• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Ik moet studeren, maar wil eigenlijk schrijven. Nu doe ik maar geen van beiden en zit ik met een enorm schuldgevoel rond te klikken op het internet. Great -_-


    I am an idiot, I move.

    Nog maar vier uurtjes school, en dan kan ik eindelijk dat boek uitlezen. (:


    :)

    Hopelijk komt alles goed met je mam. I miss you.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 17:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, ik heb iets meer dan twee en ene halve bladzijde geschreven over materialen, dus ik vind 't wel mooi geweest. Als ik nu nog eens twee of drie bladzijdes weet te schrijven kan ik vanmiddag eindelijk eens leren aan KUBV. Ik ben het spuugzat dat ik deze week nog geen één keer mijn boek ervoor heb kunnen openslaan omdat, hoewel ik mezelf gisteravond ene beetje heb laten afleiden, er nauwelijks tijd is door die stomme verslagen. Gelukkig had ik bij oefenvragen na ene tekst lezen alle behaalbare punten gescoord, dus ik zit op zich best goed, maar toch. .__. Ik word gek van mezelf en school en dat stomme cijfers voor de literatuurtoets van Engels en uhh, prestatiedruk much, ook al creeër je 'em zelf, Myke. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verdomme, writersblock, ga alsjeblieft weg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ken ik mijn leerstof voor het examen als ik al een hele week iedereens vragen op FB aan het antwoorden ben?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben echt hopeloos. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Platoon.... Een film waarbij je niet moet eten tijdens de film want je word geheid misselijk. Een film die me altijd al bij blijven. Het laat de Vietnam oorlog Zo goed zoenw. steengoede film


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind het niet leuk dat ze verder gaan met mijn RPG.. Stommerds. ;(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ieeghh.. Nu wil ik m'n ogen wassen..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Zeer irritant, als je het mij vraagt.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is zo damn cold in hier. Moet ik echt hierin mijn her gaan maken?


    -

    Ik ben zoooo moe. Ik heb maar 1,5 uur gesport, maar mijn lichaam valt straks compleet uit. Volgens mij heb ik nu nog harder gesport dan de laatste keer. Ik hoop dat ik niet weer 5 dagen spierpijn krijg, want daar heb ik echt geen zin in :'D

    En godverdomme Maven, wees eens geen tering flikker en werk gewoon! Je hoort het te doen, dus doe het gewoon!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zo'n zin in chips, maar het mag niet. Ik móét volhouden en afvallen, zodat ik me niet weer doodschaam als ik een foto van mezelf zie. Waarom heb ik geen atletische genen en m'n vader wel? Fuckzooi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Serieus? Denk je dat ik je niet doorheb? :W


    What do we say to the god of death? ''Not today.''