• Ik heb deze zomer de eerste twee boeken van de geweldige trilogie Inwijding gelezen of in het Engels beter bekend als Divergent. Gister avond terwijl ik in bed lag zag ik per toeval op mijn facebook tijdlijn dat iemand binnen een Harry Potter groep waar ik lid van ben, iets had gepost over deze serie, en wat bleek? Over drie maanden komt de verfilming van het eerste boek al uit! Ik ben toen gelijk wat op onderzoek uit gegaan en hij komt donderdag 20 maart uit in Nederland.

    Bron: Klik.

    Ik ben helemaal enthousiast over deze film want ik vond de boeken helemaal geweldig en de trailer belooft een spannende film!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nami schreef:
    Flyleaf heeft een liedje geschreven over Divergent. Hopelijk komt het in de film, want het is echt geweldig.


    Als je het over Arise of Chasm hebt; die zijn niet geschreven voor Divergent, Veronica heeft ze alleen gebruikt als inspiratie. Er stond heel veel Flyleaf (en ik geloof ook Evanescence) in haar muzieklijst voor inspiratie. Ik zou Breathe today trouwens wel graag in Divergent willen zien. Flyleaf is toch niet verkeerd. c:


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Als je het over Arise of Chasm hebt; die zijn niet geschreven voor Divergent, Veronica heeft ze alleen gebruikt als inspiratie. Er stond heel veel Flyleaf (en ik geloof ook Evanescence) in haar muzieklijst voor inspiratie. Ik zou Breathe today trouwens wel graag in Divergent willen zien. Flyleaf is toch niet verkeerd. c:
    Nee daar heb ik het niet over. Ik heb het over Set Me On Fire.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Nee daar heb ik het niet over. Ik heb het over Set Me On Fire.


    Echt? Wow, nice. Is-ie al uit?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Echt? Wow, nice. Is-ie al uit?
    Nee, enkel live. Je kunt hier een klein stukje zien. Als je pledge kan je de volledige versie beluisteren en ik vind hem echt goed. Wowie. Echt een liedje voor in een actiemoment.
    http://www.pledgemusic.com/projects/flyleaf/updates


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zat er ook al op te wachten. (:

    2014 wordt voor mij sowieso een super jaar wat betreft films.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Echt? Wow, nice. Is-ie al uit?
    Zo hij staat nu online voor iedereen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vacilando schreef:
    Ik wil die boeken al heel lang lezen. c:


    (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben ooit begonnen met de boek in het engels lezen op aanraden van mijn engels docenten, ben niet zo ver gekomen, maar naar de film gaan lijkt me wel leuk.


    ©1998

    Jaaa! en er komt ook een 3e deel :)


    nothing is true, everything is permitted.

    Mutiny schreef:
    Jaaa! en er komt ook een 3e deel :)


    Samensmelting ;p

    Ik vind het zo'n rare naam, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Samensmelting ;p

    Ik vind het zo'n rare naam, HAHA.
    Maar het is wel een logische vertaling van Allegiant. Al vind ik de titel in het algemeen niet bij het boek passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Maar het is wel een logische vertaling van Allegiant. Al vind ik de titel in het algemeen niet bij het boek passen.


    Ik vind het maar een rare titel, maar goed, mijn mening :3
    Ik moet ondertussen even Opstand uitlezen, daar ben ik voor mijn gevoel al veel te lang mee bezig. September/oktober vorig jaar :/


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik vind het maar een rare titel, maar goed, mijn mening :3
    Ik moet ondertussen even Opstand uitlezen, daar ben ik voor mijn gevoel al veel te lang mee bezig. September/oktober vorig jaar :/
    Dat is omdat je Insurgent nog niet uit hebt. Als je dat hebt uitgelezen, zal je wel snappen waarom dit boek zo noemt. En btw, wees blij dat je hem nog niet uit hebt. Ik ragede echt op het einde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Dat is omdat je Insurgent nog niet uit hebt. Als je dat hebt uitgelezen, zal je wel snappen waarom dit boek zo noemt. En btw, wees blij dat je hem nog niet uit hebt. Ik ragede echt op het einde.

    Hm. Is het einde slecht? Of goed? Of is het net zo vaag als bij de Hunger Games? C:


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)
    Hm. Is het einde slecht? Of goed? Of is het net zo vaag als bij de Hunger Games? C:
    Het einde is goed, maar het is zo open en je hebt zoveel vragen. Dus je kan meteen het laatste boek lezen als je het tweede uit hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?