• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    26 - 02 - '16

    Noraley schreef:
    I feel like fucking crying. Ik ben er gewoon echt klaar mee, I want everything to stop.


    En @Erieka:



    OT: Waarom ben ik altijd zo laat op dinsdag? D: Ik wil lezen. ._.


    help

    Ik heb echt zin om te dichten
    Duidelijk overload aan emoties zeg
    Ik ben ook best blij met de uitkomst van mijn eerste Engelse gedicht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ben zo moe. straks maar naar bed gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Three years. (:
    Interessante programma's op de KRO.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:11 ]


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Three years. (:
    Interessante programma's op de KRO.

    Ik ben echt verbaasd over hoe goed sommige transformaties zijn. Zit met open mond te kijken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jezus. Een jong meisje met bomgordel opgepakt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik ben echt verbaasd over hoe goed sommige transformaties zijn. Zit met open mond te kijken.

    Uhuh, vooral die van vrouw naar man gegaan zijn! En dat einde was helemaal verbazend... ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ffffuu, dubbel.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 22:25 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik moet zo dadelijk schrijven over verdorie karton, of all materials! Stom dat acrylverf net veel bladzijde in beslag neemt. Ugh, stom project!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iets meer dan een bladzijde, dat moet toch kunnen? Gewoon wat shizzle over acrylverf en karton opzoeken en als ik nog ruimte over heb, noem ik mezelf als materiaal. Punt. D'Acoord. Dat gaat hij nooit goed vinden. Of wel. Idk, hij kan het dak op. Ik moet ook nog leren voor zijn stomme kut toets en nog die kut film van 'm afkijken. Die man is gestoord. 'Het is niet zo veel', ja, joh, blz 66 t/m 114, een film met vragen, een verslag van 10 bladzijdes die meneer in 5 á 10 minuten 'even' nakijkt en een hoop geblaat en weinig productiviteit omdat die man alles tien keer moet herhalen en uhh, ik heb dit vak gekozen omdat ik misschien de kunst in wil en ik had me er zó op verheugd want vorig jaar was 't zó'n leuke docent en nu is hij ook ardig maar nu is 't vet ongeorganiseerd en beschuldigt hij óns van dat we ongeorganiseerd zijn maar hij moet 'ns naar zichzelf wijzen. Bah, bah, bah. Ik blijf chagrijnig!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat ben ik toch eigenlijk aan het doen met mijn leven?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ohlol, this is so funny. I actually shouldn't laugh, but I can't control it. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bloed, stop aub met stromen, ik kan je horen en het is dood-irritant.

    Schrijf terug, snel. I am curious. I think I'm addicted to it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ow jezus mobiel wees eens niet zo verdomme lastig O_O...
    Heel de tijd omschakelen van interne opslag en sd opslag omdat hij anders te dom is om de ander te lezen en ik mijn spel niet kan doen O_O. Nja kan wel maar dan moet ik opnieuw.. Haha.. niet nog een keer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you