• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    Boe. :Y) Is er nog iemand wakker?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    Boe. :Y) Is er nog iemand wakker?

    nu wel :D, 8 uur later haha


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    nu wel :D, 8 uur later haha


    Goedemorgen. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    (...)

    Goedemorgenmiddag. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De dag gaat véél te snel... -.-

    Freebatch schreef:
    (...)
    KILIEL!


    Haha, echt iedereen heeft er een andere shipnaam voor xD
    Hmm, misschien had ik toch beter Kiriel ipv Erebor kunnen nemen :')

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 14:51 ]


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, echt iedereen heeft er een andere shipnaam voor xD
    Hmm, misschien had ik toch beter Kiriel ipv Erebor kunnen nemen :')

    Misschien neem ik Kiliel wel als volgende username. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Misschien neem ik Kiliel wel als volgende username. :')


    Oeh, would be nice ^^


    Stenenlikker

    tijd vliegt zeker,
    heb net drie uur oliebollen staan bakken, begind nu te regenen :D, mooi optijd klaar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    tijd vliegt zeker,
    heb net drie uur oliebollen staan bakken, begind nu te regenen :D, mooi optijd klaar


    Oeh, das idd optijd ^^ En lekker, bij ons zijn net ook een hoop oliebollen gebakken ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)
    Oeh, das idd optijd ^^ En lekker, bij ons zijn net ook een hoop oliebollen gebakken ^^[/quote


    zeker, smaken ze goed?, hopelijk is het vanavond droog :D, zou in dit deel wel gaan regenen.
    btw, nog bedankt voor de reactie van Elrohir, was bang dat je hem vergeten was :D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 15:42 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    zeker, smaken ze goed?, hopelijk is het vanavond droog :D, zou in dit deel wel gaan regenen.
    btw, nog bedankt voor de reactie van Elrohir, was bang dat je hem vergeten was :D


    Jep ^^ Oeh, zou naar zijn als het dan gaat regenen, hopelijk blijft het bij ons droog, want misschien hebben we ook nog een kampvuur ^^
    Welcome ^^ Ik vond een beginpost met Brennen belangrijker en gister had ik geen tijd.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Jep ^^ Oeh, zou naar zijn als het dan gaat regenen, hopelijk blijft het bij ons droog, want misschien hebben we ook nog een kampvuur ^^
    Welcome ^^ Ik vond een beginpost met Brennen belangrijker en gister had ik geen tijd.


    oh lekker, kampvuur.
    is goed hoor :D, ben allang blij dat deze twee ook zo op reis kunnen om de andere bij te staan :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Oeh, would be nice ^^

    En dan moet jij wel Kiriel nemen. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Niniel schreef:
    (...)

    oh lekker, kampvuur.
    is goed hoor :D, ben allang blij dat deze twee ook zo op reis kunnen om de andere bij te staan :D


    Jep, we moeten alleen oppassen dat de brandweer komt xD
    Haha, jah, ik ben een beetje lui om nu ales bij te lezen, maar de meesten zijn al op weg, neem ik aan?


    Stenenlikker