• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    gallifreyx schreef:
    (...)

    Ah okidoki ;w; Zal ik dan nog even wachten met Legolas? Of dat hij op het laatste moment nog besluit om mee te gaan? :/


    In principe kan hij gewoon aan komen wandelen, vragen wat er aan de hand is en meegaan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet bij Legolas nu nog steeds aan zijn boze gezicht denken toen hij door een ork een bloedneus had... Geweldig.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Venomis schreef:
    (...)

    In principe kan hij gewoon aan komen wandelen, vragen wat er aan de hand is en meegaan. :')

    Hmm, kan ook, I guess.

    PinkRock schreef:
    Ik moet bij Legolas nu nog steeds aan zijn boze gezicht denken toen hij door een ork een bloedneus had... Geweldig.

    Ik zou 't eerder verrast dan boos noemen. Ugh, ik kan écht niet wachten tot deel 3 D:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 16:14 ]


    it is an art to die.

    gallifreyx schreef:
    (...)
    Ik zou 't eerder verrast dan boos noemen. Ugh, ik kan écht niet wachten tot deel 3 D:


    Als hij verrast was ging hij niet als een pissige elf achter die Ork aan Dx


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ik post denk ik morgen, voor de Mirkwood elven. Ja, morgen hoef ik alleen Wiskunde proefwerk in de ochtend dus morgen :)


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:54 ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Stapper schreef:
    Gawain Strongbow
    Gawain vond het niet leuk datie buitengesloten werd door de rest van de groep.. Dus reed hij met Aino en al het klif af.
    (Godsamme.. Dilemma! Is het nu DE klif, HET klif, HET ravijn, Rafijn of DE ravijn? ;s) Anyway.. Ze zijn dood.

    Chase Hidden
    Chase was altijd al verborgen. En nu was die ook plotseling kwijt, omdat Prisca zonder hem verder ging en hij en zijn kleine pony verdwaalden. Zonde..


    Het is "de klif" en "het ravijn". Maar waarom schrijf je je personages uit? Heb ik iets gemist? D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nou. Uitleg op het speeltopic:

    Gawain is going in het ravijn!.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Theatre schreef:
    (...)

    Het is "de klif" en "het ravijn". Maar waarom schrijf je je personages uit? Heb ik iets gemist? D:


    Heb je ons niet gemist dan? (ons = Gawain, Chase en mij)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hoe bedoel je 'niet gemist', waar is onze Gawain heen?

    LakeTown schreef:
    Hoe bedoel je 'niet gemist', waar is onze Gawain heen?


    Nou.. Gawain was aant wachten op andere mensen. Die er blijkbaar niet waren. En toen ik twee dagen weg was.. Ging het leven in Midden Aarde door alsof Gawain en Chase niet bestonden. En toen ik n update vroeg, omdat ik twintig pagina's heb gemist.. Gaf niemand mij die.
    Dus nu zijn Chase en Gawain verdrietig en zagen het niet meer zitten om als nog achter de meute aan te gaan naar Isengard.. (huil) En ik ook niet.. (huil)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oow lieverd, dat heb ik helemaal gemist! Wat vervelend voor je! Ik loop ook vaak achter, dus ik lees de stukjes niet zo goed... Kan Ithilwen een van beide of alletwee nog vinden en tot leven wekken? O.O

    LakeTown schreef:
    Oow lieverd, dat heb ik helemaal gemist! Wat vervelend voor je! Ik loop ook vaak achter, dus ik lees de stukjes niet zo goed... Kan Ithilwen een van beide of alletwee nog vinden en tot leven wekken? O.O


    Hmm.. Wie is Ithilwen? Vast zo'n snertelf? Gawain wilt geen hulp van Elfen.. Hij redt zich zelf wel (:. Komt goed. Als iemand me nog ff kan updaten..

    Omg. Is het Wil of wilt? Pffftt.. Nederlands..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 15:06 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Hmm.. Wie is Ithilwen? Vast zo'n snertelf? Gawain wilt geen hulp van Elfen.. Hij redt zich zelf wel (:. Komt goed. Als iemand me nog ff kan updaten..

    Omg. Is het Wil of wil[/b]t[/b]? Pffftt.. Nederlands..


    Huuu, Ithilwen de snertelf. Waarom is iedereen zo onaardig voor haar )':
    Cannot help you, dyslectisch ^^ Ik wil je wel updaten, maar ik volg het eerlijk gezegd zelf ook niet meer zo goed...

    LakeTown schreef:
    (...)

    Huuu, Ithilwen de snertelf. Waarom is iedereen zo onaardig voor haar )':
    Cannot help you, dyslectisch ^^ Ik wil je wel updaten, maar ik volg het eerlijk gezegd zelf ook niet meer zo goed...


    Ik weet niet ns wie Ithilwen is.. Zal vanavond ooit kijken. Als ik zin heb x].
    Speel jij haar?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.