• Het vorige topic was alweer volgemaakt, dus daarom alweer een zesde topic! *O*
    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron





    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje)
    - Tsukuyomi (Kevin)
    - Shion (Syll)
    - Soumei (Myrthe)
    - Rivaille (Sem)
    - Apricity (Minke)
    - Midori (Maria)
    - Zaiphon (Maxime)
    - LyraPhoenix (Lyra)







    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 11:12 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ghehe zet mij ook maar bij otaku's ja ! =3
    Ah die staat ook nog op mijn watchlijstje, maar was het nou Highschool of the Dead die zo perv was of Higschool DxD ze staan beide op mijn watchlijstje omdat ze best bekend zijn, maar moet nog is een keer kijken waar ze over gaan c:

    Apricity schreef:
    Ghehe zet mij ook maar bij otaku's ja ! =3
    Ah die staat ook nog op mijn watchlijstje, maar was het nou Highschool of the Dead die zo perv was of Higschool DxD ze staan beide op mijn watchlijstje omdat ze best bekend zijn, maar moet nog is een keer kijken waar ze over gaan c:


    Volgens mij bedoel je Highschool of the dead, maar ik heb Highschool d x d niet gezien. xd
    MAar in High school of the dead komen echt vee perv scenes voor, dat is gewoon een anime met alleen perv en zombies.
    Hij staat bij mij al een tijdje op watching-list, maar ik heb hem al in geen maanden meer gezien. Ik kijk hem met vrienden en de laatste tijd kijken we eigenlijk niet egt anime. Dus vandaar schieten we er echt niet veel mee op xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoel je Highschool of the dead, maar ik heb Highschool d x d niet gezien. xd
    MAar in High school of the dead komen echt vee perv scenes voor, dat is gewoon een anime met alleen perv en zombies.
    Hij staat bij mij al een tijdje op watching-list, maar ik heb hem al in geen maanden meer gezien. Ik kijk hem met vrienden en de laatste tijd kijken we eigenlijk niet egt anime. Dus vandaar schieten we er echt niet veel mee op xd
    Hehe. Het valt opzich mee, well... Er zijn gewoon vaak momenten waar ze ff snel de focus leggen op de boobies 8D En een paar momenten waar 't wel echt perv is.

    I don't mind, niet dat ik het leuk vind, maar ik kan het wel negeren. Want voor de rest is de anime wel gaaf. Het bloed en de zombies zijn awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Hehe. Het valt opzich mee, well... Er zijn gewoon vaak momenten waar ze ff snel de focus leggen op de boobies 8D En een paar momenten waar 't wel echt perv is.

    I don't mind, niet dat ik het leuk vind, maar ik kan het wel negeren. Want voor de rest is de anime wel gaaf. Het bloed en de zombies zijn awesome.


    Jaa, maar mijn punt is een beetje dat je het niet moet kijken voor het verhaal, want dat is er gewoon niet xd De opbouw is nog een beetje verhaalachtig, maar daarna kan het de schrijvers niets meer schelen en is het gewoon één groot gevecht tegen de zombies met onnodig veel close-ups op de intieme plekken xd En op een paar momenten is het zelfs gewoon echt te erg xd

    Het is totaal geen anime voor mij, mara met vrienden is het leuk om te kijken voor het vermaak en je hoeft de anime geen eens goed te volgen om te snappen wat er gebeurd en zo.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Jaa, maar mijn punt is een beetje dat je het niet moet kijken voor het verhaal, want dat is er gewoon niet xd De opbouw is nog een beetje verhaalachtig, maar daarna kan het de schrijvers niets meer schelen en is het gewoon één groot gevecht tegen de zombies met onnodig veel close-ups op de intieme plekken xd En op een paar momenten is het zelfs gewoon echt te erg xd

    Het is totaal geen anime voor mij, mara met vrienden is het leuk om te kijken voor het vermaak en je hoeft de anime geen eens goed te volgen om te snappen wat er gebeurd en zo.
    Ja, klopt. Ik ging het ook alleen maar kijken uit verveling. Het is ook maar een oké anime.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, klopt. Ik ging het ook alleen maar kijken uit verveling. Het is ook maar een oké anime.


    Jaa klopt, maar wel grappig als je eens niets te doen hebt of in een hele melige bui bent.
    En eigenlijk is de anime geen eens zo slecht hoor met een paar biertjes op.:X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Highschool D x D schijnt erger te zijn dan Highschool of the Dead. (':
    Maar ik heb ze zelf allebei niet gezien.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Also, mag ik jullie voornamen erbij zetten, of liever niet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Also, mag ik jullie voornamen erbij zetten, of liever niet?


    Van mij mag je xd I don't mind :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ugh, dat einde van Yozakura Quartet was echt niet eerlijk... Alleen maar meer vragen dan op het begin, pffs. Ik eis een seizoen twee. (cat)
    Butbut, Akina looked damn good with his long hair. ;d
    Ah, ik wilde een gif/afbeelding zoeken, maar nergens te vinden... T^T
    Oh en Hime en Akina zijn zo schattig samen, aaarhg. D:
    En volgens mij kijkt/volgt echt niemand Yozakura Quartet hier. D:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 16:50 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Also, mag ik jullie voornamen erbij zetten, of liever niet?


    Als je het maar op Syll houd vind ik het best ;D. De rest onthoud toch bijna niemand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Die eerste gif was zo schattig. ;D
    Wat vond jij van de laatste episode? ;o

    De Laatste episode bevatte veel drama.
    Ik moest net al bij ep 12 huilen bij deze Aflevering. Ik vond het vooral goed dat ze de ander toch nog konden redden en daarna toen ze langzamerhand allemaal weer naar school kwamen. Ik was blij dat Kyousuke terug kwam ik dat dalijk komt hij niet meer terug. Het einde vond ik ook heel goed.

    Nu wachten op Little Busters!: EX.
    Heb jij ook Little busters! Ova gekeken ??


    Kawaii ^w^

    Parachutes schreef:
    Also, mag ik jullie voornamen erbij zetten, of liever niet?


    Sure, ^^


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    @Begin post.. Eerste in No.6 dat weet ik.. Tweede is Magi toch? (Die gast doet me daar aan denken.. Heb het nog nooit gezien) ... Wil de derde ook raden maar die doet het niet hier? D:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn naam staat nog niet op de lijst :'(
    Kun je me er bij zetten !!

    Ohja nog wat gif:



    Kawaii ^w^