• Ik vraag me af hoe jullie dieren omgaan met de knallen? En hoe jullie omgaan met hun reactie?

    Mijn kat is altijd zo bang, dat hij op oudjaarsnacht en de nacht er voor, in zijn kooi moet. Normaal is hij 's nachts altijd buiten, maar als we dat doen dan is dat echt een trauma voor hem (no_chears).

    Gelukkig voor hem weet hij nu nog niet dat hij vanavond niet naar buiten mag =3

    Onze hond is er ook doodsbang voor. De eerste twee jaar viel het wel mee, maar toen gooide een stel rotjochies een keer een rotje achter mijn moeder en de hond aan toen ze aan het wandelen waren, en sindsdien zou de hond het liefst onder de bank kruipen zodra ze een luide knal hoort. (no_chears)

    Dit jaar heeft mijn moeder volgens mij een soort kalmeringsmiddel gekocht, maar we moeten nog maar zien hoe goed dat werkt. In ieder geval blijft er altijd iemand binnen, want anders wordt het arme dier waarschijnlijk helemaal knettergek. Zo zielig altijd, al die dieren. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn kat probeerde vorig jaar onder mijn ( dat ding tussen je matras en jij, ik weet het woord niet. Dat met elastiek om je matras zit.) te springen, zo bang was ie. Het lukte hem ook nog niet, hij zat er wel met zijn kop in, maar zijn poten moesten steeds springen, het was super grappig en toch ook zielig....

    Morgen blijft hij sws de hele dag binnen, en ik denk dat hij onder een bed gaat zitten ofzo...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Square schreef:
    Onze hond is er ook doodsbang voor. De eerste twee jaar viel het wel mee, maar toen gooide een stel rotjochies een keer een rotje achter mijn moeder en de hond aan toen ze aan het wandelen waren, en sindsdien zou de hond het liefst onder de bank kruipen zodra ze een luide knal hoort. (no_chears)

    Dit jaar heeft mijn moeder volgens mij een soort kalmeringsmiddel gekocht, maar we moeten nog maar zien hoe goed dat werkt. In ieder geval blijft er altijd iemand binnen, want anders wordt het arme dier waarschijnlijk helemaal knettergek. Zo zielig altijd, al die dieren. D:


    Kalmeringsmiddelen kunnen er ook voor zorgen dat je hond/kat verlamt raakt, en dan evengoed in paniek raakt, en dan zich niet kan uiten, zodat hij/zij zegmaar gevangen zit in zijn/haar lichaam :c


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eerste jaarwisseling voor mijn kitten, maar hij schrikt al van de rotjes die af en toe op straat afgaan, dus ben bang dat hij de hele nacht achter de wasmachine zal zitten.


    i put the fun in funeral

    Onze kat zit dan altijd boven, meestal onder het bed van mijn ouders. Ik neem hem weleens mee naar mijn kamer en dan zet ik muziek aan. Hij is altijd doodsbang van die knallen e.e


    Caution first, always.

    Mijn kat is altijd bang, ik geef 'm dan extra aandacht om hem wat af te leiden.


    26 - 02 - '16

    Dit wordt de eerste jaarwisseling voor mijn kat. Ik hoop dat het goed gaat...


    -

    Eén hond van ons was zo bang voor vuurwerk dat we hem aan het begin van deze maand in hebben moeten laten slapen. Er viel gewoon echt helemaal niets aan te doen en als hij in paniek raakte, was hij een gevaar voor zichzelf en voor ons. Onze andere hond, die nog leeft, is er ook bang van, maar zolang er een muziekje op staat en er iemand thuis is, weet ze het goed uit te houden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn hond wordt onrustig.
    Mijn katten slapen er gewoon door.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn hondje, Ollie, slaapt er gewoon doorheen. :') Mocht ze wakker zijn, kijkt ze alleen op, meer niet.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    de ene kat is er niet gek van, maar die zit toch zowiezo onder bed als er visite of geluid is. En voor mijn andere kat is het zijn eerste jaarwisseling :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik sluit mijn katten sowieso binnen op. Meestal kruipen ze weg in een hoekje. :x

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 0:20 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn katten zitten onder het bed, mijn papegaai loopt te gillen en mijn hamster slaapt er doorheen :')


    El Diablo.

    Mijn hond is er boos op: als hij vuurwerk hoort, begint hij hard te blaffen omdat hij mij wilt beschermen. Maar zodra ik heb op schoot neem, dan gromt hij nog wel, maar dan is hij toch al wat rustiger.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn hond is zo bang. Hij is al bang in het donker en bang voor vuurwerk.
    Het is nu zelfs zo ver dat hij ook 's middags niet mee wilt wandelen. Hij durft niet eens meer te plassen en zit alleen maar in het rond te kijken en te trillen :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf