• Ik heb deze zomer de eerste twee boeken van de geweldige trilogie Inwijding gelezen of in het Engels beter bekend als Divergent. Gister avond terwijl ik in bed lag zag ik per toeval op mijn facebook tijdlijn dat iemand binnen een Harry Potter groep waar ik lid van ben, iets had gepost over deze serie, en wat bleek? Over drie maanden komt de verfilming van het eerste boek al uit! Ik ben toen gelijk wat op onderzoek uit gegaan en hij komt donderdag 20 maart uit in Nederland.

    Bron: Klik.

    Ik ben helemaal enthousiast over deze film want ik vond de boeken helemaal geweldig en de trailer belooft een spannende film!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hou van Divergent. Alleen mijn beeld van Four klopt niet echt met Theo James. Hij kijkt zo... wreed?


    Searching heavens for another earth

    Insurgent schreef:
    Ik zit al maanden op die film te wachten. Ik hoop dat het een goede film wordt.

    Avarosa schreef:
    Ik wacht al op die film sinds ze Four hebben bekend gemaakt. Dus dat is toch al even. De trailer ziet er ook zo veelbelovend uit en ik ben zo blij dat Veronica inspraak had in de film. Ik kijk er echt naar uit. Er was ook eerst zo'n hele drama dat de film later uit kwam dan verwacht maar dat bleken dan maar enkele maanden te zijn. Haha sommige mensen toch. Ik ga hem in ieder geval bekijken. Jammer genoeg viel het laatste boek wel wat tegen.

    "Creepy Uncle" Four -cringe-


    If I were once a planet, you were the axis

    Hij komt uit op de dag na mijn verjaardag, dus ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragen haha. Eerst vond ik de acteurs totaal niet passen bij mijn plaatje van het boek, maar nu de trailer uit is ziet het er best wel goed uit. :')

    Oeh de boeken heb ik alle drie gelezen binnen een week nadat ik de trailer in de bios zag. Ik vind ze echt geweldig en kan niet wachten op de film.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hmm, heb de eerste twee boeken gelezen en vind ze niet zo geweldig als iedereen ze laat lijken, maar ben wel benieuwd naar de film.


    As travars

    Kzag vandaag deel 3 liggen.... Khad iets van Ik wil de boeken hebben, maar heb er het geld niet voor over (ben nogal blut)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb Divergent thuis liggen, omdat ik hem super graag wil lezen.
    Helaas nog niet aan toe gekomen, maar als ik zo de reacties lees, begint het toch te kriebelen!
    Vooral vanwege de film die uit komt. (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik denk niet dat ik de boeken leuk vind, maar de film wil ik wel graag zien. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik durf niet meer naar de film nu ik deel 3 -Allegiant/Samensmelting- heb gelezen :') Bang dat ik alles ga spoileren voor iedereen over wat er met iedereen gaat gebeuren, haha :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Die boeken staan al heel lang op mijn lijstje maar ik heb nog geen tijd gehad om eraan te beginnen. :/


    Do what people say you can't.

    Spotgaai schreef:
    Ik durf niet meer naar de film nu ik deel 3 -Allegiant/Samensmelting- heb gelezen :') Bang dat ik alles ga spoileren voor iedereen over wat er met iedereen gaat gebeuren, haha :]


    Is er vertaling van Allegiant er al? :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb hem net uit. Jeez, dat boek is spannend!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Flyleaf heeft een liedje geschreven over Divergent. Hopelijk komt het in de film, want het is echt geweldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Is er vertaling van Allegiant er al? :'D.
    Samensmelting wordt verwacht eind februari, begin maart.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?