• Ik vraag me af hoe jullie dieren omgaan met de knallen? En hoe jullie omgaan met hun reactie?

    Mijn kat is altijd zo bang, dat hij op oudjaarsnacht en de nacht er voor, in zijn kooi moet. Normaal is hij 's nachts altijd buiten, maar als we dat doen dan is dat echt een trauma voor hem (no_chears).

    Gelukkig voor hem weet hij nu nog niet dat hij vanavond niet naar buiten mag =3

    Meestal slaapt mijn hond er gewoon door :')
    Maar anders heeft hij wel schrik, ja ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Onze katten zijn normaal ook buiten, maar met oud en nieuw totaal niet. Die beesten zijn dan zo opgefockt dat ze de hele dag op zolder onder het bed zitten. De kattenbak staat normaal ook buiten, maar nu halen we 'm naar binnen.
    Ze mogen ook niet naar buiten toe van m'n ouders, puur uit veiligheid voor ze. Een enkele keer komt een van de twee naar beneden bij de visite zitten, maar dat is het ook dan. Plus de drukte van alle visite vinden ze ook niet heel prettig, haha.

    Mijn kat kan er ook niet tegen, maar hem binnen houden lukt ook niet. Op één of andere manier vindt hij het altijd nog vreselijker om onweer, vuurwerk.. binnen te horen. Gek beest. Dus ja, we laten hem maar gewoon naar buiten vluchten en hopen dat hij zich kan redden. Dat lukt altijd wel, al herinner ik me wel een keer, toen hij nog kleiner was, dat hij de volgende ochtend nog helemaal trillend bij ons aan kwam en me toen krabte, wat hij normaal gezien nooit zou doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Onze katten kruipen altijd in een hoekje weg en komen pas weer tevoorschijn als het vuurwerk gestopt is. Ze mogen dan ook op oudejaarsdag nooit naar buiten.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn kat, Ezio, heeft er nooit echt heel veel last van. Maar we laten hem nooit naar buiten, aangezien we het te gevaarlijk vinden met het vuurwerk en alles. Maar soms schrikt hij wel even van harde knallen.


    Decisions are the endless uncertainties of life

    Onze kat vond het altijd geweldig: Ze zat veilig voor het raam te kijken naar alles wat er gebeurde.
    De kat van een oom van me, was er echter doodsbang voor. Ze is een keer ontsnapt en was zo bang dat ze een paar dagen weg is gebleven. Uiteindelijk kwam ze wat magertjes terug.


    :)

    Onze hond trekt zich er eigenlijk niks van aan haha. Heel soms springt ze omhoog en gaat blaffen.

    Wij gaan het voor het eerst meemaken dit jaar. Dit wordt de eerste jaarwisseling va onze twee poezen en hond. Tot nu toe reageert de hond wel op vuurwerk wat zo nu en dan afgestoken wordt, de katten hebben er nog niet echt op gereageerd, maar ik ben benieuwd morgen wat ze gaan doen..

    Mijn hond die gaat voor het raam zitten kijken, die vind het allemaal wel interessant. Tot het moment dat we naar buiten gaan, want dan is hij wel doodsbang.
    De hond van mijn tante is een ander verhaal, want die vliegt het hele huis door van angst en een avond ervoor worden er al kalmeringspillen in zijn voedsel gestopt, omdat het anders geen doen meer is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn katten willen niet eens naar buiten nu, dat scheelt.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat kruipt van schrik onder mijn trui of shirt en blijft daar zitten tot de knallen voorbij zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn kat is een huis kat. Ze gaat nooit naar buiten. Ze wordt altijd bang van het vuurwerk en verstopt zich altijd. Meestal in de badkamer of onder het bed van mijn ouders.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hebben net een kitten, die heeft nog geen Oud & Nieuw meegemaakt, dus, geen idee.
    Maar onze vorige kat vond het prachtig, die zat altijd voor het raam te kijken en te genieten, haha.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mijn vaders hond is 9 en die zit altijd zodra het december is of achter de piano of onder de oven. Vorig jaar moesten we hem eronder uit trekken! Het was zo zielig. Maar mijn eigen hond is of wel rustig en gaat gewoon voor het raam tijdens oud en nieuw voor het raam staan en kijken naar het vuurwerk 8D
    Onze kat rent door het huis en vorig jaar hebben we besloten dat we haar voortaan in haar bench doen en een slaap pil geven Aangezien ze echt een trauma er van heeft als ze die knallen en zo meemaakt. Dus nu krijgt ze die slaap pil en gaat ze slapen en morgen krijgt ze er nog een. :/ Maar het is wel beter voor haar als ze die knallen niet meekrijgt aangezien ze anders dagen niet meer slaapt.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Onze hond heeft er nooit zoveel last van, al blaft hij nogal naar het vuurwerk. En hij blaf eigenlijk helemaal nooit :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.