• Speeltopic 1




    Is this our world?
    I look in the mirror
    And I try to see myself
    My head full of terror
    I try to forget the fires I started
    I try to be nearer
    To where you are
    I look in the mirror
    And I try to understand
    And piece it together
    Wash the blood from both my hands
    I can't see the ending
    There are people who know my every secret
    I'm tired of pretending
    You're in my heart
    In my heart

    Deze wereld waar we nu in leven ,bestaat alleen maar uit ongeluk en gevaar. Jonge kinderen, worden al opgevoed met vuile woorden en mensen vinden het normaal om wapens op zak te hebben. Nee hier was de aarde niet voor gemaakt. God schonk enkele jongeren met een gave in de hoop dat hun iets voor de aardbol konden doen, maar wisten de kinderen eigenlijk, dat ze bijzonder waren? Hadden ze door dat ze anders waren dan de rest? Dat iedereen om hun heen eigenlijk een leugen was? Want wie zijn we nou echt?



    Een prof, die zelf begaafd was besloot deze wonderkinderen op te zoeken en hun een nieuwe thuis te geven, want hun leventje bestond ook alleen maar uit ongeluk.In ruil moesten ze kleine testjes voor hem doen, zodat hij er onderzoek kan over doen. Er was wel een keerzijde van de medaille. De jongeren wisten echter niet wat hun geluk zou worden. De jongeren kennen elkaar enkel van zien en weten echter ook niet van elkaar wat er zal gebeuren. De jongeren worden goed opgevangen en hebben de luxe die ze nooit tevoren gehad hebben. Ontbijt op bed, een lekker donsdeken en hun eigen kamer. Als ze elkaar leren kennen lijkt alles ook goed en wel te gaan tot ze toch beginnen na te denken waarom ze hier zijn. Misschien weet de ene al van zijn gave en de ander weet niet wat zich overkomt. Wat als ze verliefd worden op elkaar of op een normale sterveling? Zulle ze effectief de wereld beteren, of word het alleen maar een puinhoop? Het antwoord ligt nu eenmaal in hun handen, maar er zijn andere mensen op de loer die ook wel die macht kunnen gebruiken.


    10 Jongeren worden uitgekozen door de super geleerde prof, die zelf ook mutant is. Hij weet namelijk wie de mutanten zijn over de hele aardbol. De jongeren hebben elk een andere kracht, dit kan van alles zijn, van elementen besturen tot vliegen.Hier heb je zelf de keuze in. De jongeren hebben ook nooit een goed leven gekend en het is dus hun eigen keuze wat ze er nog mee willen doen.

    Mutanten 1 Vrouwelijke + mannelijke rol vrij
    (5 jongens, 5 meisjes)


    -Savannah Oliv Carter || Elektriciteit sturen || Raccoon
    -Allison Riley McAllister || Bloedsturen || After
    -Astrid Kimberly Emerson || Supersnel || Celebration
    -Emileigh Klaire Cherboury|| Genezer || Smother
    -Hazel Isis Mitchell || illusies || Wilted



    -Ethan Russel Spielman || Telepathie || Raccoon
    -Aval Niméro White || Supersterk || H00k
    -Jack Tyler Wynter || Ijs sturen || NCIS
    -NCIS


    Vijanden
    (de jongeren kunnen later hier ook naartoe gaan als ze dat willen) (min2)
    -Lydia Dorothea Godess || Telekinesie || Raccoon
    -Nicandro Jonathan Sadler || Copycat || Walt


    Mensen
    (oneindig, houd deze wel gelijk)
    -Finley Martin Smiths || Bootin





    Rollenstory
    Rollentopic
    Praattopic 1

    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen
    #8 Alleen ik en Bootin maken de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 +16 mag, maar hou dit netjes en zet dit misschien onder een spoiler

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg


    Begin: Het is een normale dag , het zonnetje schijnt mooi en er steekt een koele bries op hier in de herfstige stad. De jongeren logeren in een hotelletje. Ze hebben de luxe die ze nog nooit gekend hebben en voelen zich er fijn bij. De jongeren krijgen de kans om elkaar te leren kennen. De ene heeft al eens kennis gemaakt de ander hield zich nog wat afstandelijk. Sommigen hebben misschien zin om de stad te verkennen, want sommigen komen van ver af.
    De mensen leven hun normale leven , doen hun werk of relaxen gewoon lekker thuis. Misschien gaan ze ook eens opstap in de stad en komen ze andere mensen tegen, de keuze ligt aan hun. En voor de vijanden, zij hebben een eigen huisje waar ze leven, er is niet al te veel luxe, maar het huis is zeker leefbaar.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil het nog een keer proberen. Ik zat met een gigantische writersblock en kwam amper aan posts boven de 100 woorden, maar ik geloof dat dat nu wel over is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    Ik wil het nog een keer proberen. Ik zat met een gigantische writersblock en kwam amper aan posts boven de 100 woorden, maar ik geloof dat dat nu wel over is.


    Ik vind het goed, maar ik had dan wel liever gehad dat je dit aan me melde. Ik had het gevoel dat je me negeerde en heb dan ook de personages van diegene die niet meer reageerden eruit gehaald. :x Wil je je oud personage behouden? dan zal ik haar er weer bijzetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    | Zoals ik al eerder vermeldde: ik heb internet problemen. Toch zal ik, als mijn tegenspeelster heeft gereageerd, proberen zo snel mogelijk te antwoorden. Bedenk je wel even dat ik maar heel af en toe verbinding heb, en er verder niets aan kan doen. (: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry ik heb het nu echt superdruk met school enzo, maar zal echt snel weer reageren.]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Morgen begint een nieuwe dag. Iedereen zit op zijn kamer/huis of werk. Iedereen is weer vrij dus voor diegene die vast zaten. Je mag terug keren naar je personage waar je al eerder tegen speelde, maar weet wel dat het soms fijner is om met verschillende mensen eens te rpg'en. Vanaf nu ook graag alle offtopic dingen in het praattopic ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand die (alweer) Astrid wil meeten?
    Oh sorry ik zal ook weer in het praattopic gaan.]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:29 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    [Iemand die (alweer) Astrid wil meeten?]


    || Jack wil wel.^^ - Oeps sorry, Saar. Ik zal nu alles wel in het praattopic zetten... ||

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik wist niet zeker of er een apart douche-hok is of dat ze allemaal een eigen douche hebben, maar ik heb dit er maar van gemaakt en hoop dat het niet erg is.]

    Astrid Kimberly Emerson
    Supersnel

    De volgende ochtend stap ik moeizaam uit bed. Ik heb de halve nacht wakker gelegen en liggen nadenken over wat er gisteren gebeurd is. Nadat Hazel haar kamer teruggevonden had, begon ze nogal raar te doen en wilde ze niet dat ik achter haar aan kwam, volgens mij is er meer aan de hand dan dat ze zich alleen maar niet lekker voelt of zoiets.
    Ik rek me even uit en loop met alleen een badjas aan naar het douche-hok. Gelukkig is dat aan het einde van de gang en hoef ik niet lang door dit hotel te lopen. Er is nog niemand anders bij het douche-hok en daar ben ik blij mee. Ik hou toch wel van wat privacy, zeker op dit moment.
    Onder de hete stralen van de douche komen mijn gedachten eindelijk wat tot rust en ik voel me beter dan ooit. Op mijn gemak droog ik me af en trek mijn badjas weer aan. Ik heb geen zin om mijn haar te föhnen, dus wikkel ik het alleen in een handdoek. Het is toch maar een klein stukje naar mijn kamer en niemand zal me zien. Ik neurie een beetje, terwijl ik al mijn spullen weer in mijn toilettas prop.
    Dan loop ik over de gang weer terug naar mijn kamer. Ik heb een beetje moeite met de klink en ik val half naar binnen. De handdoek valt uit mijn haar, maar dat kan me op dat moment niets schelen. Even blijf ik verdwaasd om me heen kijken. Dit is niet mijn kamer. Ik kijk recht in de donkerbruine ogen van een onbekende jongen. Meteen voel ik een blos over mijn wangen schieten en ik kijk hem beschaamd aan, niet in staat iets uit te brengen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [Hahaha, lol.:'D Je hebt mijn moed weer veel beter gemaakt. Ik moest echt lachen toen ik dit las.:')]

    Jack Tyler Wynter || Ijssturen

    Met een zucht ga ik op mijn bed zitten met mijn rug tegen de muur aan. Zacht laat ik het sneeuwen in de kamer en met mijn ogen volg ik de sneeuwvlokken. Opeens gaat de deurklink omlaag en valt iemand half binnen. Een handdoek valt uit haar haren. Gelijk laat ik de sneeuw verdwijnen en met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik het meisje aan. Ik zag hoe een blos over haar wangen schoot en me beschaamd aankijkt. Ik hield mijn gezicht in de plooi en liet niet merken dat ik eigenlijk wel moest lachen.
    Als ze niks zegt kijk ik haar met een halve glimlach aan en vraag lichtelijk sarcastisch:
    "Dus, waarom kom je mijn kamer binnen vállen?" Ik loop naar het meisje toe en buk om haar handdoek op te pakken. Zodra ik weer sta strek ik mijn hand naar haar uit en geef haar - haar handdoek terug. Een blik op het meisje is al genoeg om te zien dat ze alleen een badjas aan heeft. Als ik naar mezelf kijk zie ik dat ik zelf geen shirt aanheb. Veel maakt het me niet uit, want ik krijg het toch niet koud. Maar misschien is het wel beter om een shirt aan te trekken.
    Ik loop naar mijn kast toe en trek een random shirt aan. Dan draai ik me om naar het meisje waarvan ik haar naam nog niet eens weet.
    "Ik ben Jack." Zeg ik dan maar en blijf een paar meter van haar vandaan staan. Ik geef toch alleen maar kou af, alhoewel ik probeer om dat zo weinig mogelijk te doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aval Niméro White ||Super sterk||

    Een zucht verlaat mijn mond wanneer de wekker gaat. Rustig kom ik overeind en stap uit het bed, vervolgens sla ik de dekens dicht en loop ik naar de kast. Ik pak er een stel simpele kleren uit en neem deze mee naar da badkamer, daar kleed ik me uit en zet de douche aan. Wanneer deze warm genoeg ik stap ik er onder en zeep ik mijn lichaam meteen in. Ik hou mijn hoofd onder de kraan voor een tijd om wakker te worden. Het warme water doet me even deugd, goed.
    Na een tijdje spoel ik me helemaal af en ga de douche uit, nadat ik deze heb uitgezet. Ik pak de blauwe handdoek, mijn favoriete kleur, en droog mezelf langzaam, maar goed, af zodat ik makkelijk mijn kleren in kom. Het gaat nog al stroef als je lichaam nog vochtig is. Ik pak mijn boxer en trek deze aan, al snel volgt de rest van mijn kleren en ben ik na tien minuten zo goed als klaar. Tijd voor ontbijt.
    Ik rek mezelf nog even uit en loop dan de badkamer uit. Ik hoor mijn maag borrelen. Is ook niet gek als ik gisteravond zonder eten naar mijn kamer ben gegaan. Ik had niet echt veel honger, mijn hoofd stond er niet naar. Het kwam doordat ik gisteren nog zo een rare aanvaring heb gehad, ik probeerde de deur open te trekken, terwijl je hoort te duwen, en trok zo de deurklink uit de deur zelf. Gelukkig kon ik hem wel meteen weer terugplaatsen en zie je er niets meer van.
    Ik loop de gang over richting beneden, waar ik ontbijten kan. Hopelijk is er nog iemand waarmee ik kan praten. En hopelijk kan ik ook achterhalen wat er met me is.

    (Sorry dat het kort is. Iemand voor Aval?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ethan voor Aval? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Ethan voor Aval? :3 )


    (Jaaaaa! *O* )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yeey dankje (: ]

    Astrid Kimberly Emerson
    Supersnel

    De onbekende jongen, die eigenlijk best knap ik, kijkt me aan met een halve glimlach. Alsof het heel normaal is dat ik nu ineens in zijn kamer sta. Met alleen een badjas aan. Dit is echt zo'n moment waarop ik wel door de grond zou willen zakken.
    'Dus, waarom kom je mijn kamer binnen vállen?' vraagt hij vriendelijk, terwijl hij mijn handdoek oppakt en weer teruggeeft.
    'Bedankt.' antwoord ik zachtjes, terwijl ik de handdoek aanpak. 'En tja...ik bedoel ik denk dat ik de verkeerde kamer ben binnengegaan.' verontschuldig ik me met een klein glimlachje.
    Ik weet niet echt wat ik moet doen en ik kijk hem vragend aan. Nu pas valt het me op dat hij geen shirt aan heeft. Dit was voor hem waarschijnlijk ook niet het perfecte moment dat iemand letterlijk zijn kamer binnenviel. Ik zou deze situatie best grappig vinden als het niet zo gênant was geweest. Ik trek mijn badjas nog even iets dichter tegen me aan en kijk hoe hij heel relaxt een shirt oppakt en aantrekt. Hoe kan hij zo rustig blijven en niet gespannen raken doordat een vreemd meisje naar hem staat te kijken?
    'Ik ben Jack.' zegt hij.
    'Ik ben Astrid.' reageer ik. 'En normaal gesproken val ik niet zomaar iedereen's kamer binnen.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ethan Russel Spielman || Telepathie Outfit

    Het zachte gepiep van mijn gsm wekker haalde me uit mijn droomloze slaap. Vermoeid opende ik dan ook mijn blauwkleurige ogen en drukte ik rustig het knopje uit. Ik strekte me even uit om mezelf wat wakker te schudden en daarna besloot ik een setje verse kleren te nemen en daarna een deug doende douche te nemen. Nadat ik fris en aangekleed was hoorde ik mijn maag grommen. Gisteren had ik zeer lekker ontbeten in het restaurant, dus die verwennerij zag ik wel weer zitten. Ik haalde een hand door bruine haren en liep op mijn gemak de gang door. Ergens hoopte ik weer iemand tegen te komen zoals Jack gisteren. Hij was echt heel aardig en dankzij hem weet ik nu ook dat ik hier voor een reden ben. Rustig stak ik mijn handen in mijn broekzakken terwijl ik de trappen afging naar beneden. Eenmaal ik bij het restaurant was zag ik dat het veel rustiger was dan gisteren, maar veel zin om alleen te zitten had ik niet. Mijn oog viel op een jongen die er mijn leeftijd uitzag, misschien ietsje jonger zelfs. Hij had donkere bruine haren en zat alleen aan een tafel.Proberen kon geen kwaad toch? Rustig liep ik naar zijn tafeltje toe. “Hoi, vind je het erg als ik erbij kom zitten? “ vroeg ik de jongen met een vriendelijke glimlach. “Ik ben trouwens Ethan, aangenaam.” Stelde ik me dan vriendelijk voor aan de nog onbekende jongen en vriendelijk stak ik mijn hand uit.
    Lydia Dorothea Godess || Telekinesie Outfit

    Gisteren avond hadden Nica en ik lang gediscussieerd over het boek en wat we zouden gaan doen. Uiteindelijk ben ik ben hoofdpijn mijn bed ingekropen en weet ik niet wat hij heeft gedaan. Vermoeid opende ik mijn ogen. Ik had zeer slecht geslapen. Steeds opnieuw en opnieuw heb ik last van deze vreselijke nachtmerrie. Ik hield niet van donkere kleine ruimtes. Vermoeid ging ik recht opzitten en haalde ik een hand door mijn lange blonde lokken. Mijn blauwe kijkers liet ik even door de kamer glijden en daarna stond ik nog slaapdronken op en liep ik naar het krakemikkige kastje toe en haalde verse kleren uit en kleedde me om zodat ik vandaag een jurkje aanhad en een lange en warme trui. Ik plofte me weer neer op het bed en haalde een kammetje vanonder mijn kussen vandaan en rustig begon ik mijn haren te kammen. Zodra ik er tevreden over was liep ik naar mijn kleine badkamertje toe om de nodige make-up aan te brengen. Wat bij mij bestond uit wat eyeliner, mascara en lipgloss. Tevreden liep ik mijn kamer uit en keek ik even rond. Nicandro was vast naar zijn eigen appartement gegaan. Een zuchtje verliet mijn mond, want ik was niet graag alleen. Ik maakte nog een theetje voor mezelf en dronk deze rustig op mijn gemak op. Misschien moest ik vandaag maar eens dat hotel gaan onderzoeken.
    Na een uur wandelen, deze keer niet op hoge hakken was ik op mijn gemak in het centrum beland. Ik had een broodje gekocht en was die rustig aan het opeten. Een grijns sierde echter mijn lippen toen ik een bekend gezicht zag in de verte. Als dat niet Finley was, mijn ‘held’ van gisteren. “Nou, nou is dat niet toevallig.” Zei ik met een grijnsje toen ik bij Finley aankwam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [^^]
    Jack Tyler Wynter || Ijssturen

    'Bedankt.' had ze zachtjes gezegd toen ik haar de handdoek gaf. 'En tja...ik bedoel ik denk dat ik de verkeerde kamer ben binnengegaan.' verontschuldigt ze zicht met een klein glimlachje. Ik zie dat ze niet echt weet wat ze moet doen en ze kijkt me vragend aan. Nadat ik mijn shirt aanheb en me heb voorgesteld zegt ze:
    'Ik ben Astrid. En normaal gesproken val ik niet zomaar iedereen's kamer binnen.' Zacht lachte ik en leunde met een been tegen de muur aan.
    'Ja, ik mag hopen dat je dat normaal gesproken niet doet,' zeg ik met een halve glimlach naar haar. 'Dus, waarom ben jij hier in het hotel?' Ik wil eigenlijk weten of ze een gave heeft of niet, maar het lijkt me beter om dat niet gelijk te vragen. Straks verklaard ze me voor gek. Oké, misschien heeft ze dat al gedaan. Maar dat maakt niet uit.
    Ik knikte met mijn hoofd naar mijn bed toe ten teken dat ze mag gaan zitten. 'Ga maar zitten.' Zeg ik tegen haar terwijl ik zelf ook op het bed ga zitten. Afwachtend kijk ik haar aan en leg me dan achterover met mijn armen onder mijn hoofd. Starend naar het plafond, wachtend op haar antwoord.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki