• Hoi Quizlet,

    Ik hoor stemmen in mijn hoofd. Ik tril nu helemaal en tranen rollen over mijn wangen.
    Ik ben bang, kwaad en een mislukkeling !!
    Ik weet niet meer wat ik moet doen!! Ik Kan niet slapen en mijn 'vrienden' negeren me ! Ik heb hun nog nooit wat aan gedaan!! EN NU WORD IK GENEGEERD DOOR HUN.

    Ik wilde dat ik hun mijn geheimen NOOIT had verteld !!
    Waarom zouden mensen uberhaupt vrienden met me willen zijn?!
    Ik ben dik, lelijk, stil EN helemaal gestoord!!

    Mijn ouders steunen me niet, en verklaren me als gek, mijn vrienden zien er beter uit dan mij. Ik zie uit als een papzak. Die voor alles bang is, en een kut kop heeft!!

    Echt ik flip nu!! Ik wil schreeuwen, !! IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN dus ik besloot om op Q te komen !!!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Jeetje, dat is wel een hele hoop problemen in een keer. Ik weet ook niet zo 1-2-3 een oplossing. Heb je al eens geprobeerd om met een vertrouwenspersoon te praten?


    26 - 02 - '16

    Haal jezelf niet zo naar beneden, niemand is perfect, maar iedereen is goed zoals hij of zij is.
    Praat eens rustig met je ouders en vrienden, zoek een leerkracht die je vertrouwt op.
    Ik zou ook eens aan professionele hulp denken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Naw dat klinkt inderdaad best erg, kan je er echt met niemand over praten?
    Desnoods via internet of inderdaad een vertrouwingspersoon?
    En je ziet er trouwens helemaal niet dik en/of lelijk uit zover ik zie ! (:
    Je kan ook je gevoelens kwijt in een dagboek, zelf heb ik ook wel is zulke gedachtes of momenten dat ik
    me vreselijk voel, dan luister ik gewoon muziek of ga naar buiten.
    Van je vrienden die je negeren zou ik niks van aan trekken en nieuwe zoeken, als ze je negeren dan verdienen ze je niet.

    Wat je het best kan doen is je nu even concentreren op je ademhaling om te kalmeren.
    Daarna ga je logisch redeneren. Negeren je vrienden je echt? Of slapen ze, merken ze het misschien niet? Er is altijd een verklaring.


    Your make-up is terrible

    Ik heb je foto's gezien op je profiel, maar je bent niet lelijk en niet dik - my god, je bent juist super slank, daar zou ik een moord voor doen.
    Anyway, calm down a bit en ga muziek luisteren. Kun je niet even je moeder aanspreken?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 22:12 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze doen het al weken ik weet verdomme n-niet waarom !


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Barnabas schreef:
    Ik heb je foto's gezien op je profiel, maar je bent niet lelijk en niet dik - my god, je bent juist super slank, daar zou ik een moord voor doen.
    Anyway, calm down a bit en ga muziek luisteren. Kun je niet even je moeder aanspreken?


    Wauw inderdaad. Jij hoeft je echt niet zorgen te maken om je uiterlijk.


    26 - 02 - '16

    Dan b3n ik niet! Dat was vpor een Rolspel ik moet d Veranderenn. Ik ben te lelijk om me kop gier te plaatsen


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    Dan b3n ik niet! Dat was vpor een Rolspel ik moet d Veranderenn. Ik ben te lelijk om me kop gier te plaatsen

    Dan ben je dus aan het faken. Je mag je niet als iemand anders voordoen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit verhaal komt me erg bekend voor. Probeer eens met een vertrouwenspersoon te praten. Haal jezelf niet zo naar beneden, je moet je niet zo druk maken om je uiterlijk want dat is nergens voor nodig.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dan ben je dus aan het faken. Je mag je niet als iemand anders voordoen.


    Misschien is ze fan van het meisje van de foto's? Ik weet het niet, noem maar wat. Ik ben toch ook niet het meisje op mijn profielfoto? :')

    Die foto was voor een RPG hier 1x op Q Verdomme !! nog meer zeik !! Dat is n model. IK BEN NIET ZO KNAP. ZIJ is Me inspiratie !

    Volgensmij mag ik nu echt dood valle :'( !!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    Die foto was voor een RPG hier 1x op Q Verdomme !! nog meer zeik !! Dat is n model. IK BEN NIET ZO KNAP. ZIJ is Me inspiratie !

    Volgensmij mag ik nu echt dood valle :'( !!


    Take a deep breath..
    Meid, volgens mij heb jij iemand nodig bij wie je goed je hart kan luchten. Volgens mij zitten er dingen opgekropt die misschien nu wel tot uiting komen. Dus mijn tip is en blijft; zoek een vertrouwenspersoon.


    26 - 02 - '16

    Orenda schreef:
    (...)

    Misschien is ze fan van het meisje van de foto's? Ik weet het niet, noem maar wat. Ik ben toch ook niet het meisje op mijn profielfoto? :')


    Nee maar er stond onder toen 'zo zie ik eruit' of zoiets.

    Ik wil niet weer naar een psycholoog )': Zoals vroeger !! En Mijn ouders maken ALTIJD grappen over mijn problemen !! Het doet zoveel pijn :'(


    Believe in you'reself. You're amazing! <3