• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Nu pas herinner ik me m'n droom weer van vannacht. Ik lag in een buis, te kijken naar de Eiffeltoren. Daarna kwam ik in een bus terecht en moest ik een stealthmission doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb echt even behoefte aan een knuffel. Ik voel me zo rot.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 0:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ook voor jou ben ik dus alleen weer goed voor problemen en dan nog omdat ik er zelf naar vraag. Great to know.


    Your make-up is terrible

    You've just been rolled.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, it's time to get some rest. Sleep tight, Q.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat in godsnaam ben ik aan het kijken ? ik ben vreemd


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I knew you would leave.


    Your make-up is terrible

    -steam mode on-

    Ik word zo moe van jullie. Weet je hoe kut het is om telkens weer je vriendin te zien huilen en er amper iets aan te kunnen doen? Hoe durf je iets te zeggen en het daarna weer terug te nemen, als je weet hoeveel het voor haar betekent! Ik word echt pissig van jullie en hoe jullie je gedragen. Jullie weten hoe ze is, jullie weten hoe ze zich gedraagt, jullie weten wat erachter zeg en toch wordt er amper rekening mee gehouden. Hoe blind / egoistisch / egocentrisch kun je zijn?

    -steam mode off-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verdorie, en dan kun je niet slapen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, want dat vind ik heel erg leuk natuurlijk, om 2 uur 's nachts dronken door een steegje rennen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, want dat vind ik heel erg leuk natuurlijk, om 2 uur 's nachts dronken door een steegje rennen.

    Had je maar eerder aan de container moeten denken! Daarbij, het was leuk! D: Ik voelde me een zwarte in zo'n standaard horror film.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 2:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeetje mina ongeveer 600 moorden op je naam. O.O En dan huisarest krijgen, right....


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vuelie schreef:
    Ik heb echt even behoefte aan een knuffel. Ik voel me zo rot.


    *knuffel*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Elke keer als ik aan haar denk krijg ik een woede-onderbuikgevoel :'D Ik wou dat ik haar lekker de waarheid kon vertellen om d'r daarna nooit meer te zien, maar helaas zit ze in de vriendengroep en moet ik de vrede bewaren. Ik maak toch al te veel ruzie :'D

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 3:13 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bob Ross is a fucking genius.


    Your make-up is terrible