• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Ivyrise (Tormentor)
    173K

    - Valkyries Daybreak Revelation + Schaduwbeeld, Verloren zielen)
    68K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Katl1
    211K

    - dayxdreamer (A ranger/traitor + Teddy Lupos + Romeo sluit zich aan bij de orde - 4shots)
    102K

    - xMissMarije (Stil meisje)
    78K

    - Leshley (Hotel Atkinson + Beyond this world)
    30K

    - CrueIIa (Pieces of time)
    60K

    - Mellark (Fluisteringen)
    34K

    - OpheIiac (Ophelia)
    18K

    - Whitelaw (Deathly Touch)
    12K

    - Aves (Nevels + Elusive + Zoeken Naar Sterren)
    160K

    - Sheridan (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Audacity
    - Obliviate7 (Flaming Eyes [OP])
    6K

    - Vivant (Dance of The Death)
    12K

    - Vindicta (Duizend gangen)
    40K

    - xZiall (The lost brother - One direction)
    12K

    - MijnDroom (I'm falling for you)
    6K

    - Inermis
    7K

    - Zaiphon
    36K

    - Mikealson (X)
    - Castellan
    60K

    - Reflektor (Bruised)
    78K

    - Reveniam
    6K

    - Vacilando
    - Pumbaa
    6K

    - Bates (It's a lonely road)
    6K

    - Ivey (Softly Into Me • Liam James Payne [16+])
    12K

    - Truster
    6K

    - Peredhil
    6K

    - Sillage (Wordstuck)
    6K

    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!


    Zoals iedereen bij de Q-writers misschien wel gelezen heeft, neem ik het over. Omdat het topic nog niet vol is, heb ik een tijdelijke story aangemaakt, waarin Maia voor mij het topic geplakt heeft. Hierin houdt ik tevens alle wijzigingen in bij.

    The Q-writers [24]

    Zodra dit topic vol is, zal ik het gewoon weer in het nieuwe topic gaan bijhouden.
    Heb je een wijziging? Meld het dan alsjeblieft één keer. Meerdere keren zorgt anders voor onduidelijkheid.
    ~ Whitelaw


    Periodes:
    - 10-02-14 t/m 23-02-14 Huidige
    - 24-02-14 t/m 09-03-14
    - 10-03-14 t/m 23-03-14
    - 24-03-14 t/m 06-04-14
    - 07-04-14 t/m 20-04-14
    - 21-04-14 t/m 04-05-14


    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als poetsvrouw :'D
    Nah, ik kan niet m'n begeleidingsstage in het rusthuis blijven doen, financieel gezien, en daarbij was dat slechts de opstap naar vast werk, en sinds vorige maand heb ik besloten dat ik klaar ben voor die volgende stap. Dus ik ga voorlopig bij mensen thuis schoonmaken deeltijds en dan over enkele maanden een thuisstudie erbij doen - momenteel zit ik te denken aan thuiszorg (:
    Opzicht zijn het voor morgen alleen wat formaliteiten, maar goed, ik ben en blijf nu eenmaal een stresskip, aangezien het opnieuw weer veranderingen zijn voor me :'D


    Awesome! I very happeh for you :D
    Als het alleen nog maar wat formaliteiten zijn, dan is alles top :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Castellan schreef:
    (...)
    Succes (:
    @Truster: misschien kan je eerst een lijst maken van dingen waar je van plan bent om over te schrijven en kijken welke van die dingen leuk/interessant genoeg is om uit te werken?
    Is het zegmaar een fictioneel verhaal dat op jou gebaseerd is of is het echt een beschrijving van jou als persoon? Want ik weet niet zo goed wat ik me voor moet stellen bij een story over jezelf :3


    Nou, het is echt een beschrijving van mij als persoon. Als genre heb ik daarom ook Waargebeurd en onbekende personen en drama.
    Ik heb al bijna mijn hele leven last van angsten, en daar gaat het verhaal eigenlijk over.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Zo, en toen zat ik alweer aan de 300 woorden. Ik bedoel, in alle verhalen staat wel eens een saai stukje, dus waarom nu ook niet.
    Ik denk dat ik wel aan de 500 woorden kom, want al mijn hoofdstukjes zijn wel tussen de 500 en 900 woorden lang.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Had ik toch een paar zinnen geschreven aan m'n verhaal, zegt m'n pc opeens van 'doe het zelf' :'D
    Gelukkig heeft m'n word zo'n auto-herstel systeem, dus ik ben het niet kwijt, al had ik dus net wel echt even de schrik van 'straks is hetgeen wat ik geschreven heb foetsie'.
    Whaha als m'n stukje tekst weg was, zou het een teken van m'n pc zijn die zegt van 'Juus, je moet verdorie gewoon in de hij/zij schrijven, en niet in de ik-vorm'. :'D
    Afin, ik ben weer onzin aan het spuien XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pfoe, ik heb net iets meer dan 500 woorden gehaald voor dit hoofdstuk. Zeg maar, rond de 580 woorden.
    Dus, ik heb mijn doel weer gehaald voor vandaag.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    Pfoe, ik heb net iets meer dan 500 woorden gehaald voor dit hoofdstuk. Zeg maar, rond de 580 woorden.
    Dus, ik heb mijn doel weer gehaald voor vandaag.

    Goed bezig!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Had ik toch een paar zinnen geschreven aan m'n verhaal, zegt m'n pc opeens van 'doe het zelf' :'D
    Gelukkig heeft m'n word zo'n auto-herstel systeem, dus ik ben het niet kwijt, al had ik dus net wel echt even de schrik van 'straks is hetgeen wat ik geschreven heb foetsie'.
    Whaha als m'n stukje tekst weg was, zou het een teken van m'n pc zijn die zegt van 'Juus, je moet verdorie gewoon in de hij/zij schrijven, en niet in de ik-vorm'. :'D
    Afin, ik ben weer onzin aan het spuien XD


    Yes voor auto-herstel :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Yes voor auto-herstel :D

    Absoluut!
    Mihi ik heb een onwijs goed begin van m'n eerste hoofdstuk, maar zit alweer met het volgende dilemma :'D Whaha ik heb het zowel in de ik-vorm als hij/zij-vorm (beiden tegenwoordige tijd) maar ik kan gewoon echt niet kiezen.
    De ik-vorm schrijf met dit verhaal opzicht vlotter, maar de hij/zij vorm leest dan weer een stuk natuurlijker en fijner. Het lijkt meer te kloppen.
    En dus weet ik echt niet voor welke ik moet kiezen, aangezien ik moeilijk beide vormen kan blijven aanhouden :'D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 19:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Absoluut!
    Mihi ik heb een onwijs goed begin van m'n eerste hoofdstuk, maar zit alweer met het volgende dilemma :'D Whaha ik heb het zowel in de ik-vorm als hij/zij-vorm (beiden tegenwoordige tijd) maar ik kan gewoon echt niet kiezen.
    De ik-vorm schrijf met dit verhaal opzicht vlotter, maar de hij/zij vorm leest dan weer een stuk natuurlijker en fijner. Het lijkt meer te kloppen.
    En dus weet ik echt niet voor welke ik moet kiezen, aangezien ik moeilijk beide vormen kan blijven aanhouden :'D


    Ik wil best even lezen, als je daar wat aan hebt?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Ik wil best even lezen, als je daar wat aan hebt?


    Als je dat zou willen, graag. Ik zal je een pb sturen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen, graag. Ik zal je een pb sturen ^_^


    Voor jou altijd ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mes topics (:
    Graphique --> Reveniam

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Insurgent -> Ivyrise


    Take risks and conquer your fears.

    Truster schreef:
    Mijn topics. Zou ik op de lijst mogen? Ik ben nu met 3 verschillende verhalen bezig.
    Eentje heeft al 18K.

    Hoeveel K heb je in totaal?

    @Ruskow; Aight, ik heb de usernames bijgewerkt. Maar zijn de hoeveelheid K goed? Ik snap er nog geen moer van namelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hoeveel K heb je in totaal?

    @Ruskow; Aight, ik heb de usernames bijgewerkt. Maar zijn de hoeveelheid K goed? Ik snap er nog geen moer van namelijk.


    Nou, als je telkens 6K bijgeteld hebt als iemand de periode gehaald heeft, dan is dat goed. Elke periode worden namelijk maximaal 6K bijgesteld. Zelfs als diegene 7K of meer geschreven heeft.

    Zover ik weet moet iedereen, die nog niet eerder op de lijst heeft gestaan, welke ik dus nog heb met een aantal die ook al een bepaald aantal woorden hadden, gewoon bij 0 beginnen voor de Q-writers. Inclusief Truster.

    @Truster; sorry meid, maar dat is waar iedereen begint hier. Iedereen is hier ooit bij de 0 begonnen, ook al hadden wij al verhalen op Q staan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.