• Ik vroeg het me gewoon af. Wat betekent het voor jou? Al is het gewoon om tijd te verdrijven of misschien wel de plek waar je alles kwijt kunt. Ik ben er heel erg benieuwt naar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Redelijk veel. Hier kan ik gewoon mezelf zijn, zonder dat mensen me erop aankijken als ik weer is iets raars zeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DutchAlpha schreef:
    Quizlet is gewoon een onderdeel van mijn leven, ik denk er eigenlijk niet eens meer bij na.


    26 - 02 - '16

    DutchAlpha schreef:
    Quizlet is gewoon een onderdeel van mijn leven, ik denk er eigenlijk niet eens meer bij na.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dat ik hier mijn schrijfsels met mensen kan delen en dat dat ook nog eens gewaardeerd wordt door een aantal, vind ik ontzettend leuk. Daarnaast maak ik graag gebruik van het lucht-je-hart-topic om lekker te jammeren en te zeiken. Heerlijk vind ik dat, want ik voel niet echt de behoefte om iedereen in 'real life' al mijn persoonlijke onzin aan de neus te hangen. Quizlet betekent dus best veel voor me, omdat ik hier een belangrijk deel van mezelf een plaatsje kan geven zonder dat iemand anders daar maar ook iets mee te maken heeft.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    SeIcouth schreef:
    Quizlet betekent zoveel voor mij. Het is een soort verslaving, want ik ben echt heel veel op Quizlet te bekennen. De vriendinnen die ik hier gemaakt heb zijn zo belangrijk en het schrijven vind ik zo leuk om te doen, dan nog niet eens gesproken over het lezen. Mijn passie's op één site en het tijdverdrijf. Ik vind het geweldig hier. :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tijdverdrijf en het kwijt kunnen van m'n ei. Ik laat aan niemand anders mijn story's lezen maar op Q kan ik ze wel zetten. Ook heb ik heel wat leuke mensen via Quizlet ontmoet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Voor mij is het ook een gewoonte geworden + ik schrijf zelf en vind het ook wel gaaf anderen hun verhalen lezen. Ook vind ik rondneuzen op het forum leuk. Wat ik wel jammer vind is dat ik hier niet zoveel ken of veel contact heb met mede quizletters ;c FOREVER ALONE! :c :Y)
    Nee maar quizlet is gewoon super awesome en je kan hier gewoon lekker jezelf zijn en je hoeft je niet te vervelen ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Quizlet is voor mij alleen nog maar iets waar ik op zit omdat ik verder niets anders te doen heb. Het betekende vroeger meer voor mij, maar de mensen die er toen op zaten zijn bijna allemaal weg.

    Disnerd schreef:
    Behoorlijk wat, vooral qua creativiteit en ontwikkeling daarvan, opinievorming en gezelligheid en ik ben erg blij dat ik deze site heb leren kennen, maar ik zou er zonder kunnen. Met moeite, heel veel moeite, in het begin. Zo'n twee jaar, though. :x


    Dit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Om mijn creativiteit te uiten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quizlet is mijn uitlaat klep, mijn wereldje als ik de echte even wil vergeten. Mijn troost als ik het even nodig heb en mijn adviseur als ik het even niet meer weet. Ik kom even op een plek waar iedereen een zelfde interesse deelt. Een plek die mij wel waardeert, of in ieder geval feedback geeft (positief/negatief). Zoals ik al zei, een plek om even te ontsnappen aan de echte wereld, een plek waar ik mij kan verzuipen in mijn eigen ding.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Iiampayne schreef:
    Quizlet is eigenlijk een gewoonte voor me geworden, het is thuis komen na een zware schooldag, je leert hier vaak mensen kennen die je zo goed begrijpen, vrienden worden voor het leven ondanks de afstand. Hier ontdek je talenten, die boeken zouden moeten schrijven. Het is echt een site waar je jezelf kunt zijn, niemand veroordeeld je.


    Dit ^.^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wel redelijk belangrijk. Ik hang hier al 5 jaar, heb mijn beste vrienden hier leren kennen en ik ik beleef veel plezier aan het maken van quizzen en het schrijven van stories. ;)

    Alleen zou ik nu niet meer zoals vroeger mijn persoonlijke levensverhaal posten, omdat het soort mensen dat hier zit veranderd is en ik het minder vertrouwt vind dan vroeger.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Redelijk wat .... Kom hier ondertussen al een jaar of 6 en blijf maar terugkomen. Once you go Q, you can't go back.


    Til hug og blod.

    Het is automatisme geworden.


    "Well, well. Look who we've got here!"