• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:

    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.


    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoon verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:



    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Newton
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – GilGalad
    Ireth Sáralondë (v) – Kiligirl
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Feanor
    Gawain Strongbow (m) – Lannisters
    Brennen Uquenyondo (m) – GilGalad
    Keyla (v) – Took
    Sha’rin Gawahir (v) – OakenshieId
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Lannisters
    Hobson Gamgee (m) – Theatre
    Prisca Baggins (v) – Snowqeeun

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – OakenshieId
    Fíli (m) – Took
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) –Theatre
    Bombur (m) – FinnickOdair
    Rurin (m) – Kiligirl

    Half ork/half mens
    Skylar(v) - LynnBlack


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic, Praattopic 2
    Inschrijftopic 1, Inschrijftopic 2

    Vorige speeltopics: 1

    Het nieuwe topic!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke guys, ik blijf meedoen, maar ga de eigenschappen en alles omheen veranderen. Dus ik maak nieuwe lijst aan en die plaats ik weer en dan moeten jullie maar kijken of dat wel goed is of dat ik verder moet aanpassen :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Oke guys, ik blijf meedoen, maar ga de eigenschappen en alles omheen veranderen. Dus ik maak nieuwe lijst aan en die plaats ik weer en dan moeten jullie maar kijken of dat wel goed is of dat ik verder moet aanpassen :-)


    { Jeeh, gezellig dat je blijft! Blijf je nog wel dezelfde Hobbit houden? (: }

    Gawain Strongbow
    Gawain vond het niet leuk datie buitengesloten werd door de rest van de groep.. Dus reed hij met Aino en al het klif af.
    (Godsamme.. Dilemma! Is het nu DE klif, HET klif, HET ravijn, Rafijn of DE ravijn? ;s) Anyway.. Ze zijn dood.

    Chase Hidden
    Chase was altijd al verborgen. En nu was die ook plotseling kwijt, omdat Prisca zonder hem verder ging en hij en zijn kleine pony verdwaalden. Zonde..

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:45 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ja dezelfde hobbit behou ik wel.
    Omdat ik de praattopic niet kan vinden plaats ik mijn rol hier maar, hopelijk geen probleem. Als dit wel het geval is, zet even een link naar de praattopic


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Inschrijftopic.De beginpost moet even worden geüpdate.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:50 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gawain!! Where are you going?!
    Ik denk dat het handiger is om het in het praattopic te zetten (:
    Of in het inschrijftopic

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:50 ]

    Ik heb mijn rol in de inschrijftopic geplaatst, willen jullie even kijken of jullie er mee eens zijn, of dat ik het moet veranderen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Theatre schreef:
    Inschrijftopic.De beginpost moet even worden geüpdate.


    Done (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Snowqeeun schreef:
    Ik heb mijn rol in de inschrijftopic geplaatst, willen jullie even kijken of jullie er mee eens zijn, of dat ik het moet veranderen


    Super! Wil je nu ook met haar schrijven? (a)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lol, bombur

    Prisca had zich beetje afgezonderd van de rest. Haar ogen keken plots in de ogen van een andere dwerg -bombur-. Staarde hij nu naar haar? Wat moest die dwerg van haar en waarom staarde hij haar nu aan? Langzaam liep ze maar weer terug naar de rest en ging terug aan de tafel zitten.
    'Hallo' sprak ze tegen de dwerg -Bombur-. Ze wist niet echt wat die van hem moest denken, maar iets in haar zinde haar niet echt. Toch zou ze het niet laten merken, straks zou het blijken dat deze dwerg toch aardig was, anders dan Thorin.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Oh - oh, hallo!' Bombur wist spontaan niet meer wat hij moest zeggen en liet zijn donut uit zijn handen glippen. Hij boog voorover om deze op te pakken, maar hoorde de stoel kraken. Zijn gezicht werd rood en hij wist niet wat hij anders moest doen dan breed naar haar lachen. 'Wil je eh - wil je ook een donut?' Hij keek even naar de donut in zijn handen. 'Niet deze, want deze is vies, maar - een andere donut misschien? Al moet je vast wennen aan vies eten, als je op deze tocht gaat. Maar dat geeft niet, want eten is altijd wel lekker en - nou ja, donut dus?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    OdairFinnick schreef:
    'Oh - oh, hallo!' Bombur wist spontaan niet meer wat hij moest zeggen en liet zijn donut uit zijn handen glippen. Hij boog voorover om deze op te pakken, maar hoorde de stoel kraken. Zijn gezicht werd rood en hij wist niet wat hij anders moest doen dan breed naar haar lachen. 'Wil je eh - wil je ook een donut?' Hij keek even naar de donut in zijn handen. 'Niet deze, want deze is vies, maar - een andere donut misschien? Al moet je vast wennen aan vies eten, als je op deze tocht gaat. Maar dat geeft niet, want eten is altijd wel lekker en - nou ja, donut dus?'


    [HAHA, ik ga helemaal stuk. You're genius. :W]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Stapper schreef:
    Gawain Strongbow
    Gawain vond het niet leuk datie buitengesloten werd door de rest van de groep.. Dus reed hij met Aino en al het klif af.
    (Godsamme.. Dilemma! Is het nu DE klif, HET klif, HET ravijn, Rafijn of DE ravijn? ;s) Anyway.. Ze zijn dood.

    Chase Hidden
    Chase was altijd al verborgen. En nu was die ook plotseling kwijt, omdat Prisca zonder hem verder ging en hij en zijn kleine pony verdwaalden. Zonde..


    WAAROM! Laat ze daar ook komen, in Isengard, daar 'begint' het verhaal pas! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thorin II Oakenshield

    Thorin keek met opgetrokken wenkbrauwen opzij, zich afvragend wat hij in vredesnaam aan het doen was. Heel kort kruiste zijn blik die van de geschifte hobbit, maar daarna keek hij verder langs de tafel, waar twee vrouwen en een mannelijk elf waren aangeschoven. Inmiddels had hij voldoende gegeten, maar hij voelde er weinig voor om de ruimte te verlaten nu de andere reizigers ook één voor één binnendrupten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jongens ik wil alvast gaan melden dat ik na 21.00 weer online ben omdat ik straks naar zangles ga, dat jullie het weten :-)

    Prisca moest zich inhouden om niet te grinniken of te lachen, want het zag er best komisch uit. 'Ja, zou graag wel een donut willen hebben' zei ze en een kleine zwakke glimlach sierde haar gelaatstrekken. Dit deed ze expres, want ze was bang dat ze zou verschieten in de lach. 'Wat is je naam?' Vroeg ze aan hem. Hij was eigenlijk best wel aardig. Plots drong Chase door haar gedachten, waar bleef hij? Hij was toch niet verdwaald geraakt, ze hoopte zo van niet. Anders zou het haar schuld zijn geweest dat ze hem had achter gelaten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:53 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.