awesome girl (: Ondanks dat je minder op Q bent, spreek ik je nog wel heel veel en later gaan wij gewoon samen naar Engeland! ;D Rondstruinen door de straten, geweldige dingen doen en heel veel lol maken c: Stay who you are, because you’re amazing <3

    Ik heb nog lang niet iedereen genoemd van wie ik zou willen noemen, maar ergens moet ik een lijn trekken van mensen die ik wel en niet zo aanspreek. Ik hoop dat niemand zich buitengesloten voelt or whatever, want dat is niet mijn bedoeling. Iedereen waar ik goed mee kan praten, heeft een plaatsje dicht bij mij en ik hoop dat jullie dat dan ook allemaal weten. Nog een shoutout naar de mensen van het Kletscafé, alle mensen waarmee ik heb ge’RPG’d, waarmee ik nog steeds RPG, de mensen van het Awesome-topic en de mensen van het NaNoWriMo-topic die me gesteund hebben bij het halen van de 50.000 woorden. Eigenlijk gewoon wel bedankt aan iedereen en ik wens dat iedereen een beter jaar heeft dan vorig jaar. <3

    Love always,



    You're the best, Jaims. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Noraley schreef:
    Dear friends,

    pfoe, where to start? Dit jaar is gewoon heel erg druk geweest met plottwisten en shizzle, maar ik ben héél erg dankbaar voor de vrienden die ik hier heb op Q heb. Ik ga het op alfabetische volgorde zetten, zodat ik niemand boven iemand anders uit laten komen :]

    Ancore, thank you, voor de dingen die je voor me doet en de gesprekken die we hebben. Sick forever, want ik ship jullie! We gaan nog leuke tijden beleven en het is ook gezellig op TC altijd ^^ Je staat voor me klaar en dat waardeer ik heel erg, dus ik hoop dat je een goed jaar hebt gehad en alleen nog maar betere jaren krijgt!

    Animus, je had mij ook al genoemd, wat ik echt supertof vond Saartje, en je hebt gelijk. We komen elkaar inderdaad tegen en ik wil even zeggen dat je super bent en dat je moet blijven wie je bent (:

    Aragog, Michelle, I love you. Je bent er voor me geweest toen ik je nodig had en ook wanneer ik me gewoon goed voelde. Ik kan alles bij je kwijt en jij bij mij, onze vriendschap gaat voor mijn gevoel nog veel verder dan dat <3 Stay beautiful, darling.

    Gibbs, mijn panda, Yoos, geweldige awesome girl, hoe dan ook ik je noem, je blijft wie je bent en je bent echt geweldig. Ik hoop dat 2014 een veel beter jaar voor je wordt en dat iedereen die gemeen is geweest, zijn of haar karma krijgt. Blijf in jezelf geloven, net zoals je in mij geloofde bij het schrijven. Zonder jou had ik dat echt niet gered, bedankt daarvoor <3

    Inamabilis, hey girl, ondanks dat we elkaar soms uit het oog raken hier op Q, raken we elkaar zeker niet uit het hart c: We hebben geweldige RPG herinneringen en die moeten we maar weer gaan maken! Ik hoop dat 2014 een geweldig jaar voor je is <3

    Jaymes, really, thank you for everything. We kennen elkaar al een tijd en ik wil je gewoon bedanken voor alle dingen die je zegt ,voor wanneer je me laat lachen (wat bijna altijd is eigenlijk aangezien we dezelfde humor hebben en nog veel meer overeenkomsten), gewoon voor alles <3 Jaico forever, always remember that, okay?

    Merrow, Juus, ik weet dat je door moeilijke tijden heen bent gegaan en ook nog wel gaat met alles, maar ik weet ook dat je het kunt. I’m proud of you and everything you do, want niet alles is natuurlijk even makkelijk. Bedankt voor de dingen die je voor me gedaan hebt en dat je me steunt met mijn schrijven. Make 2014 your year <3

    Morticia, you’re the best Maia. Woorden schieten echt te kort als ik jou moet beschrijven, maar daarom zal ik je maar veel virtuele knuffels geven totdat ik je ooit ontmoet. Bedankt voor wie je bent, want voor mij beteken je heel veel. Ik hoop dat we nog heel veel jaartjes tegemoet gaan <3

    Snowmn, ondanks dat je een typo in je Q-naam hebt staan, vind ik je naam nog steeds awesome en jij bent ook awesome. We hebben best wel veel dingen die we beiden leuk vinden (SAM AND GRACE FTW) en op Tumblr ben je ook altijd meer dan welkom c: Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat al je wensen uitkomen!

    Tukkosopher, natuurlijk kan ik jou niet – niet noemen! We kunnen heerlijk samen lachen (soms elkaar ook uitlachen haha) en je hebt een heel gave muzieksmaak ^^ Het is geweldig om je als een vriend te hebben en ik weet dat je altijd klaar voor me zult staan, ik zal ook altijd voor jou klaar staan. Oh ja, en ik hoop dat Sick voor altijd blijft bestaan :]

    WillNotLearn, Eliieeeeee, my awesome girl (: Ondanks dat je minder op Q bent, spreek ik je nog wel heel veel en later gaan wij gewoon samen naar Engeland! ;D Rondstruinen door de straten, geweldige dingen doen en heel veel lol maken c: Stay who you are, because you’re amazing <3

    Ik heb nog lang niet iedereen genoemd van wie ik zou willen noemen, maar ergens moet ik een lijn trekken van mensen die ik wel en niet zo aanspreek. Ik hoop dat niemand zich buitengesloten voelt or whatever, want dat is niet mijn bedoeling. Iedereen waar ik goed mee kan praten, heeft een plaatsje dicht bij mij en ik hoop dat jullie dat dan ook allemaal weten. Nog een shoutout naar de mensen van het Kletscafé, alle mensen waarmee ik heb ge’RPG’d, waarmee ik nog steeds RPG, de mensen van het Awesome-topic en de mensen van het NaNoWriMo-topic die me gesteund hebben bij het halen van de 50.000 woorden. Eigenlijk gewoon wel bedankt aan iedereen en ik wens dat iedereen een beter jaar heeft dan vorig jaar. <3

    Love always,



    Echt bedankt Jaimy :D Je bent de beste ! (Behalve Suuz dan xD Maar goed dat hoef ik bijna al niet meer te zeggen XD)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jarne, Jij bent mijn favo dooddoener ^^ Altijd gezellig met jou, je helpt me met mijn problemen, je gaf me Harry Potter les ;] Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen, een heel gelukkig 2014 x
    Sofie, Hahaha, met jou altijd droge gif-gesprekken xd Je bent altijd vrolijk, hebt geweldige humor, ligt altijd op de grond van het lachen (?) Ik hoop dat ik in 2014 nog heeeeel veel droge, flauwe gesprekken met je heb ;] x
    Rick, Ik ken je nog niet zo lang maar ik vind je echt tof. Zit altijd op TC te zingen, gitaar te spelen of ukelele te spelen xd of met suuz te kleffen (cat) Een heel gelukkig 2014 met je liefje ;] x
    Suuz, Hetzelfde als bij Rick, ik ken je nog niet zo heel lang maar tot nu toe ben je er altijd voor me geweest :3 Probeer alsjeblieft je scherm niet meer af te lebberen :Y) Ik hoop dat je een heel fijn 2014 krijgt met Rick, haha x
    Yolanda, YOLANDA PANDAAAAA!!!! Jij bent de allerliefste panda die ik ken. Als ik problemen had was je er voor me, we hebben leuke gesprekken op TC (en ik hoop dat we die nog veel gaan hebben ;] ) Je bent echt een schat :3 Een heel fijn 2014 x
    Lotta, En last best, Lotta, mijn aller- aller- allerbeste vriendin hier op Q, We begrijpen elkaar gewoon helemaal en je bent er ALTIJD voor me. Ik hoop dat je in 2014 minder tegenslag zult hebben en heel erg gelukkig zult worden. Je verdient het, echt :3 x


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Laat vergeleken met de anderen, maar beter laat dan nooit, toch?

    Liefste Celebration. Jij snapt mij altijd, zo erg zelfs dat we elkaars zinnen af kunnen maken. 2013 was een druk jaar voor ons allebei, maar toch hebben we naast school, sport, andere hobby's en persoonlijke dingen toch tijd vrij weten te maken voor elkaar. We hebben veel meegemaakt samen en ik hoop dat we ook nog heel veel mee zullen maken. Ik wens je een gezellig, feestelijk, ondernemend en geweldig 2014 toe.

    Lieve After. Ik kan met jou over van alles en nog wat praten,je bent er altijd voor me en het is altijd gezellig. Blijf in 2014 je geweldige, lieve, sarcastische, humoristische zelf, want je bent te geweldig om te veranderen.

    Lieve xImaginary. Jij hebt me dit jaar altijd op weten te vrolijken met je geweldige persoonlijkheid, soms deed je dat zelfs onbewust, en daar wil ik je voor bedanken. Ik wens je het allerbeste toe in 2014 en maak er iets moois van.

    En natuurlijk Latier. Ik heb het gevoel dat ik je al jaren ken. Je begrijpt me, lacht met me, zeurt samen met mij over die irritante leraren en lesdagen. Het is geweldig om die dingen samen met jou te delen. Ik wens je een heel gelukkig 2014 toe en ik hoop dat we er weer zo'n geweldig Quizlet-achtig jaar van zullen maken.

    Verder wil ik Bibble, AmorSomnium, XLeaves, MYxLoubear, Tafel 1 en de rest van Quizlet een geweldig jaar toewensen. Ik zou jullie allemaal graag beter leren kennen. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig, daar ben ik van overtuigd.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 13:42 ]


    :)

    Combattant schreef:
    Jarne, Jij bent mijn favo dooddoener ^^ Altijd gezellig met jou, je helpt me met mijn problemen, je gaf me Harry Potter les ;] Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen, een heel gelukkig 2014 x
    Sofie, Hahaha, met jou altijd droge gif-gesprekken xd Je bent altijd vrolijk, hebt geweldige humor, ligt altijd op de grond van het lachen (?) Ik hoop dat ik in 2014 nog heeeeel veel droge, flauwe gesprekken met je heb ;] x
    Rick, Ik ken je nog niet zo lang maar ik vind je echt tof. Zit altijd op TC te zingen, gitaar te spelen of ukelele te spelen xd of met suuz te kleffen (cat) Een heel gelukkig 2014 met je liefje ;] x
    Suuz, Hetzelfde als bij Rick, ik ken je nog niet zo heel lang maar tot nu toe ben je er altijd voor me geweest :3 Probeer alsjeblieft je scherm niet meer af te lebberen :Y) Ik hoop dat je een heel fijn 2014 krijgt met Rick, haha x
    Yolanda, YOLANDA PANDAAAAA!!!! Jij bent de allerliefste panda die ik ken. Als ik problemen had was je er voor me, we hebben leuke gesprekken op TC (en ik hoop dat we die nog veel gaan hebben ;] ) Je bent echt een schat :3 Een heel fijn 2014 x
    Lotta, En last best, Lotta, mijn aller- aller- allerbeste vriendin hier op Q, We begrijpen elkaar gewoon helemaal en je bent er ALTIJD voor me. Ik hoop dat je in 2014 minder tegenslag zult hebben en heel erg gelukkig zult worden. Je verdient het, echt :3 x


    Hahaha, ik mag jou ook wel, Maar dat moet ook wel anders kom ik het Kletscafé niet meer in :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Iedereen hier op Q een gelukkig nieuwjaar. Heel veel geluk, gezondheid & vooral veel liefde toegewenst voor 2014 ! Dat het voor iedereen een geweldig jaar mag worden.
    En dan wil ik ook graag nog wat mensen extra bedanken.

    - Lisanne, | WhereWeArex | ik wil jou super bedanken voor alles. Je bent echt een vriendinnetje door dik en dun geworden en ik ben ontzettend blij dat ik jou heb leren kennen. Je bent een schat van een meid en ik zal er altijd voor je zijn. Ik ben ook echt super trots op ons verhaal samen en ik hoop dat het nog heel veel goeds gaat brengen. Voor jou alle geluk in 2014 en ik hoop dat alles goed gaat komen, je bent een topwijf!

    - Julian, | Amonaris | Ik wil jou ook bedanken voor alles. Je bent echt een leuke jongen, je hebt humor en je dromen zijn ook geweldig. Ik ben blij dat ik ook jou heb mogen leren kennen. Een geweldige fanboy en ik kan alles aan je kwijt, en gelukkig is dat andersom ook zo. Ik hoop ontzettend dat 2014 een super jaar voor jou mag worden, en dat er misschien nog wel iets van je dromen uitkomt. Je bent een geweldig persoon, vergeet dat alsjeblieft niet!

    - Shauni, | Magnitude | Ook jij bent echt mijn vriendinnetje door dik en dun. Ik hou van je meid! Je steunde me en ik kon in alles bij je terecht, ik heb je zoveel kunnen vertellen en je was er altijd oor me. Ik ben zo blij dat ik jou heb mogen leren kennen, dat geld ook voor je zus, ook al spreek ik haar nu niet meer. Ik wens je alle geluk in 2014 toe, dat het een veel en dan ook veel beter jaar voor je mag worden dan dit jaar. En laat me alsjeblieft nooit meer zo schrikken oké? Hihi. Het komt allemaal wel goed meis, en als er iets is ik ben er voor je hé?

    - Lotte,| FlyingMinds. | Jou ken ik natuurlijk al heel erg lang, en ik hoop dat dat ook zo mag blijven, je bent mijn hockeymaatje en ook al hockeyen we niet meer, sporten doen we gelukkig nog wel samen, lekker zumba bij Jelano, ik hoop dat ook in 2014 dat zo mag blijven. Je bent echt een super leuke meid en ik wens je alle goeds voor 2014, en dat je je examens net als ik uiteindelijk toch in 1 jaar mag halen ! (:

    - Kim, | Deliamy | Hoewel we elkaar niet meer zo vaak spreken moet je weten dat je echt een geweldige meid bent. Je hebt zoveel voor me gedaan en je betekent nog altijd heel veel voor me, onze grappige gesprekken zal ik dan ook nooit vergeten, je bent echt een meid waar ik alles aan kan vertellen en waar ik de grootste lol mee kan hebben om eigenlijk helemaal niets, we hebben beide veel meegemaakt en het is ook super fijn dat ik het dan met jou kan delen, i love you. Ik hoop dat wel elkaar volgend jaar wat meer zullen spreken en dat we al onze gesprekjes weer kunnen hervatten, een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar meis!

    Ook wil ik alle mensen die mijn verhalen (hebben ge)lezen bedanken voor alles, voor de steun, voor de glimlach op mijn gezicht bij de reactie's, voor de kudo's, voor alles.

    Jullie zijn top!

    De allerbeste wensen voor iedereen in het nieuwe jaar!


    ''I've only got forever and forever is fine.'' - Luke Hemmings

    Tukkosopher schreef:
    (...)

    Hahaha, ik mag jou ook wel, Maar dat moet ook wel anders kom ik het Kletscafé niet meer in :P


    Pas maar op (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Jarne, Jij bent mijn favo dooddoener ^^ Altijd gezellig met jou, je helpt me met mijn problemen, je gaf me Harry Potter les ;] Ik ben heel blij dat ik jou heb leren kennen, een heel gelukkig 2014 x
    Sofie, Hahaha, met jou altijd droge gif-gesprekken xd Je bent altijd vrolijk, hebt geweldige humor, ligt altijd op de grond van het lachen (?) Ik hoop dat ik in 2014 nog heeeeel veel droge, flauwe gesprekken met je heb ;] x
    Rick, Ik ken je nog niet zo lang maar ik vind je echt tof. Zit altijd op TC te zingen, gitaar te spelen of ukelele te spelen xd of met suuz te kleffen (cat) Een heel gelukkig 2014 met je liefje ;] x
    Suuz, Hetzelfde als bij Rick, ik ken je nog niet zo heel lang maar tot nu toe ben je er altijd voor me geweest :3 Probeer alsjeblieft je scherm niet meer af te lebberen :Y) Ik hoop dat je een heel fijn 2014 krijgt met Rick, haha x
    Yolanda, YOLANDA PANDAAAAA!!!! Jij bent de allerliefste panda die ik ken. Als ik problemen had was je er voor me, we hebben leuke gesprekken op TC (en ik hoop dat we die nog veel gaan hebben ;] ) Je bent echt een schat :3 Een heel fijn 2014 x
    Lotta, En last best, Lotta, mijn aller- aller- allerbeste vriendin hier op Q, We begrijpen elkaar gewoon helemaal en je bent er ALTIJD voor me. Ik hoop dat je in 2014 minder tegenslag zult hebben en heel erg gelukkig zult worden. Je verdient het, echt :3 x


    Aahw, wat lief! Dankjewel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vond mijn vorige bericht best wel kort en niet erg persoonlijk, dus ik doe het nu goed, en op alfabetische volgorde:

    Annemiek -> Rider: Ik weet dat we elkaar maar barweinig hebben gesproken het afgelopen jaar. Toch ben ik reuze blij dat ik je heb leren kennen, en wens ik je een heel fijn 2014 toe!
    Bes -> Frodo: Lieve Bes, ik ken je nog maar kort, maar je vrolijke gedrag altijd maakt mij ook weer vrolijk. Ik ben heel blij dat ik je heb leren kennen. Ik wens je een mooi 2014 toe vol geluk en plezier.
    Evelien -> Arendelle: Evelien, je vind jezelf soms helemaal niet zo super, maar dat is nergens voor nodig. Weet je nog dat ik je een keer een gastenboek bericht heb gestuurd? Daarin stond een plaatje, dit plaatje. En ik meen het nog steeds. Ook jou wens ik een 2014 van jewelste. Moge het een mooi jaar voor je worden!
    Gail -> Jingle: Gail! Mijn lieve, op Curacao wonende Gail! Je bent echt onwijs lief en ook van jou ben ik zeer blij dat ik je heb leren kennen! Ik hoop dat je een mooi jaar krijgt in 2014 en dat we je nog veel mogen zien hier op Q en op TC. You're sweet! Fijn 2014, Gail!
    Jacco -> Jaymes: Jacco Takko, Jacs, Takko, whatever, je bent gewoon awesome! Het lukt je keer op keer weer om iedereen vrolijk te maken. Je bent gewoon super tof en ik ben dan ook blij dat ik je heb leren kennen. Ik hoop dat je een geweldig 2014 tegemoet gaat, Jacs!
    Jaimy -> Noralay: Jaims, Jaims, Jaims, wat moet ik toch zonder jou? Je bent geweldig, uniek, grappig, betrouwbaar, lief, etc etc etc. Ik ben echt onwijs blij dat ik je heb leren kennen, want ik ben erachter gekomen wat voor een geweldig persoon je bent. Ondanks dat je niet altijd even veel vertrouwens in jezelf hebt, maar dat vertrouwen heb ik dan wel in je. Zo vullen we elkaar aan, niet waar? ^^ Ik wens ook jou een heel mooi 2014 met mooie belevenissen en geweldigheid om je heen.
    Jolanda -> Sigil: Bijna naamgenootje! Ja, natuurlijk krijg ook jíj een plekje in mijn lijst met mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wens! Want doh, je bent mijn bijna naamgenootje! We spreken elkaar dan wel niet zo heel veel, maar ik hoop dat daar snel verandering in komt, want je bent kei tof! Verder zal ik er voor je zijn wanneer je me nodig hebt, ondanks dat we elkaar nog niet zo goed kennen. Ik wens je een heel mooi 2014 toe!
    Kim -> Snowmn: KIM! Ja, als ik aan jou denk dan denk ik aan: Jouw gezang op TC, je gespam van songlyrics en je obsessie voor Snape en Lucius Malfoy. Totaal begrijpbaar hoor! En het is dan ook niet voor niets dat ik je een nieuw jaar wens vol zang, gespam en HPheid. You rock!
    Leah -> Latier: Leah, ja, zomaar mij nadoen op TC. Hoe durf je! Hahaha, grapje hoor, ik zag er de lol wel van in. Ook jou ken ik nog niet zo heel lang, maar ik ben wel erg blij dát ik je heb leren kennen. Je bent namelijk een onwijs grappige en lieve meid. Have a nice 2014 girl!
    Lotta -> Vuelie: Lot! Ja, Lotta Lot, wat moet ik toch zonder jou? Je bent heel wijs voor je leeftijd, wat mij vaak doet verwarren en waardoor ik dan de indruk heb alsof ik met een leeftijdsgenoot praat. En nee, dit is geen belediging. Je hebt verder ook mijn gezeik aangehoord en je bent er voor me geweest wanneer ik iemand nodig had. Dankjewel hiervoor, vergeet niet dat ik er ook altijd voor jou zal zijn. Ik hoop dat je 2014 wat beter zal zijn qua vrienden en alles.
    Manon -> DoctorDonna: Manon! Ja, jou kan ik toch niet vergeten? We weten beiden dat we elkaar bijna niet spreken, want of jij of ik vergeet te antwoorden. Wat een slechte eigenschap van ons toch eigenlijk. We hebben elkaar dit jaar ook voor het eerst ontmoet, en ik vind dat echt onwijs gaaf, hopelijk gaan we elkaar nog vaker zien de komende jaren en blijven we voor altijd vriendinnen! Heb een gelukkig nieuw jaar, Manon!
    Merel -> Pluviophile: We hebben een M! We hebben een E! We hebben een R! En we hebben nog een E! En als laatste hebben we een L! Wat staat er dan? Merel! Ja, jij Malfoy obssesde, ook jij hoort thuis in mijn rijtje van mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wil wensen. Maar, bij jou hoort er nog iets bij: Ik wens je namelijk ook een hele fijne verjaardag! En ik weet dat dat nog net onder het 'oude' jaar valt, maar je snapt me wel. Ik hoop dat wij nog veel met elkaar zullen gb'en in de toekomst, en ik hoop voor je dat je Tom ooit een keer in het echt ontmoet.
    Naomi -> Barker: Seriebuddy in crime! Ja, dat zijn wij, seriebuddies in crime! Want tsja, wat is een serie kijken nou zonder er met iemand over te fangirlen? Dat is toch saai! Maar gelukkig heb ik dan ook jou. We houden veel van dezelfde series en ik geloof dat tot nu toe de enigste meningsverschil tussen ons juist ís over een serie, nietwaar Bemmett? Je snapt me vast wel, haha. Ik wens jou dan ook een heel fijn en serievol 2014 toe!
    Nori -> Combattant : NORI! Je bent echt onwijs lief, en ik vind onze gesprekken in TC dan ook heel erg gezellig! Ik wens je echt het allerbeste in 2014 toe, en hoop dat alles goed zal gaan. Je weet het eh: Mocht je toch wat kwijt willen dan ben ik er voor je. Fijn nieuw jaar alvast!
    Rick -> Tukkosopher: Rick, Rick, Ricketiktik! Ja, wat moet ik jou nou eigenlijk zeggen dan? Ik vind het erg gezellig dat ik je heb leren kennen, en natuurlijk kan het Kletscafé alleen maar blij zijn dat jij erbij zit! Ik wens je een heel mooi 2014 toe en hoop dat Sick nog lang blijft bestaan, ondanks dat ik niet van jullie geklef hou, hahaha.
    Suuz -> Ancore: Suuz! We gaan meeteeeeeennn! Ja, ik kan niet wachten tot 2014 om je te meeten! Natuurlijk ben jij niet de enigste die ik meeten wil, maar je snapt me wel. Ook jou wens ik een heel mooi 2014 toe en ik ben reuze blij dat ik je heb leren kennen, want je bent top! En wat ik ook al tegen Rick zei geldt ook voor jou: Hopelijk bestaat Sick heel lang, want jullie passen goed bij elkaar hoor!
    Sylvie -> Syliam: Sylvie Sweetheart! Ja, ik ben ongelooflijk blij dat wij elkaar hebben leren kennen, want je bent een schat van een meid! We hebben dan wel een totaal verschillende smaak over vanalles en nog wat, maar dat maakt niets uit voor onze vriendschap. Ik hoop dat we nog heel lang vriendinnen kunnen zijn! Fijn nieuw jaar, Sweetheart!
    Tara -> Capaldi: Tara Taart, Taartaar. Ja, ook jij hoort thuis in de lijst met mensen die ik een gelukkig nieuw jaar wil wensen. Want, ondanks dat ook wij niet heel veel hebben gesproken dit jaar, wens ik je toch een goed nieuw jaar toe. En sowieso heb ik ook heel veel zin in dat nieuwe jaar, want wij gaan elkaar meeten! Happy new year, Taar!


    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 14:44 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •