• Hoi Quizlet,

    Ik hoor stemmen in mijn hoofd. Ik tril nu helemaal en tranen rollen over mijn wangen.
    Ik ben bang, kwaad en een mislukkeling !!
    Ik weet niet meer wat ik moet doen!! Ik Kan niet slapen en mijn 'vrienden' negeren me ! Ik heb hun nog nooit wat aan gedaan!! EN NU WORD IK GENEGEERD DOOR HUN.

    Ik wilde dat ik hun mijn geheimen NOOIT had verteld !!
    Waarom zouden mensen uberhaupt vrienden met me willen zijn?!
    Ik ben dik, lelijk, stil EN helemaal gestoord!!

    Mijn ouders steunen me niet, en verklaren me als gek, mijn vrienden zien er beter uit dan mij. Ik zie uit als een papzak. Die voor alles bang is, en een kut kop heeft!!

    Echt ik flip nu!! Ik wil schreeuwen, !! IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN dus ik besloot om op Q te komen !!!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Wauw muhahaha XD Misschien heeft ze wel hoe heet dat dinges..Een persoonlijkheids stoornis. Ze heeft een psycholoog nodig o: Eigenlijk best zielig ):


    Forever Always c:

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Echt? Nu weet ik wel zeker dat het een faker/aandachtsgeiler is :'D



    Volgens mij moet er een aanvulling gedaan worden op de titel.
    "Waarom ben ik zo een faker en dramaqueen"


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow: Hahaaahaa!! Jaa idd ^__^


    Forever Always c:

    Alsof reageren hierop wél veel zin heeft..


    26 - 02 - '16

    James1Dx schreef:
    Wauw muhahaha XD Misschien heeft ze wel hoe heet dat dinges..Een persoonlijkheids stoornis. Ze heeft een psycholoog nodig o: Eigenlijk best zielig ):

    Weet je dat jou schrijfstijl best wel lijkt op dat van IrishSnow... Jullie gebruiken dezelfde soort emoticons en jullie manier van doen lijkt ook best wel op elkaar. Jullie gebruiken beide erg graag "c:" en "o;", gebruiken ":d" en ":b" ipv. ":D", schijnen vaak na elkaar online te komen en jullie gebruiken allebei graag 2 of meer keer een uitroepteken. Erg opvallend, but oh well.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je signature is nogal ironisch na dit topic en er staat een gigantische fout in. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wouw heavy... ik kan ook niks anders bedenken dan een vertrouwenspersoon, hebben jullie zo iets op school?


    ©1998

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Weet je dat jou schrijfstijl best wel lijkt op dat van IrishSnow... Jullie gebruiken dezelfde soort emoticons en jullie manier van doen lijkt ook best wel op elkaar. Jullie gebruiken beide erg graag "c:" en "o;", gebruiken ":d" en ":b" ipv. ":D", schijnen vaak na elkaar online te komen en jullie gebruiken allebei graag 2 of meer keer een uitroepteken. Erg opvallend, but oh well.


    Omg, en wij zitten ook op Quizlet, en we wonen ook op de Aarde :o

    We zijn allemaal IrishSnow! Ze is een metafoor voor ons :o

    Niet zo wantrouwig zijn...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Weet je dat jou schrijfstijl best wel lijkt op dat van IrishSnow... Jullie gebruiken dezelfde soort emoticons en jullie manier van doen lijkt ook best wel op elkaar. Jullie gebruiken beide erg graag "c:" en "o;", gebruiken ":d" en ":b" ipv. ":D", schijnen vaak na elkaar online te komen en jullie gebruiken allebei graag 2 of meer keer een uitroepteken. Erg opvallend, but oh well.

    Ik ben het niet vaak met je eens, butyea. Het is nogal opvallend, trolol.
    Ach ja, als zij het zo wilt spelen, moet zij weten. Ik vind het persoonlijk wel vermakelijk. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Omg, en wij zitten ook op Quizlet, en we wonen ook op de Aarde :o

    We zijn allemaal IrishSnow! Ze is een metafoor voor ons :o

    Niet zo wantrouwig zijn...


    Hij heeft gelijk, als je naar hun topics kijkt kan je echt veel overeenkomsten vinden die andere Quizletters dus niet gebruiken en nooit zouden gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die het opvallend vind. Werd al bang dat ik te wantrouwend / paranoïde werd :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die het opvallend vind. Werd al bang dat ik te wantrouwend / paranoïde werd :'D

    Het viel mij ook al op, maar ik wilde het niet zeggen vanwege dat mensen het misschien als uitlokken zouden opvatten of iets :'). Valt me ook op dat die Irishnogwattes na al deze comments niet meer online komt en die James opeens komt, met zo weinig posts.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een nieuwe Jill, alleen dan nog eens een graadje erger. Mods, kunnen jullie de vermoedens bevestigen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Een nieuwe Jill, alleen dan nog eens een graadje erger. Mods, kunnen jullie de vermoedens bevestigen?

    Jill?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Het viel mij ook al op, maar ik wilde het niet zeggen vanwege dat mensen het misschien als uitlokken zouden opvatten of iets :'). Valt me ook op dat die Irishnogwattes na al deze comments niet meer online komt en die James opeens komt, met zo weinig posts.


    En de enige posts zijn in eigen topics of dit topic ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.