• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    HAHA, ik had vannacht serieus een droom over Thorin, die opeens in mijn kamer verscheen en ik aan zijn haar begon te plukken omdat het zo "majestic" was. :'D
    Daarna werd ik in een dwerg veranderd door Gandalf. :''''') Het zou toch echt geweldig zijn als zoiets echt zou gebeuren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    HAHA, ik had vannacht serieus een droom over Thorin, die opeens in mijn kamer verscheen en ik aan zijn haar begon te plukken omdat het zo "majestic" was. :'D
    Daarna werd ik in een dwerg veranderd door Gandalf. :''''') Het zou toch echt geweldig zijn als zoiets echt zou gebeuren.


    omg xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Barnabas schreef:
    HAHA, ik had vannacht serieus een droom over Thorin, die opeens in mijn kamer verscheen en ik aan zijn haar begon te plukken omdat het zo "majestic" was. :'D
    Daarna werd ik in een dwerg veranderd door Gandalf. :''''') Het zou toch echt geweldig zijn als zoiets echt zou gebeuren.

    Hahahah! Ik heb ook altijd van die debiele Hobbit dromen.
    Voor deel 1 uitkwam droomde ik eens dat de hele Company in de metro stond, op weg naar Erebor. Ze waren er binnen vijftien minuten :')


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Hahahah! Ik heb ook altijd van die debiele Hobbit dromen.
    Voor deel 1 uitkwam droomde ik eens dat de hele Company in de metro stond, op weg naar Erebor. Ze waren er binnen vijftien minuten :')


    Haha, dat is wel heel erg debiel :')

    Ik heb het even uitgerekend, we hebben in 14 dagen meer dan 800 berichtjes in het Hobbit Fantopic gezet! :') Wat zijn we toch een stelletje zeepdozen zo ^^

    We zijn goed bezig. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De hobbit verdient het wel om 800 berichtjes te hebben in 14 dagen ^^ ik moet nog altijd eens het boek lezen... maar nu wil ik wachten tot na de derde film omdat ik anders al weet hoe het gaat aflopen .. ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik weet eigenlijk niet of ik de derde film wel wil zien... Er gaan zo veel personage's dood, dat lijkt me niet zo'n leuk einde! (vond het einde in het boek ook niet zo heel leuk...)

    Gisteren deel 2 gezien :3. Vond 'm een stuk spannender dan deel 1, echt, wow *-*


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Gisteren deel 2 gezien :3. Vond 'm een stuk spannender dan deel 1, echt, wow *-*


    Ik zat in zo'n D-box stoel, dan word je echt omver geblazen!
    En, hoe vond je Kíli en Tauriel? ^^

    Bilbo is echt vet van de Hobbit hij is zo Cute
    Wist je dat hij 49 is en grijze haren heeft
    Dat vindt ik echt raar
    In de bios toen ik de Hobbit zat te kijken dacht ik in de pauze dat ik Bilbo was
    Dat was echt een probleem ik wist niets meer ik praate zelfs Engels
    Uiteindelijk door dat ik niet oplette viel ik van de trap en wist ik 100% weer wie ik was
    De hele zaal lachte me uit
    Ik schaamde me dood
    Jammer dat je het niet gezien hebt
    Dat was echt genant
    Dat was mijn hobbit avontuur:)


    tiptoe through the tulips...

    Audacity schreef:
    Gisteren deel 2 gezien :3. Vond 'm een stuk spannender dan deel 1, echt, wow *-*

    Ik ook, ik ben er ook gisteren heen geweest. (:

    Er zit een heel stuk meer actie in dan in deel 1.
    Ik blijf me altijd verbazen over die effecten e.d. En de draak was awesome. :Y)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb een hobbit story en een hobbit quiz kijk op mijn site dan vindt je het wel:)


    tiptoe through the tulips...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik zat in zo'n D-box stoel, dan word je echt omver geblazen!
    En, hoe vond je Kíli en Tauriel? ^^


    Kíliiii *-*. Hehe. Als ie nou íets langer zou zijn geweest...
    Vond het nogal willekeurig hoe ze opeens Tauriel in de film hadden gegooid, maar ze was zeker een leuke toevoeging ^^.


    i put the fun in funeral

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik zat in zo'n D-box stoel, dan word je echt omver geblazen!
    En, hoe vond je Kíli en Tauriel? ^^

    KILIEL!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."