• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    @LakeTown: je aanpassing was goed hoor haha, alleen we zijn met zijn vieren (Larduin is er ook nog bij).
    Oh, en tijdens het schrijven van Thranduil's stukken moet ik steeds denken aan een bepaalde zin. "Meisjes plagen, zoentjes vragen." Daarom is hij een rotzak haha.

    Haha, nee Ithilwen heeft het gevoel dat ze niet mee mag gaan zo, dus morgen gaat ze weer terug naar Rivendell. Dan is het Thranduil + Ireth + Larduix is drie, voor zover ik kan tellen ^^

    Zullen we binnenkort even een tijdsprongetje naar Isengard maken?
    Nog een paar postjes om er te komen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lijkt me wel een goed idee, we hebben al meer dan 10 bladzijden vol met wat er allemaal vóór de reis gebeurd!
    Thranduil en PinkRock, ik zal morgen weer schrijven, heb nu niet echt tijd. Vinden jullie het goed als het een tijdsprong naar de volgende ochtend maakt of willen jullie nog wat er tussen?

    LakeTown schreef:
    Lijkt me wel een goed idee, we hebben al meer dan 10 bladzijden vol met wat er allemaal vóór de reis gebeurd!
    Thranduil en PinkRock, ik zal morgen weer schrijven, heb nu niet echt tijd. Vinden jullie het goed als het een tijdsprong naar de volgende ochtend maakt of willen jullie nog wat er tussen?

    PinkRock moet nog een dingetje aanpassen in haar post en dan kan nog wel een laatste stukje schrijven voor Thranduil met zijn visie op de reis en zo (:


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    @LakeTown: je aanpassing was goed hoor haha, alleen we zijn met zijn vieren (Larduin is er ook nog bij).
    Oh, en tijdens het schrijven van Thranduil's stukken moet ik steeds denken aan een bepaalde zin. "Meisjes plagen, zoentjes vragen." Daarom is hij een rotzak haha.

    Haha, nee Ithilwen heeft het gevoel dat ze niet mee mag gaan zo, dus morgen gaat ze weer terug naar Rivendell. Dan is het Thranduil + Ireth + Larduix is drie, voor zover ik kan tellen ^^

    ooooh op die manier C: Ik laat Thranduil anders nog wel een messenger sturen met een brief waarin hij vraagt of ze toch mee gaat ^^


    Caution first, always.

    HEEEEY. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wacht op Erebor's reactie met Elrohir, ;)
    meis, als je zo ver bent, zou je dan met hem kunnen reageren, of wil dat Angel Elrohir aan blijft staren. haha :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ThranduiI schreef:
    (...)
    ooooh op die manier C: Ik laat Thranduil anders nog wel een messenger sturen met een brief waarin hij vraagt of ze toch mee gaat ^^


    Ja hoor, ik wacht wel even tot jij schrijft :Y) Een boodschapper is goed, maar het kan anders ook dat ze bijvoorbeeld bij zonsopgang vertrekt naar Rivendell en dat ze dan per ongeluk de anderen tegenkomt en dan toch word overgehaald om mee te gaan? Beslis jij maar! ^^

    Wow, ik ben en dagje weg en ik mis een hoop. Heb ik nog veel belangrijks gemist?
    Ik hoop vandaag nog een stukje te kunnen schrijven, dat ligt aan wat mijn ouders vandaag allemaal van me verwachten...


    Stenenlikker

    Volgens mij niet, alleen dat we een beetje op willen schieten met het schrijven omdat we allemaal nog steeds niet in Isengard zijn of zelfs maar onder weg zijn ^^

    LakeTown schreef:
    Volgens mij niet, alleen dat we een beetje op willen schieten met het schrijven omdat we allemaal nog steeds niet in Isengard zijn of zelfs maar onder weg zijn ^^


    Brennen is onderweg en in mijn volgende post gaat hij aankomen ^^
    Maar oké, dat kreeg ik ook en beetje mee in het praattopic.


    Stenenlikker

    So, ik wacht even tot een andere Mirkwood Elf post, en dan Join ik ook the Party


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Maken we een tijdsprong? :O

    Jup.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jeej.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes