• Ik vraag me af hoe jullie dieren omgaan met de knallen? En hoe jullie omgaan met hun reactie?

    Mijn kat is altijd zo bang, dat hij op oudjaarsnacht en de nacht er voor, in zijn kooi moet. Normaal is hij 's nachts altijd buiten, maar als we dat doen dan is dat echt een trauma voor hem (no_chears).

    Gelukkig voor hem weet hij nu nog niet dat hij vanavond niet naar buiten mag =3

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    De eerste die dat mijn mijn kat doet geef ik een enkele reis richting zijn eigen begrafenis. Stelletje rotzakken.-.-'


    Eerst schrik is ze af door een strijker onder hun reet te gooien en vervolgens steek ik hetzelfde goedje (of iets zwaarders, ligt eraan hoe boos ik ben) in hun reet. Het zal hun leren! Mochten ze onverhoops doodgaan, dan dans ik de vogeltjesdans op hun graf. Lui die dat doen zijn... ik zou ze het liefst een pijl in hun reet douwen.
    Althans, dat zou ik het liefste doen.

    Ja, ik kan heel sadistisch zijn als het om dierenmishandeling gaat. Daarbij zijn mijn katten bijna familie.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 15:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Eerst schrik is ze af door een strijker onder hun reet te gooien en vervolgens steek ik hetzelfde goedje (of iets zwaarders, ligt eraan hoe boos ik ben) in hun reet. Het zal hun leren! Mochten ze onverhoops doodgaan, dan dans ik de vogeltjesdans op hun graf. Lui die dat doen zijn... ik zou ze het liefst een pijl in hun reet douwen.
    Althans, dat zou ik het liefste doen.

    Ja, ik kan heel sadistisch zijn als het om dierenmishandeling gaat. Daarbij zijn mijn katten bijna familie.


    Dat heb ik ook. Voor mij is mijn kat een soort van mijn kind, zo zuinig ben ik op die kat.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Voor mij is mijn kat een soort van mijn kind, zo zuinig ben ik op die kat.


    Ik ook. Het zal me een worst wezen dat het 'maar' een kat is, je gaat verdomme beesten niet mishandelen. Nee, echt, ik ben bang dat ik die strijker sowieso onder hun reet gooi en ik zie wel wat er nog meer in mijn macht ligt om ze het leven flink zuur te maken. Ik word al kwaad bij het idéé.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Ik ook. Het zal me een worst wezen dat het 'maar' een kat is, je gaat verdomme beesten niet mishandelen. Nee, echt, ik ben bang dat ik die strijker sowieso onder hun reet gooi en ik zie wel wat er nog meer in mijn macht ligt om ze het leven flink zuur te maken. Ik word al kwaad bij het idéé.


    Exactly. Ik zou die mensen wel ik-weet-niet-wat aan willen doen. Je mishandeld dieren gewoon niet, want dieren hebben wel degelijk gevoelens. Soms hebben dieren zelfs meer gevoelens dan bepaalde mensen hebben. Ik vind het gewoon een onmenselijk idee dat je gewoon vuurwerk naar een dier gooit. Ik bedoel, wat heeft zo'n dier je ooit misdaan? En al haalt zo'n dier uit, dan is het meestal alsnog te wijten aan de mensen die hem/haar op hebben gevoed. Als je zo'n dier genoeg rust geeft als kitten zijnde, heb je er helemaal geen zware last aan. Maar goed, ik dwaal helemaal af o.o

    Het komt er gewoon op neer dat mensen die dieren mishandelen, mij het bloed onder de nagels vandaan halen.


    26 - 02 - '16