• Hoi Quizlet,

    Ik hoor stemmen in mijn hoofd. Ik tril nu helemaal en tranen rollen over mijn wangen.
    Ik ben bang, kwaad en een mislukkeling !!
    Ik weet niet meer wat ik moet doen!! Ik Kan niet slapen en mijn 'vrienden' negeren me ! Ik heb hun nog nooit wat aan gedaan!! EN NU WORD IK GENEGEERD DOOR HUN.

    Ik wilde dat ik hun mijn geheimen NOOIT had verteld !!
    Waarom zouden mensen uberhaupt vrienden met me willen zijn?!
    Ik ben dik, lelijk, stil EN helemaal gestoord!!

    Mijn ouders steunen me niet, en verklaren me als gek, mijn vrienden zien er beter uit dan mij. Ik zie uit als een papzak. Die voor alles bang is, en een kut kop heeft!!

    Echt ik flip nu!! Ik wil schreeuwen, !! IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN dus ik besloot om op Q te komen !!!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Eh, je zegt ineens dat je het niet bent nadat iemand in je GB zei dat het iemand anders was. Ik vind het behoorlijk vreemd worden, daarbij doe je aan internet stotteren, dat is wel erg raar.


    Your make-up is terrible

    In het rolspel ja! Alleen zo'n idioot als mij vergeet dat erbij te zetten


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Niemand begrijpt me. Werkelijk. Enough. I'm gone. Goodbye. You all never see me again on this page. I only wanted help. I crossed the line. That's fucking true. I just shut up and leave. Okay!?


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    Niemand begrijpt me. Werkelijk. Enough. I'm gone. Goodbye. You all never see me again on this page. I only wanted help. I crossed the line. That's fucking true. I just shut up and leave. Okay!?

    Okay.


    "I shut my eyes in order to see.'

    wow. wtf is met dit topic aan de hand O_o


    Forever Always c:

    forum*


    Forever Always c:

    Irishsnow schreef:
    Niemand begrijpt me. Werkelijk. Enough. I'm gone. Goodbye. You all never see me again on this page. I only wanted help. I crossed the line. That's fucking true. I just shut up and leave. Okay!?

    Carice van Houten zou jaloers zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Orchard schreef:
    (...)
    Okay.


    +1


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Irishsnow schreef:
    Niemand begrijpt me. Werkelijk. Enough. I'm gone. Goodbye. You all never see me again on this page. I only wanted help. I crossed the line. That's fucking true. I just shut up and leave. Okay!?

    Relax your fuckin' bones.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 22:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Relax your fuckin' bones.


    Calm y'o tits.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en hoe ik hierop moet reageren.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 23:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zielig...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn gevoel zegt dat hier niet veel van klopt van wat ze allemaal zegt, maar misschien ben ik gewoon te wantrouwend.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Mijn gevoel zegt dat hier niet veel van klopt van wat ze allemaal zegt, maar misschien ben ik gewoon te wantrouwend.

    Ik ook niet toen ik haar geschiedenis zag. En nou ja, ik ben ook gewoon wantrouwend ingesteld. So yeah.

    Deilia schreef:
    (...)

    Calm y'o tits.

    Lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet bijna 100% zeker dat deze persoon een faker is en anders een aandachtsgeiler gezien haar vorige topics. Hoe kan ik je niet vertellen. I just feel it in my bones.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.