• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    Mooi zo. Dan zal ik eens wat plannen gaan maken, aangezien ik een paar leuke ideetjes heb. Mhehehe.
    Op de een of andere manier vind ik Smaug zo interessant, daar moet iets meer over verteld worden. Misschien een prequel, over waarom Smaug opeens naar Erebor komt - ja, dat komt voornamelijk door het goud, maar ik wil er nog wat aan toevoegen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Mooi zo. Dan zal ik eens wat plannen gaan maken, aangezien ik een paar leuke ideetjes heb. Mhehehe.
    Op de een of andere manier vind ik Smaug zo interessant, daar moet iets meer over verteld worden. Misschien een prequel, over waarom Smaug opeens naar Erebor komt - ja, dat komt voornamelijk door het goud, maar ik wil er nog wat aan toevoegen. :'D


    Leuk! Laat het me weten als je hem online zet! (:

    Rivaille schreef:
    (...)Ennnnnn verwijderd.


    F*ck ik had hem nog niet gedownload -.-*

    I'm afraid they get rid of Tauriel at the end of the third movie...
    Het zou wel Legolas zijn grote haat voor orks verklaren.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    I'm afraid they get rid of Tauriel at the end of the third movie...
    Het zou wel Legolas zijn grote haat voor orks verklaren.


    Ja, maar Tauriel is een verzonnen personage van de regisseur en aangezien LOTR eerst is uitgebracht en van Tauriel toen nog geen sprake was... Het kan wel, maar ik weet het nog zo niet.. ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Erebor schreef:
    I'm afraid they get rid of Tauriel at the end of the third movie...
    Het zou wel Legolas zijn grote haat voor orks verklaren.


    Tja het is wel triest als het zou gebeuren. Maar dan zou ze wel samen met Kíli kunnen zijn, geen liefdesverdriet...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Tja het is wel triest als het zou gebeuren. Maar dan zou ze wel samen met Kíli kunnen zijn, geen liefdesverdriet...

    Kunnen ze samen tussen de sterren lopen, zoals Tauriel in de film zei. Beh. Ik voel een hele emotionele scène opkomen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Kunnen ze samen tussen de sterren lopen, zoals Tauriel in de film zei. Beh. Ik voel een hele emotionele scène opkomen.


    Ze zeiden al dat de Battle heel emotioneel zou worden.... )':

    Ik had een idee voor een verhaal waarbij Bilbo en de dertien dwergen door een of andere gebeurtenis plots terecht zouden komen in een Highschool in Amerika (ik heb zin om eens in het Engels te schrijven) maar het klinkt een beetje absurd en ik weet niet of het wel een goed verhaal zou opleveren...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik had een idee voor een verhaal waarin allemaal SA's staan over Fili en Kili's kinderleven. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Abu schreef:
    Ik had een idee voor een verhaal waarbij Bilbo en de dertien dwergen door een of andere gebeurtenis plots terecht zouden komen in een Highschool in Amerika (ik heb zin om eens in het Engels te schrijven) maar het klinkt een beetje absurd en ik weet niet of het wel een goed verhaal zou opleveren...

    Hahahahaha, oké, ik lig plat. :'D
    Ik zie Thorin al door de gangen lopen, terwijl hij iedereen omver beukt die in zijn weg staat. "Move, bitches."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahahahaha, oké, ik lig plat. :'D
    Ik zie Thorin al door de gangen lopen, terwijl hij iedereen omver beukt die in zijn weg staat. "Move, bitches."

    Thranduil being Regina George of course :')


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahahahaha, oké, ik lig plat. :'D
    Ik zie Thorin al door de gangen lopen, terwijl hij iedereen omver beukt die in zijn weg staat. "Move, bitches."

    Genius! x)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh, Oropher --> ThranduiI met de hoofdletter I e.e


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hahahahaha, oké, ik lig plat. :'D
    Ik zie Thorin al door de gangen lopen, terwijl hij iedereen omver beukt die in zijn weg staat. "Move, bitches."


    Wel ja, zo'n beeld had ik dus ook, en ik zag Bombur meedoen met de cheerleaders; soms doet mijn brein vreemde dingen, vooral als ik bijna examens heb zoals nu


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    Ik had een idee voor een verhaal waarbij Bilbo en de dertien dwergen door een of andere gebeurtenis plots terecht zouden komen in een Highschool in Amerika (ik heb zin om eens in het Engels te schrijven) maar het klinkt een beetje absurd en ik weet niet of het wel een goed verhaal zou opleveren...


    Haha, ik heb daar serieus ook over nagedacht. Het lijkt me hilarisch, maar ik heb geen tijd voor nog een verhaal. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.