• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    Heb mijn rijmpje bij 'mijn gedichten' gezet ;) KLIK


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Leuk!

    Erebor schreef:
    (...)

    Kim!

    Belle!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hihi, thanks Erebor! :]
    Ik heb een writersblock bij mn andere verhaal :[

    Enneeehh.. De film, loopt voor 5 seconden vast, op ong. 16 minuten x]. Verder nog niks gemerkt! ;D.
    Ga vragen of pap zin heeft om m vanavond te kijken. Op de grote tv <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hoe doe je dat dan? Kan je je laptop aansluiten op de tv?

    Nee. Heb zon dvd speler waar een usb ln kan..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oeh, chique!

    (nerd)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    nu heb ik zin om de 1e hobbit film weer te kijken ;p ; als de derde film is uitgekomen doe ik sowieso een marathon van zowel de LOTR als de hobbit films, daar ben je wel 2 daagjes mee zoet denk ik zo :)

    Bedankt voor de reacties op mijn gedicht btw, ik ben te lui om te gaan kijken wie er gereageerd heeft (a) maar dus een algemene dankjewel aan die mensjes

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:05 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Found this, heh.


    Caution first, always.

    Deze is gewoon geniaal


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Abu schreef:
    nu heb ik zin om de 1e hobbit film weer te kijken ;p ; als de derde film is uitgekomen doe ik sowieso een marathon van zowel de LOTR als de hobbit films, daar ben je wel 2 daagjes mee zoet denk ik zo :)

    Bedankt voor de reacties op mijn gedicht btw, ik ben te lui om te gaan kijken wie er gereageerd heeft (a) maar dus een algemene dankjewel aan die mensjes

    Het is ook in één dag te doen.
    Ik heb een keer een Star Wars marathon gehouden. Alle zes de films van minstens twee uur.
    Dan valt LOTR en the Hobbit ook wel te doen.
    Maar een marathon ga ik zeker ook een keer houden met vrienden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Het is ook in één dag te doen.
    Ik heb een keer een Star Wars marathon gehouden. Alle zes de films van minstens twee uur.
    Dan valt LOTR en the Hobbit ook wel te doen.
    Maar een marathon ga ik zeker ook een keer houden met vrienden.


    My god, hoezo vierkantje oogjes(A)

    LakeTown schreef:
    (...)

    My god, hoezo vierkantje oogjes(A)

    We hielden wel pauzes na elke film en ik was niet in slaap gevallen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Knap van je! Ik zou al meteen liggen pitten ^^ Maar mijn interesse ligt ook niet bij die films. Misschien zou het bij de Lord of the Rings wel kunnen. We hebben de Extended Version waarbij je ook 6 dvd's van 2 uur hebt, en dan nog The Hobbit 1 met ongeveer 2 uur (denk ik) dus dan komen we er wel :Y)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:31 ]