• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laat maar ^^ Ik zie dat je al een paardje voor me had, je hoeft het niet te veranderen hoor!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 20:12 ]

    LakeTown schreef:
    Laat maar ^^ Ik zie dat je al een paardje voor me had, je hoeft het niet te veranderen hoor!

    Okay ^^


    Caution first, always.

    Ik las het trouwens net, maar ging je er van uit dat Larduin een paard heeft? Of heeft DelandoDKM dat laten weten? O.o

    LakeTown schreef:
    Ik las het trouwens net, maar ging je er van uit dat Larduin een paard heeft? Of heeft DelandoDKM dat laten weten? O.o

    Ja, hij had een berichtje achtergelaten in het speeltopic (;


    Caution first, always.

    Ik loop achter, ik moet het allemaal even gaan bijlezen. Maar ik was gisteravond nog online, en toen ik net Q opende had ik 138 berichtjes waarvan er maar 4 van nieuwe hoofdstukken waren... Dus ik heb vanavond wat te doen!

    Inschrijftopic moet een nieuwe krijgen.
    Whaaaa, net naar The Hobbit 2 geweest!!!! Thranduil had een eng gezicht! En mijn favo personages zijn... In Love? Kili en Tauriel!!!!!!!
    Oja, omdat het inschrijf topic vol zat, mg ik Tauriel? Als personage?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Hello piepz.

    Moet ik nu 16 pagina's gaan lezen, of is er iemand leuk genoeg om een samenvatting ding te schrijven? 8D && Is er een postvolgorde? ;w;


    it is an art to die.

    Ik had al een nieuwe aangemaakt ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    gallifreyx schreef:
    Hello piepz.

    Moet ik nu 16 pagina's gaan lezen, of is er iemand leuk genoeg om een samenvatting ding te schrijven? 8D && Is er een postvolgorde? ;w;


    Iedereen is onderweg naar Isengard, de elfen staan net op het punt om weg te gaan. De dwergen zijn al in Isengard en een van de hobbits (Prisca) heeft net aangeklopt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    PinkRock schreef:
    Inschrijftopic moet een nieuwe krijgen.
    Whaaaa, net naar The Hobbit 2 geweest!!!! Thranduil had een eng gezicht! En mijn favo personages zijn... In Love? Kili en Tauriel!!!!!!!
    Oja, omdat het inschrijf topic vol zat, mg ik Tauriel? Als personage?


    Ik wil je niet tegenhouden, maar ik vind zelf dat er eigenlijk al meer dan genoeg vrouwelijke elfen zijn. Je hebt nota bene zelf al een vrouwelijke elf. :’p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Ik wil je niet tegenhouden, maar ik vind zelf dat er eigenlijk al meer dan genoeg vrouwelijke elfen zijn. Je hebt nota bene zelf al een vrouwelijke elf. :’p


    Ik zou het ook leuker vinden als niet alles van de film een soort van wordt overgenomen (natuurlijk is iedereen nu in de ban van The Hobbit vanwege de films, maar de boeken zijn toch echt... tja. Toen was zij er ook niet).
    En het is sowieso al gek dat er zo veel vrouwen zijn. Ik bedoel... Dat is in de films en boeken raar en ook raar voor de tijd waarin het hele verhaal bedacht is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja, dat bedacht ik me ook net. Dus ik trek me in. Wel geweldig van dat Kili en Tauriel!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 21:38 ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ja, ze zijn wel cute. ;3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Legolas is echt jaloers, xD


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Venomis schreef:
    (...)

    Iedereen is onderweg naar Isengard, de elfen staan net op het punt om weg te gaan. De dwergen zijn al in Isengard en een van de hobbits (Prisca) heeft net aangeklopt. ;D


    Ah okidoki ;w; Zal ik dan nog even wachten met Legolas? Of dat hij op het laatste moment nog besluit om mee te gaan? :/


    it is an art to die.