• Om het nieuwe jaar in te wijden, heeft de crew voor een leuk initiatief gekozen.



    Kiekeboe, kiekeboe
    't Oudejaar deed zijn oogjes toe
    't Nieuwjaar kwam ook al piepen
    Deze nacht toen wij al sliepen
    Daarom komen wij met onze wensen
    Zoals alle andere mensen
    Zon en vreugde elke dag
    En alles wat je wensen mag
    Wij zouden het willen roepen
    Wij wensen je een jaar om van te snoepen


    Klik hier voor de afbeelding in het groot

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2013 - 22:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gifts schreef:
    Geslagen haar.. Dat meisje met de beker in haar handen?

    Dat is Nana.


    -

    Jingle schreef:
    (...)



    Owja, klopt niet. Sam is met een stijltang door mijn haar gegaan dus ik zie niks meer D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Iedereen een geweldig en gelukkig nieuw jaar toegewenst!!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Is dat niet krull?


    Nope. Dat is geen Krull haha.
    Is het het meisje rechts van Square's pf?


    Some people are art and do art at the same time

    Okammy schreef:
    (...)

    Owja, klopt niet. Sam is met een stijltang door mijn haar gegaan dus ik zie niks meer D:

    Arme jij! Dat moest een trauma geweest zijn :P


    -

    jullie ook


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jingle schreef:
    (...)
    Arme jij! Dat moest een trauma geweest zijn :P


    Ik weet het niet. Kan het resultaat niet zien omdat er haar in mijn oog zit D:

    De dingen die ze zei waren wel traumatiserend o.o


    quidquid excusatio prandium pro

    Oké, dit zijn jullie volgens mij. Schiet me niet neer als ik een fout heb gemaakt, want van sommigen moest ik gokken hoe ze eruitzagen omdat ik het echt niet wist. :'D

    Oh ja, van Airashii, Bombur en Mebarak weet ik de voornaam niet, dus heb ik hun username maar genomen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 23:08 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Okammy schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. Kan het resultaat niet zien omdat er haar in mijn oog zit D:

    De dingen die ze zei waren wel traumatiserend o.o

    Nu ben ik benieuwd :Y)

    Vuelie schreef:
    Oké, dit zijn jullie volgens mij. Schiet me niet neer als ik een fout heb gemaakt, want van sommigen moest ik gokken hoe ze eruitzagen omdat ik het echt niet wist. :'D

    Oh ja, van Airashii, Bombur en Mebarak weet ik de voornaam niet, dus heb ik hun username maar genomen.


    Meh, een paar zijn goed en de rest hebben allemaal van identiteit geruild xp.


    -

    Jingle schreef:
    (...)
    Meh, een paar zijn goed en de rest hebben allemaal van identiteit geruild xp.

    Wieeee? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    N'awh. Ik weet al hoe jij eruitziet door dat topic over het filmpje van jouw school, maar ik vraag me echt af hoe Inge eruitziet. :'D


    Stiekem ben ik een oude man met een lange, witte baard met roze highlights en sterretjessokken. Wil je nu nog steeds een foto? (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik een oude man met een lange, witte baard met roze highlights en sterretjessokken. Wil je nu nog steeds een foto? (wbw)

    Ik wel! :Y)

    @ Lotta: ik ga flauw doen en eisen dat je het zelf uit gaat zoeken xp. :W


    -

    Square schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik een oude man met een lange, witte baard met roze highlights en sterretjessokken. Wil je nu nog steeds een foto? (wbw)

    Square | 17 | Vrouw | Mijn toetsenbord

    Jaja ... (wbw)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Oké, dit zijn jullie volgens mij. Schiet me niet neer als ik een fout heb gemaakt, want van sommigen moest ik gokken hoe ze eruitzagen omdat ik het echt niet wist. :'D

    Oh ja, van Airashii, Bombur en Mebarak weet ik de voornaam niet, dus heb ik hun username maar genomen.


    En wie is Andrea/Gestalt dan? ;p