• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik loop achter, een tijdssprong naar wat?
    (zit op mijn mobiel, kan verder niet reageren, hij valt zo uit)

    Een tijdsprong naar Isengard. :P

    Je bedoelt dat we de reis grotendeels overslaan?
    Gelukkig nieuwjaar trouwens (:

    LakeTown schreef:
    Je bedoelt dat we de reis grotendeels overslaan?
    Gelukkig nieuwjaar trouwens (:


    Ja, want hun queeste begint pas vanaf Isengard.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Theatre schreef:
    (...)

    Ja, want hun queeste begint pas vanaf Isengard.


    Dat snap ik. Maar er is geen verhaal zonder een begin, dus vandaar die voorstukken. Maar ik vind het wel een goed idee! Ik zal even overleggen met de andere elfjes hoe we dat gaan doen :Y)

    Leuke naam trouwens!

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:27 ]

    Happy new yeaaaaar!
    Ik vind het best als we verder gaan vanaf Isengard.


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat snap ik. Maar er is geen verhaal zonder een begin, dus vandaar die voorstukken. Maar ik vind het wel een goed idee! Ik zal even overleggen met de andere elfjes hoe we dat gaan doen :Y)

    Leuke naam trouwens!


    Ja, tuurlijk. Het moet wel beginnen bij het begin, maar het wordt ook zo saai als het te lang duurt, dan heb je ook van die afzonderlijke verhaallijnen de hele tijd en als iedereen bij elkaar is, kan je écht met elkaar schrijven.

    Dankje (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Theatre schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk. Het moet wel beginnen bij het begin, maar het wordt ook zo saai als het te lang duurt, dan heb je ook van die afzonderlijke verhaallijnen de hele tijd en als iedereen bij elkaar is, kan je écht met elkaar schrijven.

    Dankje (:


    Klopt, maar er word tussen de verhaalstukjes ook opmerkingen, vragen en andere meningen geplaatst, waardoor het ook groot lijkt, als je alles wat niet met het verhaal rpg te maken hebt, verwijderd zit al snel drie tot vier pagina's minder


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Misschien dat ik de enige ben hoor, maar ik vind het echt super irritant dat er steeds stukken herhaald worden die al eerder zijn geschreven. Het voorkomt ook dat er straks een mooi verhaal uitkomt, omdat veel dialogen er twee keer in staan. Maar ik weet niet wat de rest daarvan vindt.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 22:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Misschien dat ik de enige ben hoor, maar ik vind het echt super irritant dat er steeds stukken herhaald worden die al eerder zijn geschreven. Het voorkomt ook dat er straks een mooi verhaal uitkomt, omdat veel dialogen er twee keer in staan. Maar ik weet niet wat de rest daarvan vindt.


    Ik ben gewend zo te RPG'en en ik vind het zelf wat prettiger schrijven. Kan je ook beter de gevoelens en gedachten over andermans woorden erbij verwerken.


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    (...)

    Klopt, maar er word tussen de verhaalstukjes ook opmerkingen, vragen en andere meningen geplaatst, waardoor het ook groot lijkt, als je alles wat niet met het verhaal rpg te maken hebt, verwijderd zit al snel drie tot vier pagina's minder


    Ik heb het ook niet over het aantal pagina's of hoelang we hier mee bezig zijn. Maar gewoon met de lengte van het verhaal en wat ze allemaal aan het doen zijn. Niet alles hoeft uitgebreid te worden geschreven, vind ik en zeker niet het lopen / rijden naar Isengard.


    Erebor schreef:
    (...)

    Ik ben gewend zo te RPG'en en ik vind het zelf wat prettiger schrijven. Kan je ook beter de gevoelens en gedachten over andermans woorden erbij verwerken.


    Dat kan ook zonder de halve dialoog opnieuw te schrijven, echt. Het was mij namelijk ook opgevallen.
    Maar het is inderdaad logisch als mensen het doen als ze het gewend zijn. Dan gaat zoiets vast automatisch.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 23:38 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Erebor schreef:
    (...)

    Ik ben gewend zo te RPG'en en ik vind het zelf wat prettiger schrijven. Kan je ook beter de gevoelens en gedachten over andermans woorden erbij verwerken.


    Nou ja, dan moet je het vooral lekker blijven doen. ;D
    Maar ik wilde het toch even gezegd hebben, omdat ik het heel verwarrend vind en geneigd ben om die stukken gewoon over te slaan omdat ze daardoor vaak superlang zijn, terwijl het in grote lijnen toch neerkomt op iets wat iemand anders al geschreven heeft. Ik vind lange stukken op zich niet erg, maar het is soms wat teleurstellend als er bijna niks nieuws instaat.

    Je kunt ook gewoon iemands gevoelens beschrijven nadat iemand zijn zegje heeft gedaan, of om alles niet woordelijk te herhalen wat er wordt gezegd, maar door iets als "toen Thranduils woorden tot haar doordrongen, voelde ze ...." of "na het aanhoren van zijn woedende geschreeuw, besloot ze...." ;)

    Niks negatiefs hoor, ik geef gewoon een tip. ;D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 10:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal eens kijken of het me lukt het wat minder te doen.


    Stenenlikker

    Voor de elven die met Thranduil meegaan naar Mirkwood: hebben zij allemaal een eigen paard? Anders zorg ik ervoor dat Thranduil met paarden aan komt lopen :')


    Caution first, always.

    Ireth heeft haar eigen paard ja


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel