• Hai.
    Ik mag eindelijk een Iphone 4s kopen, nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ook zo één hebben en er slechte ervaringen mee hebben? Zo ja, welke problemen zijn er dan? Is de iphone 4s een aanrader?


    Ik weet niet in welke subfora dit hoort, sorry

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Geen idee, als het op telefoons aankomt blijf ik ver weg van Apple. Veel te duur.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 18:59 ]


    comfort in c h a o s

    Ik zelf heb een 4, maar mijn moeder heeft een 4S. Ze is er tevreden over, en geen enkele problemen tot nu. De 4S kan toevallig wél panorama foto's maken, wat de 4 weer niet kan.

    Bates schreef:
    Geen idee, als het op telefoons aankomt blijf ik ver weg van Apple. Veel te duur.


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk zou ik nooit een telefoon kopen, waar alweer 2 nieuwe versies van zijn. Maar een 4S is altijd beter dan een 4, want die zijn verschrikkelijk sloom.
    Zelf heb ik een 5 en ik denk niet dat ik af zal stappen van Apple. Het is een fijn toestel, niet te groot en prettig besturingssysteem.


    To infinity and beyond •

    Ik heb een Iphone 5, en een tijdje de 4s gehad. Kan hem aanraden, maar er zijn wel dingetjes die snel kapot gaan. De home button bijvoorbeeld, die ging bij mij na drie weken stuk. Heb gelezen dat dat bij veel mensen gebeurd is. Maar dit soort nadelen zijn er bij elke telefoon wel.


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Huf schreef:
    Persoonlijk zou ik nooit een telefoon kopen, waar alweer 2 nieuwe versies van zijn. Maar een 4S is altijd beter dan een 4, want die zijn verschrikkelijk sloom.
    Zelf heb ik een 5 en ik denk niet dat ik af zal stappen van Apple. Het is een fijn toestel, niet te groot en prettig besturingssysteem.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Doen! ik heb er zelf ook een en hij is echt heel erg fijn ^^
    het enige nadeel is dat bijna alles in de playstore geld kost.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Doen! ik heb er zelf ook een en hij is echt heel erg fijn ^^
    het enige nadeel is dat bijna alles in de playstore geld kost.


    Ja, maar het ligt niet aan de iphone 4/4S dat bijna alles in de playstore geld kost.. dat ligt aan apple ofcourse..elke iphone heeft dat (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Ja, maar het ligt niet aan de iphone 4/4S dat bijna alles in de playstore geld kost.. dat ligt aan apple ofcourse..elke iphone heeft dat (:

    ik had het ook over apple/iphone algemeen :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb er één en ik vind hem wel oké. Het is soms echt een prut telefoon - maar aan de andere kant is hij makkelijk en best handig. Op zich is dit topic ook wel toevallig aangezien ik hem aan mijn computer had aangesloten en een stroomschok van mijn iphone kreeg - maar dat ligt vast alleen aan die van mij.


    Everything is illuminated by the light of our past.