• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    Freebatch schreef:
    (...)
    En dan moet jij wel Kiriel nemen. (A)


    Dan wel pas in februari, want ik wil een bepaalde username niet meer uitstellen.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Dan wel pas in februari, want ik wil een bepaalde username niet meer uitstellen.

    Is goed. Ik kan pas op 16 januari weer veranderen en deze username wil ik graag wat langer houden. Dus is februari niet zo erg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Is goed. Ik kan pas op 16 januari weer veranderen en deze username wil ik graag wat langer houden. Dus is februari niet zo erg.


    Allrighdy, afgesproken! Als tenminste tegen die tijd niemand hem neemt...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Jep, we moeten alleen oppassen dat de brandweer komt xD
    Haha, jah, ik ben een beetje lui om nu ales bij te lezen, maar de meesten zijn al op weg, neem ik aan?


    Heb je dan een probleem? :D
    Jes, wij zijn geloof ik als enige nog op plaats van bestemming. ik lees ook niet alles hoor :D, het is zo veel. en sommige stukjes zijn kleine verbeter puntjes naar elkaar toe enzo


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Allrighdy, afgesproken! Als tenminste tegen die tijd niemand hem neemt...

    Anders moeten we er Kiliel en Kiriel met hoofdletter i ervan maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Niniel schreef:
    (...)

    Heb je dan een probleem? :D
    Jes, wij zijn geloof ik als enige nog op plaats van bestemming. ik lees ook niet alles hoor :D, het is zo veel. en sommige stukjes zijn kleine verbeter puntjes naar elkaar toe enzo


    Nee, maar wel een waarschuwing dat het vuur niet te hoog mag, of als we pech hebben dat het vuur gedoofd moet worden.
    Hmm, handig xD Maarja, het is echt veel. Gewoon 5 pagina's ofzo bijgekomen in de dag dat ik weg was.


    Stenenlikker

    Freebatch schreef:
    (...)
    Anders moeten we er Kiliel en Kiriel met hoofdletter i ervan maken.


    Hahaha, op mijn mobiel zie ik dat dus wel en bij TranduiI ziet het er best vaag uit xD Maarja, als noodoplossing kan het dan wel...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Hahaha, op mijn mobiel zie ik dat dus wel en bij TranduiI ziet het er best vaag uit xD Maarja, als noodoplossing kan het dan wel...

    We gaan gewoon hopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Erebor schreef:
    (...)

    Nee, maar wel een waarschuwing dat het vuur niet te hoog mag, of als we pech hebben dat het vuur gedoofd moet worden.
    Hmm, handig xD Maarja, het is echt veel. Gewoon 5 pagina's ofzo bijgekomen in de dag dat ik weg was.


    oh ja dan is het over met de pret hihi :D
    vertel mij wat, elke reactie is weer een nieuwbericht, zo krijg je wel je pagina vol en een volle inbox


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Freebatch schreef:
    (...)
    We gaan gewoon hopen.


    Goed plan.
    Dat we dit ook nog in spiler doen, haha.


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    (...)

    oh ja dan is het over met de pret hihi :D
    vertel mij wat, elke reactie is weer een nieuwbericht, zo krijg je wel je pagina vol en een volle inbox


    Jep...
    Haha, daarom heb ik er geen abo op genomen, maar kijk ik gewoon ^^ Ik vind mijn inbox met 11 berichten al vol genoeg...


    Stenenlikker

    oké, ik ben niet zo heel lang weggeweest en toch kan ik niet meer volgen haha, en te lui om alles door te lezen; het is wel bijna tijd voor een 4e topic ^^ en ik wou deze afbeeldingen even met jullie delen :



    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Erebor schreef:
    (...)

    Goed plan.
    Dat we dit ook nog in spiler doen, haha.

    Inderdaad. Misschien was PB beter geweest. P:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Abu schreef:
    oké, ik ben niet zo heel lang weggeweest en toch kan ik niet meer volgen haha, en te lui om alles door te lezen; het is wel bijna tijd voor een 4e topic ^^ en ik wou deze afbeeldingen even met jullie delen :




    lol heel geniaal :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Jep...
    Haha, daarom heb ik er geen abo op genomen, maar kijk ik gewoon ^^ Ik vind mijn inbox met 11 berichten al vol genoeg...


    ik wel, vind ik het makkelijker terug :D, ben te lui om bij mijn topic te zoeken :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf