• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lizor schreef:
    Mag je een verhaal baseren op een liedje?


    Dat is toch songfic dan? Ik denk niet dat dat mag...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Combattant schreef:
    (...)

    Boks!


    *Geeft High-five* "Oh je zei boks?" *geeft boks*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Latier schreef:
    (...)

    Dat is toch songfic dan? Ik denk niet dat dat mag...

    Oh oké, want het gaat vooral om de naam van het liedje, maar als dat niet mag moet ik dat even aanpassen ^-^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh oké, want het gaat vooral om de naam van het liedje, maar als dat niet mag moet ik dat even aanpassen ^-^


    Ik weet natuurlijk niet of het mag, maar ik veronderstel van niet (:
    Ooooh, de naam van het liedje. Als dat niet zou mogen, zou ik het wel overdreven vinden, maar goed (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 17:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Combattant schreef:
    (...)

    Mijn verhaal gaat over kinderen die worden ontvoerd, gemerkt, volgepropt met allerlei chemische zooi en uiteindelijk in een arena worden gedropt om elkaar te vermoorden. Maar het plot wat er achter zit is best wel nice, maar ik moet het nog uitwerken


    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Latier schreef:
    (...)

    Ik weet natuurlijk niet of het mag, maar ik veronderstel van niet (:

    Ja ik denk ook van niet haha


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    Eerlijk? Eigenlijk vind ik van wel :x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?

    Het laatste alleen best wel, dat andere niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    Dat laatste wel maar voor mijn gevoel heeft het ook iets weg van The Testing :3 Maar daar lijkt het toch ook weer niet op.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nou :c Volgens mij heb ik ooit ergens iets gelezen over mensen die voor geld met elkaar vochten.. Volgens mij had ik het daar een beetje van, maar ik weet ook niet waar ik het heb gelezen..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    EIias schreef:
    (...)

    Dat laatste wel maar voor mijn gevoel heeft het ook iets weg van The Testing :3 Maar daar lijkt het toch ook weer niet op.


    The testing?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    Ik vind ook dat het een beetje erg op de hunger games lijkt, ...


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Combattant schreef:
    Nou :c Volgens mij heb ik ooit ergens iets gelezen over mensen die voor geld met elkaar vochten.. Volgens mij had ik het daar een beetje van, maar ik weet ook niet waar ik het heb gelezen..

    Ik denk dat je het idee goed kan gebruiken, alleen zou ik in het laatste de arena veranderen in iets anders. Je kan misschien ook doen dat ze in een glazen cel of zo één op één moeten vechten om te kijken wat de uitwerking is van die chemische zooi. Dan lijkt het helemaal niet meer op the Hunger Games.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Combattant schreef:
    (...)

    Wat vinden jullie? lijkt dit op de hunger games?


    Enkel het arena gedeelte, meer niet.


    Your make-up is terrible

    Latier schreef:
    Uit nieuwsgierigheid (ik ben zelf niet van plan het te doen): is het toegestaan met twee of meer aan een story voor SOTY te schrijven?


    Nee, sorry, want dat is niet helemaal eerlijk voor de mensen die er wel in hun eentje aan werken.



    Lizor schreef:
    Mag je een verhaal baseren op een liedje?


    Je mag wel inspiratie halen uit een liedje, maar als er een verhaal in wordt verteld en dat is wat je wilt uitschrijven, mag het weer niet, want dan is het niet meer jouw idee. Het ligt er een beetje aan hoe je dat wilt doen en in hoeverre het je eigen idee is.



    Disnerd schreef:
    (...)

    Sorry, ik zag dat andere vragen wel werden beantwoord, dus ik poste hem twee keer opnieuw vanwege die drukte. :'D Maar alsnog: mijn excuses, ik zal de volgende keer wat geduldiger zijn. Ik ben een ongeduld en het heeft geen haast; er zijn nog 354,5 dagen om de vraag beantwoord te krijgen. Sorry. :x
    Bedankt voor het antwoorden. c:


    Het geeft niet hoor, maar het maakt het bij het beantwoorden nog verwarrender als vragen dubbel worden gepost. Gewoon even wachten volgende keer, en als hij na een dag nog niet is beantwoord, mag je ons er nog eens aan herinneren. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan