• Ik heb deze zomer de eerste twee boeken van de geweldige trilogie Inwijding gelezen of in het Engels beter bekend als Divergent. Gister avond terwijl ik in bed lag zag ik per toeval op mijn facebook tijdlijn dat iemand binnen een Harry Potter groep waar ik lid van ben, iets had gepost over deze serie, en wat bleek? Over drie maanden komt de verfilming van het eerste boek al uit! Ik ben toen gelijk wat op onderzoek uit gegaan en hij komt donderdag 20 maart uit in Nederland.

    Bron: Klik.

    Ik ben helemaal enthousiast over deze film want ik vond de boeken helemaal geweldig en de trailer belooft een spannende film!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat boek is leuk!!

    Ik ben aan t wachten op Opstand -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zit al maanden op die film te wachten. Ik hoop dat het een goede film wordt.


    Take risks and conquer your fears.

    Krull schreef:
    Dat boek is leuk!!


    Ja eh! Ik dacht deze zomer dat er maar twee boeken waren en toen ik boek twee uit had zat ik daar echt zo van: "Shit, er is nog een deel drie" en die had ik dus niet bij me op vakantie.='D Toentertijd wist ik nog niet dat deel drie nog niet uit was, nu wacht ik op de vertaling van Allegiant.


    You were born original, don't die as a copy.

    Insurgent schreef:
    Ik zit al maanden op die film te wachten. Ik hoop dat het een goede film wordt.


    Wel, ik wist niet dat hij uitkwam.....maar nu kunnen we samen wachten.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wisten we dat niet al lang? (:
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar het lijkt me een goede film (: Nu ja, de trailer was goed, maar dat zegt natuurlijk niets over de film (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 16:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Wisten we dat niet al lang? (:
    Ik heb de boeken niet gelezen, maar het lijkt me een goede film (: Nu ja, de trailer was goed, maar dat zegt natuurlijk niets over de film (:


    Ik leef onder een stapel huiswerk en aankomende proefwerken buiten de vakanties om oké.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wacht momenteel nog op mijn boxset voor ik de boeken kan lezen, maar die film is toch al een tijdje aangekonidgd? [: Ik heb in ieder geval al fanvids op YT zien voorbijkomen.


    comfort in c h a o s

    Ik wist al veel langer dat het als film uitkwam, maar niet wanneer. Over drie maanden, yay c:
    Ik ben nu in opstand bezig c:


    That is a perfect copy of reality.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik leef onder een stapel huiswerk en aankomende proefwerken buiten de vakanties om oké.(cat)


    He sorry hoor, was niet gemeen bedoeld.
    En je bent niet de enige met werk, trouwens (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    He sorry hoor, was niet gemeen bedoeld.
    En je bent niet de enige met werk, trouwens (:


    No need to say sorry.^^ Ik wist wel dat je het niet gemeen bedoelde.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    HaIcyon schreef:
    Ik wist al veel langer dat het als film uitkwam, maar niet wanneer. Over drie maanden, yay c:
    Ik ben nu in opstand bezig c:


    Ik wacht op de vertaling van het laatste deel....*meh*D=


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil die boeken al heel lang lezen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wacht al op die film sinds ze Four hebben bekend gemaakt. Dus dat is toch al even. De trailer ziet er ook zo veelbelovend uit en ik ben zo blij dat Veronica inspraak had in de film. Ik kijk er echt naar uit. Er was ook eerst zo'n hele drama dat de film later uit kwam dan verwacht maar dat bleken dan maar enkele maanden te zijn. Haha sommige mensen toch. Ik ga hem in ieder geval bekijken. Jammer genoeg viel het laatste boek wel wat tegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De eerste twee boeken vond ik niet zo geweldig, maar ik ben toch wel erg benieuwd naar de film.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.