• Om het nieuwe jaar in te wijden, heeft de crew voor een leuk initiatief gekozen.



    Kiekeboe, kiekeboe
    't Oudejaar deed zijn oogjes toe
    't Nieuwjaar kwam ook al piepen
    Deze nacht toen wij al sliepen
    Daarom komen wij met onze wensen
    Zoals alle andere mensen
    Zon en vreugde elke dag
    En alles wat je wensen mag
    Wij zouden het willen roepen
    Wij wensen je een jaar om van te snoepen


    Klik hier voor de afbeelding in het groot

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2013 - 22:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Latier schreef:
    (...)

    Sta jij niet helemaal links bovenaan?

    Nope, ik ben diegene met die losse krullen langs één kant van de schouder. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ancore schreef:
    Haha, wat een leuk plaatje! Jullie ook een geweldig 2014 (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noraley schreef:
    Ah wat een leuke foto ^^ Gelukkig nieuw jaar toegewenst aan iedereen! (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    Die foto is echt leuk!
    Hetzelfde voor iedereen.


    26 - 02 - '16

    Wat een geweldige foto


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gibbs schreef:
    Wie is nou wie dan precies op het plaatje? (bloos)
    Ik herken Bes en Evelien en Rutger en Alwin en de profielfoto's van Jip en Inge, maar daar houdt het ook mee op ook. :')


    Mihi, raad maar wie ik ben :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Mihi, raad maar wie ik ben :Y)


    Maar buiten degenen die ik heb genoemd, heb ik nog nooit een foto oid gezien van de rest. (no_chears)

    Eigenlijk moet er een speciaal fotoalbum zijn waarin elk lid van de crew in is met zijn of haar foto van hoe hij/zij er in het echt uit ziet. :Y) Dan is het raden wie wie is op plaatjes als deze een stuk gemakkelijker! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoda schreef:
    (...)

    Mihi, raad maar wie ik ben :Y)


    Oké, ik ga raden. Het meisje rechts van Alwin?


    Some people are art and do art at the same time

    Nawh, wat leuk gedaan! Het plaatje ziet er echt heel leuk uit en het gedicht is echt heel tof geschreven. :3
    Wij moeten jullie bedanken voor al het helpen, want dankzij jullie hebben wij het hier geweldig op Quizlet.
    Jullie ook een heel erg gelukkig 2014 toegewenst!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Maar buiten degenen die ik heb genoemd, heb ik nog nooit een foto oid gezien van de rest. (no_chears)

    Eigenlijk moet er een speciaal fotoalbum zijn waarin elk lid van de crew in is met zijn of haar foto van hoe hij/zij er in het echt uit ziet. :Y) Dan is het raden wie wie is op plaatjes als deze een stuk gemakkelijker! ^^


    Haha, niet iedereen wil een foto van zichzelf op Q. Dan weet je straks ook hoe ik er uit zie!

    Gifts schreef:
    (...)

    Oké, ik ga raden. Het meisje rechts van Alwin?


    Nope :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Haha, niet iedereen wil een foto van zichzelf op Q. Dan weet je straks ook hoe ik er uit zie!


    Ja, maar dat wil ik ook weten. :3 en van de rest ook. En jullie staan toch allemaal op dat plaatje!
    Wat ik me wel afvraag, is: Staan Jip en Inge ook met hun foto erop, of puur met hun profielfoto? En wie is wie nou? (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ja, maar dat wil ik ook weten. :3 en van de rest ook. En jullie staan toch allemaal op dat plaatje!
    Wat ik me wel afvraag, is: Staan Jip en Inge ook met hun foto erop, of puur met hun profielfoto? En wie is wie nou? (bloos)

    Wij staan er alleen met onze profielfoto's op. En tja, dat is nou de grote vraag, hè. De puzzel van 2013. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iedereen herkent mij :(

    Gelukkig nieuwjaar!


    quidquid excusatio prandium pro

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wij staan er alleen met onze profielfoto's op. En tja, dat is nou de grote vraag, hè. De puzzel van 2013. :'D

    N'awh. Ik weet al hoe jij eruitziet door dat topic over het filmpje van jouw school, maar ik vraag me echt af hoe Inge eruitziet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wij staan er alleen met onze profielfoto's op. En tja, dat is nou de grote vraag, hè. De puzzel van 2013. :'D


    Daaaaammn! :c

    En nee, de puzzel van 2014, want ik denk niet dat het geraden wordt vóór dat 2014 begint. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •