• Ik vroeg het me gewoon af. Wat betekent het voor jou? Al is het gewoon om tijd te verdrijven of misschien wel de plek waar je alles kwijt kunt. Ik ben er heel erg benieuwt naar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    weg kunnen vluchten van ellende
    en creativief bezig zijn


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    DarkSavior schreef:
    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    helemaal waar


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Mijn leven :)

    Je kan alles op je profiel zetten wat je wilt, de foto's posten die je wilt, je kan heel veel dingen leren qua schrijven enzo en als je ergens mee zit kun je advies aan anderen vragen.

    Hier hoef je niet bang te wezen dat je niet geaccepteerd wordt, hier kijken mensen naar wie je bent, niet hoe je eruit ziet, hoe je stem klinkt en hoe je met anderen omgaat.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Meh. Als ik me verveel kijk ik ff op het forum.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het betekent voor mij een uitvlucht uit mijn dagelijks, drukke leven. Ik kan hier even mezelf kwijt in creativiteit en fantasie en daar ben ik heel erg blij mee :) x


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Oh really...

    Ahem, wel, zo begon het: Er was die zomervakantie, drie jaar geleden, dat ik doodverslaafd was aan Percy Jackson - nog steeds, maar dat was in mijn vroege fase - en ik begon vanalles op te zoeken over PJO en shizzle en toen kwam ik hier uit bij een fanfiction die jammer genoeg nooit is afgewerkt. De enige reden waarom ik een account had aangemaakt was om haar te zeggen dat ze verder moest doen met haar verhaal, maar dat begon langzaamaan te groeien. Ze heeft nooit verder geschreven en ik kwam een meisje tegen met een geweldig verhaal genaamd Romy, waar ik nog steeds contact mee heb ook al kan ze niet meer op q. Toen ik q leerde kennen zat ik zo net uit een dieptepuntje in mijn leven, want ik werd gepest op school en was dus eindelijk weg uit het zesde leerjaar. Q is voor mij gewoon een manier om me te uiten en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Het heeft me een heleboel meer zelfvertrouwen geschonken. Ik ben er zeker van dat ik nooit zo ver zou zijn gekomen met schrijven als het niet door deze website was. Ik heb hier ook veel vrienden waar ik veel bij kwijt kan en dat betekend veel voor me. Soms lukt het me gewoon niet om iets aan 'vrienden' te vertellen, als in real life vrienden, en dan kan ik hier gewoon mijn hart uitstorten. Vriendinnen betekent natuurlijk ook drama, maar dat is het waard. (:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:19 ]


    help