• Ik vroeg het me gewoon af. Wat betekent het voor jou? Al is het gewoon om tijd te verdrijven of misschien wel de plek waar je alles kwijt kunt. Ik ben er heel erg benieuwt naar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    DarkSavior schreef:
    Best wat. Ik vind Quizlet best belangrijk. Gewoon omdat ik hier lekker mezelf kan zijn.


    Dit.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Q is mijn toevluchtsoord wanneer ik geen zin heb in huiswerk, ik me niet lekker voel, me verveel of inspiratie heb om iets creatiefs te doen. Het betekend best wat voor me nu ik er over nadenk. + Ik kan hier heerlijk mezelf zijn.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 9:49 ]


    You are beautiful, you are love.

    Voor andere mensen is het misschien normaal om als je thuis komt meteen je laptop op te starten en naar Facebook of Twitter te gaan. Dat heb ik met Quizlet, haha. Ik vind Q belangerijker dan andere sites. Het is ook niet gewoon zomaar een site. Het is hartstikke creatief, je kan hier altijd je mening geven, en het belangerijkste is nog dat je lekker je zelf kan zijn. Quizlet betekend voor mij echt heel veel. Ik kan gewoon niet meer zonder. :')

    Het is gewoon normaal voor mij geworden, terwijl andere meisjes op mijn school er waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebben.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 11:19 ]

    Ik had al wel verwacht dat het voor sommige mensen veel betekend, maar dit niet, haha. Nou ja, voor mij is het ook heel erg veel. En dit is de enige plek waar ik mezelf durf te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Heel erg fijne plaats, vol creativiteit, en iets dat een glimlach bij me opwekt als ik eraan denk.
    Al die leuke dingen die ik hier heb gezien, gehouden, gedaan, geschreven, gelezen, gemaakt...
    En meetings, en de 1D Night, heel erg veel leuke dingen, dat betekent Quizlet!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Q is voor mij een plek waar ik mensen leer kennen met dezelfde interesses. Ik heb via Q iemand ontmoet die ik nu beschouw als één van mijn beste vriendinnen en ik hoop dat ik nog veel meer leuke mensen mag ontmoeten.
    Ook vind ik het geweldig om waardering te krijgen voor mijn verhalen en word ik een stuk zelfverzekerder over mijn creativiteit en schrijfstijl.
    Mensen zijn gewoonweg aardig tegen elkaar op Q, ook al ken je iemand niet persoonlijk. Dat vind ik mooi om te merken, want die loyaliteit naar elkaar toe mis ik vaak genoeg op straat.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Een letter uit het alfabet
    Quizlet is iets waar ik, als ik thuiskom, onmiddellijk naartoe ga. Liever dat dat de "YOLO's" of "ROTFL's" of die irritante hashtags op fb aan te zien. Ik heb hier misschien wel meer vrienden dan in het echt. Het schrijven en verhalen lezen, het forum, het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend. Q is gewoon een soort "vriend" voor mij.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 14:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Disnerd schreef:
    Behoorlijk wat, vooral qua creativiteit en ontwikkeling daarvan, opinievorming en gezelligheid en ik ben erg blij dat ik deze site heb leren kennen, maar ik zou er zonder kunnen. Met moeite, heel veel moeite, in het begin. Zo'n twee jaar, though. :x


    Some people are art and do art at the same time

    Quizlet is de gemeenschap waar ik bij hoor en waar ik contact leg en waar ik al veel vrienden heb gemaakt. Het geeft een goed gevoel en daarom zit ik hier nog steeds =)

    Dat vraag ik mij ook vaak af :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alles


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Quizlet betekent heel veel voor me
    Ik had nooit gedacht dat een site zoveel voor mij zou kunnen betekenen
    Quizlet is altijd een plek geweest waar ik mijn verhaal kwijt kon
    Ik wordt hier geaccepteerd op een manier waarop je tegenwoordig bijna nergens meer wordt geaccepteerd
    Als ik thuiskom van school, een donkere koude plek, dan ga ik op Quizlet en dat voelt als een warm bad vol acceptatie en vriendschap waarin ik me helemaal kan onderdompelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Quizlet is voor mij de perfecte ontspanning, vroeger durfde ik mijn verhalen nooit aan anderen te laten lezen en deze site was ideaal om eens meningen te aanhoren over mijn schrijfsels; daardoor ben ik ook wat meer zelfzeker geworden over mijn verhalen en heb ik de stap kunnen nemen om mijn vrienden in het 'echte' leven ook mijn schrijfsels te laten zien. Het is niet meer iets wat ik angstvallig verberg, maar iets waar ik trots op ben geworden dankzij Q.
    Daarnaast is Q gewoon heel veel gezelligheid, vroeger zat ik amper op het forum en was ik eerder passief in die zin dat ik enkel de verhalen van anderen las en voor de rest niet echt actief was, nu probeer ik wat meer op het forum te komen en merk ik dat het hier eigenlijk echt wel gezellig is.
    Dus samengevat: Q is ontspanning, gezelligheid en de reden dat ik eindelijk mijn schrijfsels aan de wereld heb laten zien


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Iiampayne schreef:
    Quizlet is eigenlijk een gewoonte voor me geworden, het is thuis komen na een zware schooldag, je leert hier vaak mensen kennen die je zo goed begrijpen, vrienden worden voor het leven ondanks de afstand. Hier ontdek je talenten, die boeken zouden moeten schrijven. Het is echt een site waar je jezelf kunt zijn, niemand veroordeeld je.

    Niks eigenlijk. Niet meer, vroeger was het alles.


    -