• Hoi Quizlet,

    Ik hoor stemmen in mijn hoofd. Ik tril nu helemaal en tranen rollen over mijn wangen.
    Ik ben bang, kwaad en een mislukkeling !!
    Ik weet niet meer wat ik moet doen!! Ik Kan niet slapen en mijn 'vrienden' negeren me ! Ik heb hun nog nooit wat aan gedaan!! EN NU WORD IK GENEGEERD DOOR HUN.

    Ik wilde dat ik hun mijn geheimen NOOIT had verteld !!
    Waarom zouden mensen uberhaupt vrienden met me willen zijn?!
    Ik ben dik, lelijk, stil EN helemaal gestoord!!

    Mijn ouders steunen me niet, en verklaren me als gek, mijn vrienden zien er beter uit dan mij. Ik zie uit als een papzak. Die voor alles bang is, en een kut kop heeft!!

    Echt ik flip nu!! Ik wil schreeuwen, !! IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN dus ik besloot om op Q te komen !!!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Nu iedereen het heeft over je geschiedenis heb ik ook maar even een kijkje genomen. Je hebt echt veel problemen en je zegt steeds dat je je geheimen niet had moeten vertellen. Maar hier op internet gooi je best al veel van je leven op het internet of hoe je je voelt. Denk toch echt dat je met iemand moet praten want hier op Quizlet kunnen we er niet heel veel mee, je kan je hart luchten in het LJH topic, maar je hoeft hier niet zo te ragen en te schelden of overdreven in caps lock te praten. Kan je niet bij je zusje terecht dan aangezien ik gelezen heb dat jullie beiden biseksueel zijn en dan beiden vast ook dezelfde problemen hebben sinds dat jullie in het zelfde huis wonen :') Ook vraag ik me af waarom in het eerste topic die je schreef je xx Lisa schrijft en je op je profiel Susanne heet.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Carice van Houten zou jaloers zijn.


    Lol. :')

    Meid, als je je geheimen liever niet aan je vrienden had willen vertellen, waarom zet je het dan wel op internet waar iedereen het kan lezen en er mee doen wat hij/zij wilt?

    Op Quizlet maakt het niemand iets uit hoe je er uit ziet, en toch heb je het altijd over je uiterlijk, dus ik vraag me af, wíl je wel vrienden? Op internet dan.
    Heb je geen pshygoloog nodig? Ze hebben zwijgplicht, dus ze zullen niets tegen je ouders zeggen als jij dat niet wilt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nee, gewoon nee(facepalm):W

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 12:22 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Zet je er overheen of doe er wat aan, alsjeblieft zeg.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw, dit is ook drama.
    Eerlijk gezegd, geloof ik er vrij weinig van, maar prima.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vertrouw het niet. Toen ik naar haar vorige topics keek zag ik dat ze in één van zei dat ze geen zus of iets dergelijk had, en in een ander topic van haar heeft ze ineens wel een zusje... Vreemd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Ik vertrouw het niet. Toen ik naar haar vorige topics keek zag ik dat ze in één van zei dat ze geen zus of iets dergelijk had, en in een ander topic van haar heeft ze ineens wel een zusje... Vreemd.

    Echt? Nu weet ik wel zeker dat het een faker/aandachtsgeiler is :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Springfield schreef:
    Ik vertrouw het niet. Toen ik naar haar vorige topics keek zag ik dat ze in één van zei dat ze geen zus of iets dergelijk had, en in een ander topic van haar heeft ze ineens wel een zusje... Vreemd.

    Inderdaad. :o
    Hier zegt ze dat ze enig kind is, maar in dit topic heeft ze ineens wel een zus.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En ze is Susanne, Susan en Lisa in één! Dat is toch knap.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat wil je dat we zeggen? 'Stil meisje het komt wel goed.'?
    Welkom, meisje. Welkom in het gestoorde, krankzinnige iets wat we de de wereld noemen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Laten we beginnen bij stap 1; get your facts straight.

    Irishsnow schreef:
    Niemand begrijpt me. Werkelijk. Enough. I'm gone. Goodbye. You all never see me again on this page. I only wanted help. I crossed the line. That's fucking true. I just shut up and leave. Okay!?

    Gurl, come on. Over-dramatiseren is niet cool.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:55 ]


    ars moriendi

    Draculea schreef:
    Laten we beginnen bij stap 1; get your facts straight.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hou het maar gewoon bij Nederlands, lol.
    Oke doei.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.