• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog een mannelijk personage dat zich interesseert in Ireth?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    zeker, aan de grens van The Shire, in de bossen, mijn informatie omrent de Duanedain is niet helemaal uptudate, ik ga nog opzoek naar verdere informatie over hen, zodat ik mijn personage goed neer kan zetten, maar ja, dicht bij Rivendell :D, en zo vang je twee vliegen in een klap, de Dunedain op de hoogte en de Hobbits


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    zeker, aan de grens van The Shire, in de bossen, mijn informatie omrent de Duanedain is niet helemaal uptudate, ik ga nog opzoek naar verdere informatie over hen, zodat ik mijn personage goed neer kan zetten, maar ja, dicht bij Rivendell :D, en zo vang je twee vliegen in een klap, de Dunedain op de hoogte en de Hobbits


    Maar de Hobbits krijgen sowieso zelf nog een brief, dus dat is dan niet nodig.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Maar de Hobbits krijgen sowieso zelf nog een brief, dus dat is dan niet nodig.

    Aha oke, nauw ja ik ben ook geen Hobbit dus ik zal me niet met hen bemoeien :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hé trouwens, het is wel fijn als iedereen even de naam van de personage boven zijn POV zet, da's makkelijker lezen en voor mij makkelijker in de story te zetten (:

    LakeTown schreef:
    Hé trouwens, het is wel fijn als iedereen even de naam van de personage boven zijn POV zet, da's makkelijker lezen en voor mij makkelijker in de story te zetten (:


    Persoonlijk vind ik het erg irritant omdat ik het weer moet weghalen in word. :')
    Ik vind het sowieso overbodig omdat vaak uit het eerste woord al duidelijk wordt om wie het gaat, maar als iedereen het wil dan schik ik me wel. xD

    Verder lijkt het mij logisch als alleen Thorin, Thranduil, een mensenkoning en een hobbit'koning' een brief krijgen. Dan moeten ze het zelf maar verder verspreiden als ze dat willen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik het erg irritant omdat ik het weer moet weghalen in word. :')
    Ik vind het sowieso overbodig omdat vaak uit het eerste woord al duidelijk wordt om wie het gaat, maar als iedereen het wil dan schik ik me wel. xD

    Verder lijkt het mij logisch als alleen Thorin, Thranduil, een mensenkoning en een hobbit'koning' een brief krijgen. Dan moeten ze het zelf maar verder verspreiden als ze dat willen. ;D


    Ja dat snap ik, maar ik moet altijd even nadenken wie het dan is. En het is best iritant om die namen weer helemaal op te moeten zoeken voor de RPG story ^^

    I'm in, dat lijkt me wel het beste!

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ja dat snap ik, maar ik moet altijd even nadenken wie het dan is. En het is best iritant om die namen weer helemaal op te moeten zoeken voor de RPG story ^^

    I'm in, dat lijkt me wel het beste!


    Maar ieder stukje begint toch gewoon met de naam van het personage? :'p

    "Ignatius rustte"
    "Alesia was"
    "Thorin legde"
    "Kili schrok"

    Dat is het voordeel als je niet in de ik-vorm schrijft. Dan zijn de namen erboven eigenlijk niet nodig omdat het stukje bijna altijd toch met de naam begint. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien dat de raaf bij de hobbits neerstrijkt om wat te drinken en dat een roddelaar dan het briefje krijgt . Aangezien ik niet weet van een leider van de hobbits.

    unox22 schreef:
    Misschien dat de raaf bij de hobbits neerstrijkt om wat te drinken en dat een roddelaar dan het briefje krijgt . Aangezien ik niet weet van een leider van de hobbits.

    Willie witvoet, hij si de burgemeester


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Venomis schreef:
    (...)

    Maar ieder stukje begint toch gewoon met de naam van het personage? :'p

    "Ignatius rustte"
    "Alesia was"
    "Thorin legde"
    "Kili schrok"

    Dat is het voordeel als je niet in de ik-vorm schrijft. Dan zijn de namen erboven eigenlijk niet nodig omdat het stukje bijna altijd toch met de naam begint. :'p


    Da's waar, maar toch blijf ik er bij dat ik het fijner vind :')

    Oh, dan kan het bij Willie Witvoet aankomen. :)

    unox22 schreef:
    Oh, dan kan het bij Willie Witvoet aankomen. :)

    zover ik weet hoor, zou het moeten opzoeken ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niemand? Krijgt iedereen trouwens een brief?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Pff, héhé, jullie hebben me wel wat te doen gegeven... Eindelijk alle POV's er in gezet en alle mailtjes beantwoord ^^

    PinkRock schreef:
    Niemand? Krijgt iedereen trouwens een brief?


    Lees de POV van unox22 maar eens ;) Alleen de leiders van ieder volk krijgt zo'n brief en die kunnen het dan weer doorsturen naar anderen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 13:17 ]