• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Happy New Year!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    "Well, well. Look who we've got here!"

    FiIi schreef:
    (...)

    Deden ze bij ons ook. :Y)


    Ook geblust door brandweer en een hoop politie die het in de gaten hield? Bij ons namelijk wel en we hebben dus de krant gehaald...

    OT: Oh, bah het regent en ik wil nog naar de bieb...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 12:24 ]


    Stenenlikker

    Altijd weer hetzelfde smoesje als wat je wilt vol zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I want... revenge.
    But I should keep calm, otherwise he is going to notice.
    You have brought this upon yourself dude.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Enn, er is weer een nieuwe GM bij. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Koffer uitpakken is stom.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    "Van hoofdstuk 31 hoef je slechts de samenvatting in het werkboek te lezen."
    Ja, dat gaat ook echt als je geen werkboek krijgt van school >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meh, zo door de regen naar de kapper fietsen.


    You are beautiful, you are love.



    Oh, wacht, mijn ouders luisteren Nederlandstalige muziek - niet mijn ding. Waar zijn mijn oortjes?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vannacht gedroomd dat er een zombie epidemie was en in de straten er ook nog eens Transformers rondliepen. Daarna werd ik opgevangen in een tehuis waar je abnormale prijzen moest betalen om eten te kopen, dus ging ik zombies slachten om mijn eigen huis te betreden. Whut.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat ik dit vol ga houden. :')


    :)

    Half drie een proefrit in m'n toekomstige autootje! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Half drie een proefrit in m'n toekomstige autootje! ^^


    Aaaaah, veel plezier! c:

    OT: Wat ís dit voor muziek? Is dit uit mijn ouders' tijd trolmuziek? What the h*ll. Het is heel vreemd om dit te horen tijdens Tarzan. .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Aaaaah, veel plezier! c:

    OT: Wat ís dit voor muziek? Is dit uit mijn ouders' tijd trolmuziek? What the h*ll. Het is heel vreemd om dit te horen tijdens Tarzan. .___.

    Thanks! Zal vast wel lukken, haha.

    OT: Ik snap niet dat mensen alles zo klakkeloos aannemen. Hallo, er mag wel een beetje kritiek en opstand komen hoor. De rijken worden altijd al zo bevooroordeeld, alleen maar omdat ze een aantal flut bankbiljetten bezitten. Zo ging het vroeger en zo gaat het nog steeds! Mensen moeten durven om meer kritisch te zijn op alledaagse dingen, anders blijft alles zoals het is. God, wat heb ik toch zin om al dat kut geld te verbranden van iedereen. Geld geeft ons alleen maar problemen en zorgt ervoor dat we diep in de shit komen. Ik vind het echt raar dat mensen elkaar niet iets gunnen zónder dat er iets tegenover staat. Ik pleit voor een wereld zonder geld. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Thanks! Zal vast wel lukken, haha.

    OT: Ik snap niet dat mensen alles zo klakkeloos aannemen. Hallo, er mag wel een beetje kritiek en opstand komen hoor. De rijken worden altijd al zo bevooroordeeld, alleen maar omdat ze een aantal flut bankbiljetten bezitten. Zo ging het vroeger en zo gaat het nog steeds! Mensen moeten durven om meer kritisch te zijn op alledaagse dingen, anders blijft alles zoals het is. God, wat heb ik toch zin om al dat kut geld te verbranden van iedereen. Geld geeft ons alleen maar problemen en zorgt ervoor dat we diep in de shit komen. Ik vind het echt raar dat mensen elkaar niet iets gunnen zónder dat er iets tegenover staat. Ik pleit voor een wereld zonder geld. (cat)

    Amen. En veel plezier vanmiddag!

    OT: Warme chocolademelk doet wonderen, en geeft blijkbaar inspiratie.


    :)

    Took schreef:
    Enn, er is weer een nieuwe GM bij. *O*

    Mijn loopt maandag af. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it