• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:

    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.


    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoon verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:



    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Newton
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – GilGalad
    Ireth Sáralondë (v) – Kiligirl
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Feanor
    Gawain Strongbow (m) – Lannisters
    Brennen Uquenyondo (m) – GilGalad
    Keyla (v) – Took
    Sha’rin Gawahir (v) – OakenshieId
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Lannisters
    Hobson Gamgee (m) – Theatre
    Prisca Baggins (v) – Snowqeeun

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – OakenshieId
    Fíli (m) – Took
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) –Theatre
    Bombur (m) – FinnickOdair
    Rurin (m) – Kiligirl

    Half ork/half mens
    Skylar(v) - LynnBlack


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic, Praattopic 2
    Inschrijftopic 1, Inschrijftopic 2

    Vorige speeltopics: 1

    Het nieuwe topic!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel Elthenin

    Angel hield halt toen de deuren op gingen en trok haar wenkbrauw omhoog toen de stem van de tovenaar door de hal galmde, Meer idioten, wat hadden de andere gasten gedaan om een tovenaar boos te maken. Maar toen ze naar binnen wilde gaan werd ze door Elrohir tegen gehouden en ze draaide zich om toen ze het geluid van paardenhoeve hoorde. Daar voor haar over het pad van de poort naar de deur kwam er een ruiter aan galopperen en niet veel later hield hij halt.
    'Mae Govannen,'hoorde ze de man hen begroeten, 'Zijn jullie hier ook voor de draak?'
    Dus hij was ook op geroepen schoot het door Angel heen toen Elrohir naast haar de man begroette en antwoord gaf. Mooi, dan ben ik niet de enige mens die mee gaat op reis om een draak te verslaan, maar vast wel de jongste. Halbarons woorden echoden nog steeds door haar hoofd en zijn gezicht spookte nog steeds in haar dromen.
    Maar Halbaron was ver weg in het veilige noorden, waar de Dúnedain over elkaar waakte, en Angel stond nu in Orthance, waar vele lieden bij elkaar waren gekomen die door een tovenaar waren opgeroepen.
    ' Angel Elthenin,' sprak ze tot de nieuwkomer, 'Ik ben één van de Dúnedain rangers uit het verre noorden.'
    Heel even keek Angel de man goed aan, Zijn haren waren lang en bruin, als de zon er niet op scheen had Angel gedacht dat het zwart was, droeg kleding die niet door een mens uit Gondor of Rohan werden gedragen. het waren elfen kleding, maar het leek niet op de reis kleding die Elrohir droeg, dus deze man kon niet uit Rivendell zijn, En blijkbaar kende Elrohir hem ook niet,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    [Is iedereen nu in Isengard?? of bijna er]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 11:10 ]

    [Hobson nog niet. ^^]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    WenseKronik schreef:
    [Is iedereen nu in Isengard?? of bijna er]


    [Sha'rin en Rurin zijn onderweg, en May Took (Van MyHome) moet ook nog komen, maar volgens mij ging zij het in 1 post doen zei ze tegen mij.]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 12:29 ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    En de characters van stapper?, waren die er ook al?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    En de characters van stapper?, waren die er ook al?


    Ja, ik weet niet 100 % Zeker of ze nog meedoet... Zij liet Gawain in een ravijn rijden, en Chase had zich verborgen. En uiteindelijk deed ze volgens mij niet echt meer mee of zo. Well, het was nogal onduidelijk.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:27 ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    KiliGirl schreef:
    (...)

    Ja, ik weet niet 100 % Zeker of die nog meedoet... Hij liet Gawain in een ravijn rijden, en Chase had zich verborgen. En uiteindelijk deed hij volgens mij niet echt meer mee of zo. Well, het was nogal onduidelijk.

    Jammer, misschien kennen we het vragen zou wel leuk zijn als ie mee deed :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    {Weet dat Stapper een zij is, haha. Maar ik geloof dat ze inderdaad twijfelde of ze nog mee wilde doen.}


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    {Weet dat Stapper een zij is, haha. Maar ik geloof dat ze inderdaad twijfelde of ze nog mee wilde doen.}

    Dus toch, zat al te twijfelen, Maar ik hoop dat ze graag nog terug wil komen, Zou haar met alle liefde willen helpen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    [Sha'rin en Rurin komen veel te laat, dus die reizen er wel achteraan. (:]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Oh, ja. Ik zeg altijd 'hij' tegen internet mensen die ik niet ken xD ik pas het morgen wel aan. Dat is fijner dan op me iPod. Ja Venomis haha, komen zij bij Isengard aan, iedereen sl weg xD ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    KiliGirl schreef:
    [Oh, ja. Ik zeg altijd 'hij' tegen internet mensen die ik niet ken xD ik pas het morgen wel aan. Dat is fijner dan op me iPod. Ja Venomis haha, komen zij bij Isengard aan, iedereen sl weg xD ]


    Tja, de meeste mensen zijn vrouwelijk hier op Quizlet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Bombur pakte een appel en nam daar nerveus een hap van. Het hobbit-meisje, Priscake, zat naast hem, en dat werkte hem behoorlijk op zijn zenuwen. Als hij zenuwachtig werd, dan begon hij te eten. Hij vroeg zich af hoe lang dit voorstellen zou duren en hoe hij het voor elkaar zou krijgen om Lili mee te nemen - en vooral, hoe hij haar kon meenemen zónder het contact met Priscake te verliezen. Hoe hij het ook overdacht, hij kon niet bedenken hoe hij de hobbit ooit weer zou zien als hij nu zou vertrekken.
    Waarom zou hij eigenlijk vertrekken? Lili was erg duidelijk dat ze niet weg wilde, dus waarom zou hij haar tegen haar wil meenemen? Was het niet juist belangrijk dat ze ook wat van de wereld ontdekte? De reis was misschien gevaarlijk en ze zouden misschien te maken krijgen met een draak die hen het liefst levend verbrandde, maar dat was voor latere zorg. Lili kon altijd buiten de poort blijven tot Smaug verjaagd was uit Erebor. Hij zou wel op haar passen - en op Priscake. Het zou een avontuur worden en hij zou de kans krijgen om haar beter te leren kennen. Het zou slechts één klein nadeel hebben...
    Hij zou niet meer zoveel kunnen eten. Zijn ogen werden groot bij die gedachte. Zijn hele leven had om eten gedraaid, zou hij wel een tijdje zonder zoveel lekkers kunnen? Thorin was op zoek naar goud, iets wat Bombur helemaal niet. Eten... dat was goud voor de mond. Maar Prisca was goud voor het oog. Hij sloeg wanhopig zijn handen voor zijn ogen. Waar koos hij voor? Mond, oog... Wat was belangrijker?
    Hij blikte even opzij, naar Priscake, en plotseling maakte hij zijn keuze. 'Ik kies voor het oog!' zei hij, met een triomfantelijke grijns, trots dat hij voor het eerst van zijn leven niet aan zijn lust voor eten toegegeven had. 'Thorin, ik ga mee op reis!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ignatius de Blauwe

    Ignatius trok zijn wenkbrauw op.
    'Ik weet niet of dat zo'n goed idee is, mijnheer Bombur. Je ziet er niet uit als een vechter of krijger, noch lijkt het mij dat u zich licht en snel kan verplaatsen. Bovendien wil ik niet op een ochtend wakker worden en erachter komen dat al ons eten op is! Nee, het lijkt mij beter als u thuisblijft en voor uw familie zorgt, mijnheer Bombur, dat past beter bij jou.'

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 17:49 ]

    Bomburs gezicht vertrok. 'Ik kan wél wat toevoegen! Ik heb een neus voor eten, als we te weinig hebben, kan ik precies uitzoeken waar wat te eten te vinden is!' Hij keek even opzij, naar Priscake, en wist dat hij wel mee moest. Hij wilde nog niet van haar verwijderd worden, hij had nog nooit iets gezien als zij!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain