• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh, geeft niet, maar goed onderzoek doet een hoop wonderen xD
    Als het goed is, is Halbaron dan de leider van de Dúnedain, dus hem heb ik ook maar verwerkt in mijn stuk ^^

    ik zag het, ;), had er helemaal niet mer aan gedacht, nauw ja, wel aan gedacht, maar had de jaren niet goed op een rijtje :D, ben nu bezig om het aan te passen, zal daarna op de jouwe reageren :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    @Erebor, ik kan vanavond niet meer reageren, moet zo eten en dan een marathorn lotr :D, ben er morgen weer, :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    @Erebor, ik kan vanavond niet meer reageren, moet zo eten en dan een marathorn lotr :D, ben er morgen weer, :D


    Leuk! Eet smakelijk een veel plezier ^^

    "Breng mij de beste strijders die we kunnen missen," Thranduil negeerde de vragende blik in Galion's ogen. "En mijn reis-tenue."

    Zei Thranduil in het speeltopic, bedoelt hij daarmee de Elven van deze RPG?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    PinkRock schreef:
    "Breng mij de beste strijders die we kunnen missen," Thranduil negeerde de vragende blik in Galion's ogen. "En mijn reis-tenue."

    Zei Thranduil in het speeltopic, bedoelt hij daarmee de Elven van deze RPG?

    Hij bedoelde alleen de elven van Mirkwood, sorry voor de verwarring (;


    Caution first, always.

    Niniel schreef:
    @Erebor, ik kan vanavond niet meer reageren, moet zo eten en dan een marathorn lotr :D, ben er morgen weer, :D


    Oh geeft niet, was zelf namelijk ook niet van plan vanavond te reageren.
    Maar leuk ^^


    Stenenlikker

    Hm, hoe zou Ireth zich bij de groep kunnen vormen?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Wat mij betreft mag je je aansluiten bij de elven van Mirkwood :Y)

    Ok dat doe ik! Haha, ik heb Ireth de bijnaam, Ireth the Ork Hunter gegeven :P


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Haha lol ^^ Maar dan moet je even overleggen met Oropher (Thranduil) hoe je dan bij ons terecht komt ^^

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh geeft niet, was zelf namelijk ook niet van plan vanavond te reageren.
    Maar leuk ^^


    Oké dat is mooi. Ik zal morgen zo goed mogelijk reageren als ik wakker ben geworden, o ja en als jij hebt gereageerd hihi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Leuk! Eet smakelijk een veel plezier ^^


    Dank je wel, t word nu de hobbit 1 en 2


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    Dank je wel, t word nu de hobbit 1 en 2


    Heb je ook al de Hobbit 2 gedownload? Ik wil het eigenlijk ook, maar ik weet niet welk programma te vertrouwen is...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Heb je ook al de Hobbit 2 gedownload? Ik wil het eigenlijk ook, maar ik weet niet welk programma te vertrouwen is...


    Jup, het programma waar Stapper het over had een hele goeie en goede kwaliteit (A)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Is het ook veilig? Zonder virussen enzo?