• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wilt bij u en en jij, wil bij ik/hij/zij. (:
    Maar goed, ik heb het ook gemist denk. xD
    Ik denk dat je een goed beeld van alles hebt als je de laatste twee bladzijdes verhaal terugleest (dus niet de discussie over Prisca :p). Dan zie je wie er net in Isengard zijn gearriveerd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ik weet niet ns wie Ithilwen is.. Zal vanavond ooit kijken. Als ik zin heb x].
    Speel jij haar?


    Yep, Ithilwen is mine :Y)
    Ik zou zeggen, kijk in de rollenstory van Venomis :')

    Ok.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Iemand kan eventueel Sha'rin ook nog tegenkomen. Ze ligt wel een paar dagen achter op de rest en komt ook te laat, maar het is wel een aanknopingspunt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is Sha'rin een elf? Klinkt wel elfish..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nee, ze komt uit Haran. (:
    Zo'n oosterling met een elephaunt. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stapper, ik heb een paar keer geschreven over mijn personage die ook uit Gondor kwam en dat de stadhouder de meeting gehouden waar jou wachter in principe ook bij kon zijn. Toen reageerde je niet en toen zei iemand dat jou personage al was weggereden. Toen heb ik in andere stukjes nog gezegd dat de stadhouder een van zijn wachters ook had weggestuurd om naar Isengard te gaan, dus ik was je niet vergeten. Ik wist alleen niet of je gewoon niet schreef omdat je geen tijd meer had of omdat je het niet opmerkte of zo :(


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Venomis schreef:
    Iemand kan eventueel Sha'rin ook nog tegenkomen. Ze ligt wel een paar dagen achter op de rest en komt ook te laat, maar het is wel een aanknopingspunt. (:

    Jup, dat word mijn tweede personage die ik vandaag ergens ga posten! Als je wilt dan... Het is een dwerg.

    Aan alle Elven van Mirkwood, ik had gepost.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Huuh een dwerg? Heb ik wat gemist? :'p
    Dan moet ie wel uit de Iron Hills komen - dan is hij ook al een tijdje op weg en zijn ze op een gegeven moment samen ergens in Rohan (waar mijn poppie nu al is).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nee je hebt niks gemist. Ik post hem straks, heb nu al een soort verbond gesloten met een ander lid van Quizlet die haar personage ook straks post. Je kunt dus verwachten dat er nog twee personages komen :)


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Hm, ik denk dat ik zomenteen maar eenns met May post. Ik denk dat ik haar in twee post's in Isengard lat aankomen, anders duurt het zo lang :P


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Ik ga straks het stukje voor Thranduil schrijven. Is het goed als ik dan skip naar de aankomst in Isengard?


    Caution first, always.

    Ik vind het goed!


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Klinkt goed!

    Hopelijk kan ik vanavond met Brennen schrijven. Eerst maar mijn eigen verhaal afmaken :Y)


    Stenenlikker