• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    Nah, jullie zijn gewoon verwent joh! Een Ipad, bah daar heb ik echt geen geld voor! Ik ben aan het sparen voor de replica van Orcrist, maar dat duurt nog even (:


    Haha, naarm ijn idee beter dan een iPad! Ik heb genoeg aan mijn laptop en mijn smartphone :3

    Maar ik ga maar eens beginnen met een post met Elrohir, speel ik meteen even Elrond, is wel zo handig denk ik :')


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    Nah, jullie zijn gewoon verwent joh! Een Ipad, bah daar heb ik echt geen geld voor! Ik ben aan het sparen voor de replica van Orcrist, maar dat duurt nog even (:


    Mijn moeder kreeg onze gratis van haar werk. Ik spaar voor een pc, en dat gaat ook nog wel eventjes duren. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, naarm ijn idee beter dan een iPad! Ik heb genoeg aan mijn laptop en mijn smartphone :3

    Maar ik ga maar eens beginnen met een post met Elrohir, speel ik meteen even Elrond, is wel zo handig denk ik :')

    jes, daar wacht ik al de hele middag op. stuur die mooie elf maar naar mij :9~
    neem me niet kwalijk, ik niet me even gaan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, jaloers, wij hebben geen Ipad (:

    Ik heb het ook meer voor school. Mijn laptop is al duizend jaar oud en doet altijd vreselijk irritant, dus ik gebruik mijn ipad echt voor alles :'D


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ik heb het ook meer voor school. Mijn laptop is al duizend jaar oud en doet altijd vreselijk irritant, dus ik gebruik mijn ipad echt voor alles :'D


    Wij doen alles met de laptop op school, dus we kunnen onmogelijk een slecht functionerende laptop hebben daar! :Y) Wij kregen er daarom ook een gratis (:

    LakeTown schreef:
    (...)

    Wij doen alles met de laptop op school, dus we kunnen onmogelijk een slecht functionerende laptop hebben daar! :Y) Wij kregen er daarom ook een gratis (:

    Geluksvogel, ik moest er een kopen, anders werd je de les uit gestuurd., maar toch wel handig,nu ik mijn computer heb gemold, soort van :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Geluksvogel, ik moest er een kopen, anders werd je de les uit gestuurd., maar toch wel handig,nu ik mijn computer heb gemold, soort van :D


    Haha sukkel ^^ Meeh, de tweede moeten we wel zelf kopen, dus ik hou 'm nog even heel :')

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha sukkel ^^ Meeh, de tweede moeten we wel zelf kopen, dus ik hou 'm nog even heel :')

    ey, te veel gedownload enzo :D en andere dingen vverwijderd enzo :D, laptop gaat okal die kant op


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    jes, daar wacht ik al de hele middag op. stuur die mooie elf maar naar mij :9~
    neem me niet kwalijk, ik niet me even gaan


    Haha, sorry, dat komt misschien pas in mijn volgende post. Ik zie nog wel ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Haha, sorry, dat komt misschien pas in mijn volgende post. Ik zie nog wel ^^

    Hoeft ook niet gelijk hoor. ;) ik vind het vrezelijk als ik iemand moet opjutte, ben nogal een eh child girl :$ altijd vrolijk doen enzo

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 16:12 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Gezellig toch? (:
    Ik ben echt een dump, wel gewoon leuk 'mijn topics' neerzetten en dan geen abbo nemen -.- Nu moet ik een hoop stukken bij lezen, wat ik overigens niet zo erg vind. Maar het is wel een suffe actie ^^

    slim :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb trouwens nog wat onderzoek gedaan, Niniel, jij zei toch dat Angel onder Arathorn diende? Echter is Arathorn al dood ten tijde van the hobbit en ik neem aan dat we ergens in 2940 zitten.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Ik heb trouwens nog wat onderzoek gedaan, Niniel, jij zei toch dat Angel onder Arathorn diende? Echter is Arathorn al dood ten tijde van the hobbit en ik neem aan dat we ergens in 2940 zitten.


    oeps, f*ck, sorry,
    zal het even veranderen, en dan geef ik het gelijk door aan LakeTown

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 16:38 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    oeps, f*ck, sorry,
    zal het even veranderen, en dan geef ik het gelijk door aan LakeTown


    Oh, geeft niet, maar goed onderzoek doet een hoop wonderen xD
    Als het goed is, is Halbaron dan de leider van de Dúnedain, dus hem heb ik ook maar verwerkt in mijn stuk ^^


    Stenenlikker