• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fren – Bedankt voor het geven van een heleboel tweede kansen.
    Voetje voor voetje – Eveneens in 2014.


    – Dubbelpost –

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:21 ]


    Varius:
    Lieve Lonneke ~ Lillia66 Ik ken je nu al 3 jaar, het maakt niet uit dat onze gesprekken 9 van de 10 keer nergens over gaan, het is altijd erg gezellig om samen te fangirlen om de boekenseries die we altijd compleet willen hebben! Ook is het altijd superleuk om koekjes te bakken. Meid, ik wens je een geweldig en gezond 2014!


    Dankje!!! (H) Ik wens jou ook een fantastisch 2014 en morgen gaan we nogmeer koekies bakken !! :)


    L’amor che move il sole e l’altre stelle.

    Lieve Sarita, ik wens mezelf maar een gelukkig nieuwjaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Immence schreef:
    Lieve Noek (Hybra),
    Ik weet niet eens wat ik hier neer moet zetten, er is zoveel dat wij al samen hebben 'meegemaakt', ondanks dat we nog nooit hebben gemeet. Al gaat daar zaterdag 4 januari verandering in komen.
    Oke, laat ik maar bij het begin beginnen dan. Het begon toen ik heel lang geleden een reclameberichtje achterliet in jou gastenboek, toen ik nog niet zolang op Quizlet zat en een nieuw verhaal begon. Jij vroeg mij ook jouw verhaal, Killing Love, te lezen. Dat deed ik. We lazen elkaars verhalen, de nieuwe hoofdstukken die we activeerden en plaatsten leuke/lieve/grappige reacties onder elkaar's hoofdstukken. Van het een kwam het ander, en langzaam ging het van de reacties bij elkaars creaties ook naar pb's en gb's, naar whatsapp, en naar tinychat.
    Jouw eerste reactie op een hoofdstuk uit mijn verhaal, was 11 maanden geleden. Zolang kennen we elkaar dus ongeveer, bijna een jaar. Maar het voelt alsof ik je al mijn hele leven ken, lieve Noek. Ik weet bijna alles van jou en jij van mij. Het is af en toe bijna eng hoe jij soms meer van mij weet dan ik zelf. En zo ook andersom.
    Twee keer was ik je bijna kwijt, en de redenen ga ik niet hier zetten, want dat is privé. Ik weet alleen wel dat ik mij verschrikkelijk voelde. Want ik kan niet meer zonder je, Boo. Je bent mijn beste vriendin geworden, en ik kan je niet meer uit mijn leven wegdenken. En dan te bedenken dat we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Maar al was het alleen maar via internet, jou lieve berichtjes maakten mijn dag altijd weer goed. Je bent een belangrijk deel in mijn leven geworden, Noek, en ik hoop dat 2014 een geweldig jaar gaat worden. Voor jou, voor mij, en vooral voor onze vriendschap.
    Wij zijn niet meer te breken, lieverd. Door niets of niemand niet.

    I love you <3
    x Esmee.


    N'awh, thank you. Je weet niet hoe groot de glimlach op mijn gezicht is, die er voorlopig ook niet vanaf te slaan is. Serieus, ik heb geen idee wat ik hier op moet reageren en hier moet plaatsen. Rotcomputer, maar omdat jij het bent neem ik toch de moeite een uur te wachten en even op Quizlet te kijken en nu dus mijn vingers te verpesten aan het typen. Ik kijk echt uit naar vier januari en hoop dat onze dromen ooit nog eens uitkomen.
    I love you too <3

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:32 ]


    Reality's overrated.

    Yooo guys, dan zal ik mijn bijdrage ook maar leveren haha. Ik heb eindelijk mijn berichten af die ik had willen schrijven, ondanks het feit dat ik vaak niet uit mijn woorden kwam. Het staat wel allemaal op alfabetische volgorde. Nu heb ik er zeker een paar uur aan zitten schrijven, en alsnog heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben.
    Morticia shall speak!



          Anguish |
          Marleen, omdat ik je toch even wilde laten weten hoe geweldig je bent! Ondanks je niet meer op Q te vinden bent, aangezien je zo'n drukke dame bent. Die mag je weer in je pocket steken, haha. We gingen meer praten door een roleplay, Maxime en Devon, voor wie we eigenlijk nog steeds een shipname moeten verzinnen. Maar ik ben er niet zo goed in, dus dan zal het iets zoals 'Mavon' of 'Dexime' or whatever worden. And well, dat klinkt gewoonweg niet, ik laat dus alle eer aan jou over!
          Daarbij wil ik je toch even laten weten dat ik leuk met je kon praten, nog steeds, ook al ben je nu wat drukker met van alles. Ik wens je een superleuke 2014, en moge je de liefde van je leven ontmoeten; Mariano, de lekkere Italiano! Of tenminste, ik denk dat hij dat is. Het maakt niet uit, hij is leuk!

          Animus |
          Saartje, mijn aaaapie! We hebben maar een enkele keer samen geroleplay'd, maar Evy [Evan x Ivy] is - voor mij - zo geweldig! Ze zijn zo schattig bij elkaar, alleen jammer dat het RPG dood gebloed was. Verder ben ik opgelucht dat jij je goed genoeg voelt om bij mij je problemen te vertellen, dat je weet dat ik er voor je ben wanneer je een (virtuele) schouder nodig hebt of als je simpelweg over andere dingen wilt praten. Hopelijk houdt het nieuwe jaar je niet tegen om mij andere zaken te vertellen, en verwaterd het contact niet. Veel geluk, liefde en creativiteit in 2014, lieve Saartje!

          Bash |
          Cheryl, ook al hebben we zowat niets met elkaar en kan het soms uitdraaien op woordenwisselingen, toch wil ik je een beter 2014 wensen. Als ik enkele dingen in het LJH-topics lees, heb ik wel het idee dat het bij jou ook alles behalve goed gaat op sommige momenten. Hoewel ik je verhaal niet ken, en jij dat van mij niet, wil ik me toch verontschuldigen voor de dingen die ik gezegd heb. Je hoeft het echter niet aan te nemen, als jij dat zelf niet wilt. Dit is voor mij alleen het punt om de dingen zo goed mogelijk te maken en het jaar met een schone lei te beginnen, dus om deze reden.

          Frodo |
          Bes, je hebt niet door hoeveel je voor mij betekent, wat er allemaal door mijn gedachten gaat als wij elkaar spreken. Zelfs over tientallen jaren zal ik me jou herinneren, ondanks dat mijn geheugen net een zeef is. Vertrouw me op mijn woord als ik zeg dat ik je zal onthouden, je gaat er niet meer uit. Simpelweg omdat je mij hebt geraakt met alle dingen die je hebt gezegd, die je voor mij hebt gedaan. Nog heel - heel - heel veel mooie jaren voor je! Voor mij ben je nog precies de prachtige vlinder die ik meer dan een jaar geleden heb leren kennen. Alles wat ik voor moois tegen je gezegd had, meen ik. You have a special place in my heart, little pirate.

          Hashirama |
          Naar mijn opinie kent half Q jouw schrijfsels wel, en de users die het nog niet kennen, moeten het snel gaan lezen. Geen flauw idee of je er zelf bewust van bent hoe goed jij wel niet kunt schrijven, maar daarom vertel ik het jou in alle eerlijkheid. Wanneer iets mij aanspreekt, wat redelijk lastig is omdat ik ongelofelijk kieskeurig ben, moet ik het vermelden. Ondanks dat we niet veel samen geRPG't hebben, wil je wel laten weten dat jij je personages heel geloofwaardig neerzet. Het is lastig om dat te doen, veel mensen bezitten dat niet of leren om er beter mee om te gaan. Naar mijn idee heb jij dat niet nodig, maar kans om beter te worden kan natuurlijk altijd! Ik lach vaak om de handelingen / reacties die je hen laat doen, omdat het zo grappig neergeschreven staat dat je wel moet glimlachen. Eveneens voor jou een super 2014!

          Ifangirl |
          MONIE, mijn ouwe opie - ehr, omie! Whaddaaaaaap. Haha, met jou in de buurt is het altijd lachen, pimp. Jij bent ook de dader die mij verslaafd heeft gemaakt aan Pretty Little Liars - al probeerde ik nog zo vol te houden hoe ik niet zoals jou zou worden met dat. Ik neem het terug lol, ik ben waarschijnlijk nog erger dan jij met het reageren ervan. I mean, wat is **** een asshole zeg! En dan die agent, pfsh. Goed, ik zal hier verder niets erover neer gaan zetten, daar flip ik wel over als ik weer bij je ben. Het nieuwe jaar komt al dicht in het zicht en vorig jaar zal ik niet vergeten, toen ik bij jou was met Oud & Nieuw! Je bent niet alleen één van mijn beste vriendinnen, je bent mijn zussie, en later zitten we naast elkaar; oud en gerimpeld. Geloof me, ik zal die rolstoelenrace winnen! <3.

          Marshall |
          Mijn octopusje, mijn chicken (kuchem), mijn eekhoorn en ... Geen flauw idee meer eigenlijk, je bent zoveel dieren dat ik het vergeten ben haha.
    Omdat je de allerliefste zussie ooit bent. I love you.

          Noraley |
          Jaimy, mijn lieve, schattige (vergeef me voor deze ene keer, meis), maar vooral erg sterke vriendin! Het spijt me dat ik nog niet heb gezegd wat je verrassing is, echter weet ik zeker dat je er blij mee zult zijn. Geloof mijn woord daar maar op. Ik zou niets doen wat jij in feite niet wilt, dus relax honey. Ik wil overal met je heen reizen om tegelijkertijd te zeggen; ‘Het deert niet waar we naartoe gaan, zolang ik bij jou ben.’ Die virtuele knuffels zullen nog heel vaak komen, alleen op een dag zullen wij elkaar ontmoeten en dan geef ik je een echte omhelzing. Mijn speciale Jaimster, wat absoluut geen hamster betekent - I remember, haha - Wel een ster die schijnt op de donkere nachten. En als het dag is, ben je de zon door je glimlach. Ik heb respect voor je; je bent er altijd voor anderen, zelfs als het met jezelf niet goed gaat. Je bent schitterend zoals je bent, verander asjeblieft voor niemand. Voor mij ben je perfect.

          PradaNova |
          Je bent mijn betoverende, donkere Engel. Je kunt zo duister als de nacht zijn, alleen je bent vergeten hoe prachtig die kan zijn, hoe mooi jijzelf kunt zijn. Zoals je weet heeft iedereen wel een duistere kant, ik ken die van jou en jij die van mij. Wellicht niet geheel, alleen we weten wat er deels in de duistere krochten van onze hersenspinsels dwalen, en dat is meer dan enig ander kan vertellen. Vergeet enkel niet dat ik je als de zorgzame, charmante en geweldige meid zie die je bent!
          Wees niet bang om je dromen na te jagen, want hoewel het niet gemakkelijk zal worden, beloof ik dat ik elke stap naast je zijde zal staan. Of dat in gedachten of het in het echt zal zijn. Ik zal je aanmoedigen mocht je dat nodig hebben, je steunen in de lastige tijden, met je lachen en je de nare dingen laten vergeten - of in elk geval proberen. Dit omdat ik in je geloof, je kunt meer dan je zelf wilt aanvaarden, lieverd. We hebben zo onze momenten gehad, dat betekent echter niet dat ik minder om je geef, want precies waarom er aan een roos doorns zitten. Ze prikken, het leven kent zijn dalen, het gaat niet over rozengeur, maar daardoor zal jij (zullen wij) er sterker uitkomen.
          We kennen elkaar al jaren en ik ben zo ongelofelijk blij dat je toen contact met mij opgenomen had. Je kunt je bijna niet voorstellen hoe opgewekt ik ben dat ik je ken, hoe een glimlach zich elke keer op mijn lippen vormt als je me opbeurt of enkel al als je tegen mij praat. Je bent meer dan een gewone vriendin, je bent mijn beste maatje; mijn soulmate. I love you, Nova. Don't ever leave, because I want you to stay - hoe egoïstisch dat ook moge klinken. <3.

          SnowFrost |
          Fleur, mijn andere zussie op Q. Het lekkere dingetje, lol, met de dikke kont. (No, don't hit me, dit keer is het geoorloofd want je houdt van me en het is bijna het nieuwe jaar!) Sinds dat L. je met Q kennis had laten maken, krijg jij er niet genoeg van. Moet ik me zorgen om jou gaan maken? Het is grappig om te lezen hoe jij op sommigen reageert en wat voor verhalen je schrijft.
    Anyway, ik zie je te weinig voor mijn gevoel en waarschijnlijk is dat het geval ook, al stopt mij dat niet om nog meer leuke bijnamen voor je te verzinnen. *Grinnikt* Ik heb er al een paar besproken en dat zal je niet tegen kunnen houden. Ach, hier zijn zussen voor hé meissie.
    Daarnet zag ik hoe je weer die film Frozen keek en ik vind toch werkelijk dat jij Olaf bent (of hoe je zijn naam ook schrijft). Toen ik dat door had, lag ik er dubbel om. Helaas dat jij er niet om kon lachen... Ook voor jou een mooi, gelukkig 2014 - en veel zusterliefde from moi!

          Theodora |
          Hey lieve Elise, het is ongelofelijk jammer hoe ons laatste gesprek ging en daar verontschuldig ik mij dan eveneens voor. Het is een excuus dat ik werkelijk meen, al begrijp ik als je het niet aan wilt / kunt nemen. Je bent alsnog een fantastische pervert, soms wel meer dan ik ben. Niet alleen dat, ook een mooi persoon die ik mis, een lieve panda. Wanneer ik mijn wraak al zat te plannen als een opgewonden standje, was jij diegene die me kalmeerde en me vertelde dat ik er geen aandacht aan moest besteden. Het werkte. Het werkte, dus bedank ik je daarvoor. Ik wens je al het goeds toe in 2014, Elise.

    Overigens ook nog een shoutout naar mijn beste vriendinnetje die hier niet (meer) op Q zit!
    Mar, I love you. Jij, mijn zus en ik zullen hopelijk nog vele jaren bij elkaar blijven. Nee, dat weet ik wel zeker.

    CHEERS OP 2014 ALVAST!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lieve Ellen,
    Op een geweldig aankomend 2014 waar we elkaar hopelijk meer zien dan in 2013.
    In 2014 ken ik je 4 jaar en dat waren 4 jaren vol vriendschap, humor en pokémon. Dankjewel!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve mensen van het Awesome Topic.
    Ik wil jullie bedanken voor een geweldig 2013. Jullie stonden altijd voor me klaar als ik niet zo lekker in mijn vel zat. Verder heb ik ongelooflijk veel lol met jullie gehad en heb ik kunnen klagen over van alles en nog wat.
    Na wat tegenslagen, kwamen we in de meeste gevallen uiteindelijk weer bij elkaar.
    In 2014 gaan we het net zo geweldig hebben en natuurlijk blijven wij awesome!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ohja, ik heb nu pas door dat ik Rick (Tukkosopher) ben vergeten bedanken voor de momenten dat hij naar me geluisterd heeft.
    En in het kletscafé zitten ook leuke mensjes (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:03 ]


    16 - 09 - '17

    Oh, ik wil ook mensen bedanken en een fijn 2014 wensen ^^

    Eerst jou, lieve Yo (Gibbs). We hebben inderdaad maar weinig gesproken dit jaar en daar heb ik achteraf wel spijt van. Je bent een geweldige meid en vriendin en het is zonde dat er voor mij zo weinig tijd was dit jaar om daadwerkelijk tijd te besteden aan dat soort vriendschappen. Hopelijk zal 2014 beter zijn en kan ik dan weer gezellig voldiewol voetbal spelen met jou ^^ Ik wens je een super geweldig fantastisch en muzikaal 2014 toe!

    Ook jou, Manon (DoctorDonna), wens ik een geweldig 2014 toe. Ik bewonder hoe je heb geprobeerd onze story nieuw leven in te brengen en het spijt mij dat ik ook daar maar weinig tijd voor heb gehad. Je bent een top meid en ik ben blij dat ik je een heel tijdje terug heb leren kennen op Q c:

    Dan nog Celine (HurtedHeart. Je bent in het echte leven én op Q echt een geweldige vriendin voor mij geweest dit jaar. Ik ben echt super blij dat ik jou en de andere totaal theater mensjes heb leren kennen en met jullie het stuk heb mogen schrijven. Ik ga jullie volgend jaar duidelijk stalken, want ik kan jullie echt niet meer missen. Love you Roosje! Een heel mooi 2014 met daarin weer een geweldige voorstelling van tt gewenst!

    Verder wil ik ook Femke (JamesPotter) ook een heel mooi 2014 wensen en bedanken voor het fijne RPGen.
    Dat geldt trouwens voor iedereen waarmee ik het afgelopen jaar heb geRPGt. Jullie zijn allemaal super en bedankt voor de mogelijkheid om met jullie te schrijven. Super leuk! Jullie allemaal een fijn 2014 gewenst!

    En dan de rest van Q, ook allemaal een fijn 2014 gewenst!


    Happy Birthday my Potter!

    Aahw, Dank je wel Annemiek!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rider schreef:
    Oh, ik wil ook mensen bedanken en een fijn 2014 wensen ^^

    Eerst jou, lieve Yo (Gibbs). We hebben inderdaad maar weinig gesproken dit jaar en daar heb ik achteraf wel spijt van. Je bent een geweldige meid en vriendin en het is zonde dat er voor mij zo weinig tijd was dit jaar om daadwerkelijk tijd te besteden aan dat soort vriendschappen. Hopelijk zal 2014 beter zijn en kan ik dan weer gezellig voldiewol voetbal spelen met jou ^^ Ik wens je een super geweldig fantastisch en muzikaal 2014 toe!

    Ook jou, Manon (DoctorDonna), wens ik een geweldig 2014 toe. Ik bewonder hoe je heb geprobeerd onze story nieuw leven in te brengen en het spijt mij dat ik ook daar maar weinig tijd voor heb gehad. Je bent een top meid en ik ben blij dat ik je een heel tijdje terug heb leren kennen op Q c:

    Dan nog Celine (HurtedHeart. Je bent in het echte leven én op Q echt een geweldige vriendin voor mij geweest dit jaar. Ik ben echt super blij dat ik jou en de andere totaal theater mensjes heb leren kennen en met jullie het stuk heb mogen schrijven. Ik ga jullie volgend jaar duidelijk stalken, want ik kan jullie echt niet meer missen. Love you Roosje! Een heel mooi 2014 met daarin weer een geweldige voorstelling van tt gewenst!

    Verder wil ik ook Femke (JamesPotter) ook een heel mooi 2014 wensen en bedanken voor het fijne RPGen.
    Dat geldt trouwens voor iedereen waarmee ik het afgelopen jaar heb geRPGt. Jullie zijn allemaal super en bedankt voor de mogelijkheid om met jullie te schrijven. Super leuk! Jullie allemaal een fijn 2014 gewenst!

    En dan de rest van Q, ook allemaal een fijn 2014 gewenst!


    Dankjewel An! <3 En in 2014 zullen we gewoon veeeeeel vaker contact hebben! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avarosa schreef:
    Assassin
    Ik wil je graag bedanken voor het feit dat ook jij een luisterend oor kan zijn bij mijn problemen. Ik heb soms de indruk dat jij mij beter begrijpt dan wie dan ook omdat je vaak zoveel tegenslag hebt. Echt bedankt voor je steun en toevertrouwen. Ik wens je dan ook het beste voor 2014 toe. Veel geluk en vreugde, een zorgloosjaar, etc. Ik wil ook niet te veel weggeven, want anders heeft mijn kerstkaart die je nog moet krijgen ook niet veel zin meer.

    Ik ben super trots op je dat je 2013 hebt kunnen uitmaken. Je bent een sterke meid en ik ben er van overtuigd dat je muur terug opgebouwd kan worden. Je zal de juiste fundering wel weten te vinden en stukje bij stukje zullen mensen met nieuwe stenen je muur opbouwen. Misschien moet een muur eerst helemaal afgebroken worden vooraleer deze opnieuw opgebouwd kan worden en ik beloof dat je dat je muur nog nooit zo sterk zal zijn dan. Geef de moed niet op, want het nut van je bestaan kom je zeker nog op je pad tegen. Ook jij hebt een toekomst die een lang leven biedt.

    There are so many stupid things that steal that purpose from us.The stupid things that you believe a lie that we‘re not as important as we really are.That our life isn’t as important as it really is. It’s important to the people that you love, it’s important to the people that you will love in the future, it’s important to the world around you and it’s so important that you fulfill the purpose that only you can fulfill the way that you can fulfill that.

    De hele crew
    Ik wil jullie graag bedanken voor het leuke jaar die ik heb gehad als bemiddelaar. Zo hebben wij samen ook eens een tegenslag gehad, maar we hebben ons hier altijd weten uit te vechten. Bedankt voor de leuke tijd en jullie steun waar nodig. Jullie zijn echt geweldig. Dit jaar voelde ik ons echt aan als een geheel. De kloof tussen de bemiddelaars, beta's en moderators is nog nooit zo goed opgevuld geweest en ik vind dat echt mooi om te zien.



    Quizlet's LOL Community
    Jullie zijn echt een geweldige groep met lieve mensen. Jullie komen voor elkaar op tijdens kleine dingetjes en je legt ook vertrouwen in elkaar en dat vind ik echt prachtig. Jullie geven iedereen een kans in het spel, hoe slecht ze ook zijn en jullie staan ook bereid om een ander te helpen. Ik heb nog nooit zo'n loyale groep op Q gezien als de onze. Fijn 2014 jongens!



    Child
    Jou wil ik ook nog een apart geluk wensen in het nieuwe jaar, want na al je tegenslag verdien je dat wel. Laat 2013 maar een poepje ruiken, want 2014 zal fantastisch voor je zijn.

    Ochard
    Lieve meid, ik was je bijna vergeten. Ik wil je nog eens bedanken voor die prachtige cover die je voor me maakte. Je hebt echt een talent. Ik ben zelf een voyeur in je topics, want ik ben graag up to date bij je mooie werkjes. Als er wel een user is die user van het jaar mag worden ben jij het wel, want ik ben er van overtuigd dat jij veel mensen gelukkig hebt gemaakt dit jaar.

    Ah, dat vind ik heel erg lief van je en ik waardeer het ook zeker. (: Die cover is met liefde gemaakt evenals alle andere. Zulke lieve berichtjes motiveren mij enorm om Quizletters keer op keer blij te maken, althans dat is toch waar ik naar streef.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 21:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Gibbs
    Yolanda jij bent echt gewoon mijn seriebuddy in crime. Ik zou niet weten waar ik al mijn gefangirl moet laten als ik jou niet had. c: Het is zo leuk om als een stelletje debielen helemaal te freaken als bijvoorbeeld By of Bemmett weer bij elkaar komen, haha. Bovendien zijn wij even erg als het gaat om Rico van Twisted, hehehe. Y DO WE LIKE THEM SO MUCH? D: In ieder geval, ik wil jou never nooit kwijt want het is veel te gezellig als wij met elkaar praten. :’D Ik wens je een gelukkig 2014 en ik hoop dat alles goed voor je zal uitwerken en dat dit je jaar wordt!

    @Arendelle
    Eefeef. Jij bent echt gewoonweg geweldig. Ik hou van jou suuuuuper lange gif posts en jouw droge humor, haha. Ook moet ik soms nog denken aan onze momentjes dat we een soort van aan het ‘fangirlen’ waren over die pita dude of wat was het? Damn it. Ik ben z’n naam al vergeten D: Of moet ik denken aan die ene ‘jongen’ bij je zangschool. Bovendien moet ik nog steeds Legally Blonde zien en ik beloof het je plechtig hierbij dat ik dit in 2014 zal doen. Ik wil je nooit kwijt want je bent mijn finchel buddy. We are awesome as hell en bovendien gaan we sowieso nog eens meeten in Antwerpen. Ik wens je een gelukkig 2014 en vooral dat je nog verder zo awesome mag blijven zingen en acteren. Doe gewoon waar je zin in hebt. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Orchard schreef:
    (...)
    Ah, dat vind ik heel erg lief van je en ik waardeer het ook zeker. (: Die cover is met liefde gemaakt evenals alle andere. Zulke lieve berichtjes motiveren mij enorm om Quizletters keer op keer blij te maken, althans dat is toch waar ik naar streef.
    Ik mag het hopen. Zo kan ik in de toekomst misschien nog eens je shop binnen springen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?