• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    Ik verwaarloos mijn stories al genoeg, dus ga ik geen nieuwe schrijven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet gewoon nu al dat ik tijdens de volgende film ga huilen. Sowieso omdat er zoveel doden gaan vallen, ugh.
    Maar Peter had ook al verteld dat het heel emotioneel gaat worden, maar ook vol actie. Dat zal dus het hele gevecht wel zijn. Mehh waarom duurt dat allemaal nog zo laaaang. ):

    Rivaille schreef:
    (...)Ennnnnn verwijderd.

    Ah, dat dacht ik al wel. Vond het al raar dat het er zo lang op stond.

    Pfffsh. Ik snap niet dat mensen niet van de Hobbit houden. Volgens mij kunnen ze gewoon het geweldige verhaal niet aan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Pfffsh. Ik snap niet dat mensen niet van de Hobbit houden. Volgens mij kunnen ze gewoon het geweldige verhaal niet aan. :'D

    Haters gonna hate. Hoewel ik genoeg mensen ken die niets van LotR of de Hobbit moeten hebben. I don't get it, ze missen iets geweldigs.

    FiIi schreef:
    Ik had een idee voor een verhaal waarin allemaal SA's staan over Fili en Kili's kinderleven. :')


    Oeh, that would be nice ^^


    Stenenlikker

    Ik ken iemand die vertelde dat ze iemand de volgende vraag had gesteld: 'Heb je Star Wars, LOTR, the Hobbit, Twilight en THG wel eens gezien?'
    Het antwoord op die vraag was nee. Alle films had die persoon niet gezien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    Ik ken iemand die vertelde dat ze iemand de volgende vraag had gesteld: 'Heb je Star Wars, LOTR, the Hobbit, Twilight en THG wel eens gezien?'
    Het antwoord op die vraag was nee. Alle films had die persoon niet gezien.

    Tsss, al zou Lieke denk ik precies hetzelfde antwoorden...


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)
    Tsss, al zou Lieke denk ik precies hetzelfde antwoorden...

    Misschien wel, ja.
    Je moet minstens één van die films hebben gezien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ThranduiI schreef:
    Oh, Oropher --> ThranduiI met de hoofdletter I e.e


    Done! Sorry, het was een beetje langs me heen gegaan :')

    Erebor schreef:
    (...)
    Tsss, al zou Lieke denk ik precies hetzelfde antwoorden...


    Pah, tuurlijk ken ik ze! Alleen ligt mijn interesse niet bij Star Wars! Mijn stiefvader download alle films en serie's en heeft nu ongeveer 1.000 dvd's gedownload afgelopen 5 jaar! Duss, ik heb ze wel gezien :Y)
    Btw. ik hou heel erg van Twilight, The Hunger Games en ook TLotR valt niet te ontkennen ^^ Plus, ik denk dat het wel duidelijk is dat ik fan ben van The Hobbit :9~

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:42 ]

    Oh, mag ik trouwens op de lijst? (:

    Draculea schreef:
    Oh, mag ik trouwens op de lijst? (:


    You're in ^^

    Freebatch schreef:
    Ik ken iemand die vertelde dat ze iemand de volgende vraag had gesteld: 'Heb je Star Wars, LOTR, the Hobbit, Twilight en THG wel eens gezien?'
    Het antwoord op die vraag was nee. Alle films had die persoon niet gezien.


    Star Wars heb ik ook niet gezien.. Al wil ik 'm wel zien om Bennie <3.
    En The Honger Games ook niet..

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 19:43 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Star Wars heb ik ook niet gezien.. Al wil ik 'm wel zien om Bennie <3.
    En wat is THG ? ;x

    Dan moet je Star Trek kijken. Die ik trouwens ook nog steeds moet zien.
    THG is the Hunger Games.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    LakeTown schreef:
    (...)

    You're in ^^

    Thank you!