• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.





    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -ThranduiI
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    -BluesSister
    - LadyJilly
    - Abu
    -Draculea
    - RoryWilliams
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2

    Voor de mensen die het leuk vinden om het te volgen, hier kan je de RPG van Venomis over Midden Aarde (speelt zich af tijdens The Hobbit) lezen!
    Dragonfire • Middle Earth

    Ik kom vanavond niet meer online en ik denk FiIi ook niet, dus ik zet alvast het nieuwe topic er op! Voor als hij vol raakt ^^
    Alvast een geweldig nieuwjaar toegewenst <3


    Topic 4

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:57 ]

    LakeTown schreef:
    Knap van je! Ik zou al meteen liggen pitten ^^ Maar mijn interesse ligt ook niet bij die films. Misschien zou het bij de Lord of the Rings wel kunnen. We hebben de Extended Version waarbij je ook 6 dvd's van 2 uur hebt, en dan nog The Hobbit 1 met ongeveer 2 uur (denk ik) dus dan komen we er wel :Y)


    Ik heb ook de extended versions! Dat is minstens 40 minuten extra per film ;p na zo'n marathon is het echt vreemd om weer rond te kijken in je woonkamer of waar je dan ook gekeken hebt; ik zit met mijn hoofd dan nog altijd in Middle Earth ^^

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:41 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Haha ik faalde bij de extended marathon, ik viel nog voor ttt in slaap, maar daarvoor hadden we nog dispicable me II gekeken in de bios en daarna de hobbit :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Haha ik faalde bij de extended marathon, ik viel nog voor ttt in slaap, maar daarvoor hadden we nog dispicable me II gekeken in de bios en daarna de hobbit :')


    Dispicable me II is echt lachwekkend :') Ik heb hem ook gezien, geniaal!
    Oeh, dat is wel heel treurig hoor, dat je zo snel in slaap viel. Mijn moeder kwam zelfs nog verder, (die viel halverwege trotk in slaap) haha!

    Ja, ik schaamde me dood. Al was het toch al half 3 ofzo. We waren zo handig om het s nachts te doen. XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Not sure of iemand het al geplaatst heeft, maar als je de film nog wilt zien; klik.
    Hij staat gewoon op youtube... Ik denk dat ze 'm binnenkort wel zullen verwijderen though.

    Oh wow, nog goede kwaliteit ook! Maar ik ga donderdag erheen in de bios, ik vind dat je zulke films gewoon in de bios gezien moet hebben (: Wel jammer dat hij er alleen in 3D draait.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh wow, nog goede kwaliteit ook! Maar ik ga donderdag erheen in de bios, ik vind dat je zulke films gewoon in de bios gezien moet hebben (: Wel jammer dat hij er alleen in 3D draait.


    Hoezo jammer?


    @ Draculea

    Oh wauw, daar was ik al een tijdje naar aan het zoeken! Bedankt!

    Draculea schreef:
    Not sure of iemand het al geplaatst heeft, maar als je de film nog wilt zien; klik.
    Hij staat gewoon op youtube... Ik denk dat ze 'm binnenkort wel zullen verwijderen though.


    OMG. Ik hou van jou. Meteen gedownload, binnen vijf minuten ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ubiquitous schreef:
    Oh wow, nog goede kwaliteit ook! Maar ik ga donderdag erheen in de bios, ik vind dat je zulke films gewoon in de bios gezien moet hebben (: Wel jammer dat hij er alleen in 3D draait.

    ik heb hem in 2d gezien, en zeker de moeite waard :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Heeft iemand trouwens behoefte aan een Smaug-verhaal? :Y) Ik krijg ineens dikke inspiratie na het zien van de film. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Heeft iemand trouwens behoefte aan een Smaug-verhaal? :Y) Ik krijg ineens dikke inspiratie na het zien van de film. :'D


    Sounds good. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Barnabas schreef:
    Heeft iemand trouwens behoefte aan een Smaug-verhaal? :Y) Ik krijg ineens dikke inspiratie na het zien van de film. :'D


    Oeh, nu maak je me nieuwsgierig ^^


    Stenenlikker

    Barnabas schreef:
    Heeft iemand trouwens behoefte aan een Smaug-verhaal? :Y) Ik krijg ineens dikke inspiratie na het zien van de film. :'D

    Ik! Ik! Ik!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barnabas schreef:
    Heeft iemand trouwens behoefte aan een Smaug-verhaal? :Y) Ik krijg ineens dikke inspiratie na het zien van de film. :'D


    I'm in! :Y)

    Draculea schreef:
    Not sure of iemand het al geplaatst heeft, maar als je de film nog wilt zien; klik.
    Hij staat gewoon op youtube... Ik denk dat ze 'm binnenkort wel zullen verwijderen though.
    Ennnnnn verwijderd.


    I live for the applause, you will die for it.