• Ik vroeg het me gewoon af. Wat betekent het voor jou? Al is het gewoon om tijd te verdrijven of misschien wel de plek waar je alles kwijt kunt. Ik ben er heel erg benieuwt naar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Behoorlijk wat, vooral qua creativiteit en ontwikkeling daarvan, opinievorming en gezelligheid en ik ben erg blij dat ik deze site heb leren kennen, maar ik zou er zonder kunnen. Met moeite, heel veel moeite, in het begin. Zo'n twee jaar, though. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quizlet is voor mij een plek om nieuwe mensen te ontmoeten, of we nou dezelfde meningen, normen en waarden delen of niet.
    Ook is Quizlet voor mij om me te uiten in de vorm van gesprekken, maar ook in de vorm van gedichten en verhalen.


    From these ashes, I will rise

    Alles. :'D


    Your make-up is terrible

    Thuis komen (:
    Hier zitten heel wat mensen die erg belangrijk voor me zijn. En natuurlijk houdt Q mijn creativiteit omhoog dankzij de stories ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het betekent aardig wat voor me, vooral omdat ik buiten Q niet op andere websites met forum zit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Alles eigenlijk (:


    How far is far

    Quizlet betekent zoveel voor mij. Het is een soort verslaving, want ik ben echt heel veel op Quizlet te bekennen. De vriendinnen die ik hier gemaakt heb zijn zo belangrijk en het schrijven vind ik zo leuk om te doen, dan nog niet eens gesproken over het lezen. Mijn passie's op één site en het tijdverdrijf. Ik vind het geweldig hier. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Heel veel. (;
    Dat komt niet alleen door de mensen, die ik heb leren kennen, maar er zit nog veel meer achter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DarkSavior schreef:
    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.

    Precies dit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Echt ontzettend veel. Vrienden, gezelligheid, creativiteit. Sociaal contact. En natuurlijk niet te vergeten, studie ontwijkend gedrag :Y)
    Q is echt een plek waar ik niet vandaag kan blijven. You could call it Home :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkSavior schreef:
    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.


    Dit heb ik ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    DarkSavior schreef:
    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.


    En dat ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quizlet is gewoon een onderdeel van mijn leven, ik denk er eigenlijk niet eens meer bij na.


    ©1998

    Quizlet is eigenlijk een gewoonte voor me geworden, het is thuis komen na een zware schooldag, je leert hier vaak mensen kennen die je zo goed begrijpen, vrienden worden voor het leven ondanks de afstand. Hier ontdek je talenten, die boeken zouden moeten schrijven. Het is echt een site waar je jezelf kunt zijn, niemand veroordeeld je.