• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Té. Vroeg.

    Ik sta voor school niet eens op om half 7! Waarom zo vroeg? Jenke.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 8:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nu ben ik alweer een hele dag alleen en kan ik sporten, douchen, eten, het huis schoonmaken, leren, lezen of tv kijken, eten en dan 's avonds heel de wereld haten. Wat een fijne vakantie.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik had kunnen weten dat jij vroeg of laat mijn goede humeur weer zou verpesten. Ik zou willen dat je nadacht over hoe je overkomt op mij, in plaats van gewoon roepen wat ik allemaal wel niet fout doe.


    :)

    Deilia in een nieuw jasje


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Yes, wonderful this .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij mag van mij echt van Quizlet af, je bent arrogant, denkt dat je alles kan maken en bent egoïstisch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Jij mag van mij echt van Quizlet af, je bent arrogant, denkt dat je alles kan maken en bent egoïstisch.


    Heb dan ook de ballen om er een naam bij te zetten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Heb dan ook de ballen om er een naam bij te zetten.


    Voel je je aangesproken? Lijkt het wel op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Voel je je aangesproken? Lijkt het wel op.


    Nee hoor. Maar ik houd niet zo van dat anonieme geroddel. Als je het nodig vindt om op deze manier kritiek te geven op iemand van Q zelf moet je ook het lef hebben er een naam bij te zetten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    "Een groep jongeren had met oud en nieuw een vuur gemaakt op straat."


    Pff, overdrijven is ook een kunst. We deden het op ons plein, niet op straat. En het waren niet alleen jongeren, maar gewoon de buurtbewoners die het gezellig hadden. En we doen dit al een paar jaar.


    Stenenlikker

    Deilia schreef:
    (...)

    Nee hoor. Maar ik houd niet zo van dat anonieme geroddel. Als je het nodig vindt om op deze manier kritiek te geven op iemand van Q zelf moet je ook het lef hebben er een naam bij te zetten.

    Nou, als ik er een naam bij zet, hebben we de poppen aan het dansen. Dus ik hou het voor mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sometimes I think I'm an impulsive idiot. However, I am.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I really, really hoped you were over this. It makes me sad to see you're not.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erebor schreef:
    (...)

    Pff, overdrijven is ook een kunst. We deden het op ons plein, niet op straat. En het waren niet alleen jongeren, maar gewoon de buurtbewoners die het gezellig hadden. En we doen dit al een paar jaar.


    Deden ze bij ons ook. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''