• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lieve Noek (Hybra),
    Ik weet niet eens wat ik hier neer moet zetten, er is zoveel dat wij al samen hebben 'meegemaakt', ondanks dat we nog nooit hebben gemeet. Al gaat daar zaterdag 4 januari verandering in komen.
    Oke, laat ik maar bij het begin beginnen dan. Het begon toen ik heel lang geleden een reclameberichtje achterliet in jou gastenboek, toen ik nog niet zolang op Quizlet zat en een nieuw verhaal begon. Jij vroeg mij ook jouw verhaal, Killing Love, te lezen. Dat deed ik. We lazen elkaars verhalen, de nieuwe hoofdstukken die we activeerden en plaatsten leuke/lieve/grappige reacties onder elkaar's hoofdstukken. Van het een kwam het ander, en langzaam ging het van de reacties bij elkaars creaties ook naar pb's en gb's, naar whatsapp, en naar tinychat.
    Jouw eerste reactie op een hoofdstuk uit mijn verhaal, was 11 maanden geleden. Zolang kennen we elkaar dus ongeveer, bijna een jaar. Maar het voelt alsof ik je al mijn hele leven ken, lieve Noek. Ik weet bijna alles van jou en jij van mij. Het is af en toe bijna eng hoe jij soms meer van mij weet dan ik zelf. En zo ook andersom.
    Twee keer was ik je bijna kwijt, en de redenen ga ik niet hier zetten, want dat is privé. Ik weet alleen wel dat ik mij verschrikkelijk voelde. Want ik kan niet meer zonder je, Boo. Je bent mijn beste vriendin geworden, en ik kan je niet meer uit mijn leven wegdenken. En dan te bedenken dat we elkaar nog nooit in het echt hebben gezien. Maar al was het alleen maar via internet, jou lieve berichtjes maakten mijn dag altijd weer goed. Je bent een belangrijk deel in mijn leven geworden, Noek, en ik hoop dat 2014 een geweldig jaar gaat worden. Voor jou, voor mij, en vooral voor onze vriendschap.
    Wij zijn niet meer te breken, lieverd. Door niets of niemand niet.

    I love you <3
    x Esmee.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 17:03 ]


    "Family don’t end in blood”

    Orchard schreef:
    Wauw. Nu voel ik me pas vriendloos. (cat) Met zo'n gevoel ga ik 2014 in.

    Ik wens mezelf en alle andere loners op Q een gelukkig nieuwjaar. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik wens mezelf en alle andere loners op Q een gelukkig nieuwjaar. :Y)


    *high five*


    i put the fun in funeral

    Voor iedereen op Quizlet een heel gelukkig nieuw jaar!

    Als ik denk aan alle leuke dingen hier, krijg ik gelijk een lach op mijn gezicht, en jullie zorgen daarvoor; dus bedankt!
    Ik hoop dat jullie ook een heel fijn 2014 krijgen, met veel mooie en leerzame momenten!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik wens iedereen hier op Q,

    Een heel fijn, gezellig, Happy en vooral gezond 2014 toe.
    Moge al jullie dromen, en wensen uitkomen.

    xxx,


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Als eerste wens ik iedereen een supergelukkig nieuw jaar met veel awesome dingen/vrienden/wat dan ook! c:
    En natuurlijk wens ik een paar nog speciaal een gelukkig 2014:
    Lieve Catnip (Gilbertson): Omdat je mijn allerliefste vriendin bent en je me altijd begrijpt. We hebben al vet veel gedaan samen en ik hoop dat volgend jaar ook te doen <3
    Lieve Melis (After): Omdat je één van mijn beste vriendinnen bent en me gwn supergoed kent en altijd geweldige opmerkingen maakt haha <3
    Lieve Mika (xImaginary): Omdat jij ook één van mijn beste vriendinnen bent en gewend bent aan mijn vaagheid en je altijd mij vrolijk kan maken <3
    En als laatste lieve Leah (Latier): Ook al ken ik je alleen op quizlet, het is gwn superleuk om met jou te praten en rpg'en en eindelijk iemand die mijn Finnickverslaving helemaal begrijpt <3


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Audacity schreef:
    (...)

    *high five*

    Omdat jij je blijkbaar buitengesloten genoeg voelt om me te gaan stalken, heb ik ook een nieuwjaarswens voor jou (cat)

    Lieve, lieve Sarah,
    Hoe kon ik jou nou vergeten! Al jaren wordt ik tijdens ponykamp wakker met jouw lieve koppie naast me, omdat jij weer in mijn bed bent gekropen. You are awesome to the bone en ik hoop dat wij nog jaren samen op ponykamp gaan (al hoef je niet elke keer weer in mijn bed te gaan liggen). Ook dit jaar wordt weer helemaal top, waarin we chips en snoep jatten van Marijn, aquarius en roze koeken eten, weer op een geweldige spooktocht gaan en lekker paarden voor schut zetten in vingerverf! Ik heb er nu al zin in ^^
    Oh, en ik hoop dat je toch iets krijgt met die ene gozer :3
    Geh, see you next year.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Omdat jij je blijkbaar buitengesloten genoeg voelt om me te gaan stalken, heb ik ook een nieuwjaarswens voor jou (cat)

    Lieve, lieve Sarah,
    Hoe kon ik jou nou vergeten! Al jaren wordt ik tijdens ponykamp wakker met jouw lieve koppie naast me, omdat jij weer in mijn bed bent gekropen. You are awesome to the bone en ik hoop dat wij nog jaren samen op ponykamp gaan (al hoef je niet elke keer weer in mijn bed te gaan liggen). Ook dit jaar wordt weer helemaal top, waarin we chips en snoep jatten van Marijn, aquarius en roze koeken eten, weer op een geweldige spooktocht gaan en lekker paarden voor schut zetten in vingerverf! Ik heb er nu al zin in ^^
    Oh, en ik hoop dat je toch iets krijgt met die ene gozer :3
    Geh, see you next year.


    Hahaha, you're so sweet ^^.
    Hopelijk zie ik je snel weer, dan kan ik je weer poken *-*. Jij ook succes met je chick en een awesome 2014 :Y).


    i put the fun in funeral

    Child schreef:
    (...)

    Aww <3

    Nu ga ik even persoonlijker doen.
    Marshall: Ik heb respect voor je dat je altijd van die goede rpg posts kan maken, je kan ook goede rpg's maken qua verhaallijn. Ik genoot ervan om met je te mogen rpg'en. Ik wens je een geweldig 2014 toe vol leuke rpg's en dat er een hoop leuke dingen mogen gebeuren.

    Haha, ahhwww! Ik had niet verwacht hierbij te staan. Nu voel ik me echt schuldig dat ik je er niet bij had gezet. Ik dacht er eerst wel aan, maar ik dacht dat je dat niet zo leuk vond ofzo :'D. Goed, ik ga mijn post even bijwerken! ^_^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 22:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil iedereen hier op Q. een fantastisch 2014, en alle jaren die daarop volgen, wensen. Quizlet is voor mij een plek waar ik kan zijn wie ik ben, iets waar ik in real life ontzettend veel moeite mee heb. Mijn verhalen die vaak symbool staan voor mijn eigen gevoelens kan ik hier delen zonder dat ik bang hoef te zijn voor lacherige en haat reacties. Echt, bedankt Q en alle users! (:
    In het bijzonder wil ik toch even het otaku topic noemen en alle fantastische otaku's die daar rondzwerven, want hoewel het topic nog niet zo lang bestaat, voelt het echt als mijn thuis. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Of je nu loner of niet-loner bent op Q, ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar. Soms benijd ik vriendschappen die sommigen hier hebben weten te vormen. Maar uiteindelijk heb ik dat niet nodig om een gelukkige Q'er te zijn. Iedereen hier op Q is op zijn of haar eigen manier uniek en ik vind het inspirerend om deel van deze site uit te mogen maken. Ik hoop dat het nog lang onze creativiteit mag prikkelen. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb nu Suuz appart bedankt voor 2013, bij deze wil ik ook nog even andere mensen bedanken.

    Jaimy, Heel erg bedankt dat je altijd een helpende hand vrij hebt voor me als dat nodig is. Je moet weten dat ik er ook voor je ben als jij het nodig hebt.

    Yolanda, ten eerste sorry voor het kleffen :P En jij ook bedankt dat je me het kletscafé hebt ingehaald :D

    Jacco, Je bent de tofste tukker op Q die ik ken !

    Evelien, soms gaat het wat mis tussen ons maar ik vind je wel aardig, ik denk dat het wel goed komt met je :)

    Lotta en Nori, Bedankt voor het oprichten van het kletscafe :D

    Kim, Bij jou weet ik niet wat ik moet zeggen behalve dat je een top persoon bent. Je bent altijd aardig, Maar kom op je luistert wel heel vaak toevallig muziek als ik zing in TC ;P ( Just kidding )

    Leonie, Jij bent al bijna 1,5 jaar een extreem goede vriendin van me geweest op Q. Hopen dat dat nog doorgaat voor een tijdje :)

    En als laatste nog heel even Suuz weer,

    You make my day every day. And i love you :)

    Dit was het en als ik iemand vergeten ben spijt me dat heel erg, dit is ook eigenlijk tegen mijn principes in want ik vind dat je dankbaar moet zijn voor iedere dag, en niet alleen met oud en nieuw. Maar ik dacht laat ik een cliché zijn want jullie verdienen allemaal een bedankje en een geweldig mooi 2014 !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Nym schreef:
    Ik wens mezelf en alle andere loners op Q een gelukkig nieuwjaar. :Y)




    Haha, iedereen een fijne 2014 en geniet van de oliebollen! :Y)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 12:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lieve Lonneke ~ Lillia66 Ik ken je nu al 3 jaar, het maakt niet uit dat onze gesprekken 9 van de 10 keer nergens over gaan, het is altijd erg gezellig om samen te fangirlen om de boekenseries die we altijd compleet willen hebben! Ook is het altijd superleuk om koekjes te bakken. Meid, ik wens je een geweldig en gezond 2014!

    Awesome Jorieke ~ Arthion Ik ken je nu al 3 jaar, ondanks sommige dalen en pieken, ben je altijd een gezellige meid! Ik weet nog dat we samen een arretjes cake voor de klas gingen maken, omdat de meesten het nog nooit hadden geproeft. We hebben altijd geweldige gesprekken en je kan geweldige verhalen schrijven. Honey, ik wens je een gelukkig en gezond 2014!

    Beste Shirly ~ Sonyara Ik ken je nu een jaar dankzij Quizlet, we hebben altijd erg gezellige gesprekken over van alles en nog wat. Je hebt super leuke verhalen en je kan goed schrijven. Ik wens je een geweldig en gezond 2014!

    Verder wil ik de mensen van het Kletscafé ook een gezond 2014 wensen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"