• Hoi! In het nieuwe jaar ga ik goed beginnen met een trailerstore, gericht op, het zegt het al, het maken van trailers. Het maakt niet uit of het voor Quizlet, Wattpad of ieder andere site waar stories maken mogelijk zijn, zolang het maar voor jou uitkomt om er één te hebben.
    In een trailer gaat aardig wat tijd zitten, ondanks dat ik het met plezier doe, zit er wel een prijskaartje aan, van één credit.

    Enkele voorbeelden:
    Horror;
    FanFiction, Harry Potter

    Trailers zijn © Inflamarae 2013-2014. Hierbij wil ik ze ook nergens anders zien, op welke site dan ook. Op de voorwaarde na, dat ik er één voor je heb gemaakt, bovengenoemde twee wil ik nergens tegenkomen waar dan ook. Dankjewel!


    Als je de voorbeelden goed vindt én bereid bent om er een klein bedrag aan te geven, kan je het onderstaande lijstje zo uitgebreid invullen als dat je wilt.
    Titel;
    Korte samenvatting;
    Sfeer;
    Lay-Out, kies uit;
    avontuur, actie, nieuwsbericht, bovennatuurlijk, documentaire, epische drama, spionage, horror;
    Tekst in de trailer (houd ongeveer 3/4 zinnen aan);
    Engels of Nederlands;
    Verwachting van de trailer;
    Kleur of zwart-wit;
    FanFiction, 'ja', van wat;
    Extra's;


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 12:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh bijna vergeten: Zou je (op de plaats dat jij gemaakt door inflamarae, o.i.d. zet) erboven willen zetten: Geschreven door Tialda Koopal.
    :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry dat ik wellicht bump, maar hoe heb je de tweede trailer gemaakt?


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Titel; Memento
    Korte samenvatting; Bijna onmogelijk om het kort te houden, maar hier komt ie!

    Alex is een echte probleemtiener: Drugs en Alcohol komen veelvuldig voor in zijn leven. Ook word hij vaak door zijn vader geslagen, en doen zijn moeder en zus hier niks aan. Vrienden heeft hij niet echt, hij hangt rond met drie andere tieners, maar die zijn niet zo belangerijk voor hem. Zijn beste vriend Evan en hij hadden een jaar geleden ruzie, en dat liep uit op een gevecht. Nu is Alex er zeker van dat Evan hem haat.
    Jenna is al een jaar lang afwezig. Op een dag verdween ze spoorloos. Voordat ze verdween was ze een vreemd, druk en vaak nogal paranoïde meisje en Alex hield zich, op het constante gepest waaraan hij haar blootstelde na, niet zo met haar bezig.
    Maar nu is ze terug.
    En ze is anders.
    Veel rustiger, om precies te zijn, en eigenlijk ook veel cooler: het paranoïde meisje is verdwenen, en in haar plaats is een meisje dat altijd letterlijk ALLES bij zich heeft en medicijnen in neemt waar ze niet over wil praten. Op de eerste dag dat ze terug komt zit ze constant met haar ring tegen de tafel te tikken en aangezien Alex geen andere manier om met problemen te dealen kent, slaat hij haar in haar gezicht, waarna ze in een gevecht terecht komen. Ze worden beiden geschorst.
    De volgende dag gaat Alex op zijn motor in het park crossen, maar hij valt en komt jenna tegen, die een verband bij zich heeft en om zijn enkel wikkelt. Hij word dan uitgenodigd om thee te komen drinken bij haar thuis, en de volgende dag gaat hij naar haar huis toe. Ze krijgen ruzie omdat Alex zijn theekopje laat vallen en Alex stormt weg (omdat hij haar niet weer wil slaan en zeker niet waar haar moeder bij is). Jenna komt achter hem aan en haalt hem in in hetzelfde park waar hij viel, waar ze een gesprek hebben en een wankele half-vriendschap ontwikkelen.
    Terug op school komt Jenna bij het groepje waarmee Alex in de pauze altijd een joint rookt zitten.
    Daarna is er niet zo veel belangerijk, behalve dat Alex een baan krijgt bij een kledingwinkel, geregeld door Jenna, en dat Jenna hem altijd op zijn werk bezoekt. Na een tijdje kussen ze.
    Alex zoekt de naam van Jenna's medicijnen op en komt er achter dat Jenna een psychishe ziekte heeft.
    Jenna schrijft bij de schoolkrant als 'mrs. Help You', en omdat hij zich wanhopig begint te voelen (vanwege zijn vader) maar niet wil dat Jenna weet wat zijn vader met hem doet stuurt hij anoniem een brief naar de schoolkrant. Jenna komt er echter achter dat de brief van hem komt en beseft dat Alex' vader hem regelmatig in elkaar slaat. Ze wil hem helpen, maar hij wil er niks van weten en ze krijgen ruzie.
    Als Alex na die ruzie thuis komt begint hij bloed op te hoesten, en vlak daarna word hij opnieuw door zijn vader in elkaar geslagen waardoor hij in een coma terecht komt. Zijn zus belt 112, Alex vader word opgepakt en Alex moeder krijgt een straatverbod.
    Alex en zijn zus komen, nadat Alex wakker word, bij Evan thuis te wonen, en Evan en Alex maken het goed. Ook Alex en Jenna maken het goed, maar even later krijgen Jenna en Alex opnieuw ruzie omdat Jenna denkt dat Alex iets met Evan wil beginnen (wat overigens niet zo is). Ze rent weg en gaat naar het park.
    De volgende dag is ze niet op school, en Alex maakt zich al een beetje zorgen, als Jenna's moeder hem uit school staat op te wachten en verteld dat jenna niet is thuis gekomen gaan ze naar haar op zoek. Ze vinden haar in het park, ze is gestruikeld en gewond, en als ze Alex ziet raakt ze in paniek en begint dingen over monsters te schreeuwen. Ze brengen haar naar het ziekenhuis en ze word opgenomen in de psychiatrische afdeling.
    Vijf maanden later bezoekt Alex deze afdeling, en hoewel het nog steeds niet helemaal goed met haar gaat kussen ze wel, en laat ze Alex wel in de buurt. En dat is een soort van de happy ending.... ja.

    Sfeer; Verdrietig... voornamelijk. Het einde moet iets vrolijker overkomen maar nog steeds niet al te vrolijk.
    Lay-Out, actie, drama,
    Tekst in de trailer (houd ongeveer 3/4 zinnen aan); eigenlijk alleen de titel aan het einde, als de verhaallijn maar duidelijk is.
    Engels of Nederlands; geen tekst
    Verwachting van de trailer; Hij hoeft niet lang te zijn, maar ik wil wel graag dit liedje als de muziek.
    Kleur of zwart-wit; maakt niet uit. zwart wit is denk ik het handigst.
    Extra's; Ik heb het liefst dat de trailer voornamelijk als een videoclip overkomt, maar dat hoeft niet perse. Je mag best steeds andere acteurs, actrices als de personages gebruiken, als je in ieder geval maar een beetje snapt wie wie is. Dit is geen fanfiction.
    Ik weet ook niet hoe je iemand credits moet geven, dus als je me dat kon vertellen zou handiig zijn (ik heb ze wel, maak je geen zorgen).


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.