• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    2'22 ga zo slapen denk ik over 4 uur eruit. Had vandaag ook maar 2,5 uur slaap gehad, snugger enzo.

    Waarom zie je niet in dat ik je nodig heb?


    Mijn bed lag zo lekker. ):

    Ik moet niet meer om half 2 gaan slapen. Ik kan amper mijn bed uitkomen :'D Oh, blijkbaar is het alweer 8 uur geweest. Ben dus ook nog eens te laat voor mijn les. Gaat lekker zo!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moe. Ik moet niet meer zoveel sporten op een dag als gisteren, toen ik veel te kort had geslapen. :/


    :)

    Rotschool met je toetsweek vlak na de vakantie. Wedden dat ik zometeen gezombieficeerd wordt! *groans*

    Ah, hopelijk komt vandaag mijn awesome bestelling uit China aan. :9~

    Ik moet vanavond écht eens op tijd gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En ik vind het totaal niet leuk om je verdrietig te zien, maar ik weet niet hoe ik je kan helpen. :(

    En wat fijn dat mijn bijles leraar weer eens niet komt opdagen. Voor niks zo gehaast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh lekker geslapen zeg op me vrije dag ^^ straks komt me pakketje binnen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ugh, I'm tired. En van vanavond voor het eerst les van mijn nieuwe muziekdocent. Nu al geen zin. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan het gewoon niet, ik kan niet in dat lieve beestje snijden. Organen zelf zijn geen probleem, maar een heel dier, ook al is het dood...nee, gewoon nee.
    Zit hier gewoon helemaal te shaken.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    telefoon is gisteren kapot gegaan, kak kak kak. nieuwe besteld komt ie morgen pas D= gosh het is niet dat ik verslaafd ben, maar met mijn fysieke toestand heb ik het liefst wel de mogelijkheid om alarm te kunnen slaan als dat nodig is. Zit nu op school met een fikse ontsteking in mn lijf en 39 graden koorts, honds beroert maar ik MOET dat gesprek voeren -.- life is a bitch.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Waarom meldt niemand even dat ik eigenlijk de hele week wel thuis had kunnen blijven? (cat)
    Twee keer m'n benzine verspild voor niks, bah. Nou ja, straks weer in m'n Smaug richting huis. Op de een of andere manier voel ik me altijd blij als ik hem zie. :'D
    Stiekem is het een Transformer die 's nachts verandert in een draak en die door the Misty Mountains vliegt om de goblins die rondzwerven in brand te zetten. Zucht.
    Het enige spannende moment in mijn leven speelt zich af als ik (dag)droom.


    "Well, well. Look who we've got here!"