• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Florentina schreef:
    (...)
    @ Maia: Weet je al wat je met je personage gaat doen? Stop-pauze kun je best doen, al denk ik dat ik dan wel iets ga verzinnen om wel even verder te kunnen met mijn personage.

    Oh, dit bericht zie ik nu pas, anders had ik eerder gereageerd.
    Anyhoo - ik zet een pauze op mijn personage denk ik zo. Misschien dat je dan naar Cassia's personage kunt, aangezien zij ook al een gehele tijd zat te wachten? Ik schrijf nog wel even een "laatste post" nu, hoewel ik niet kan beloven dat ie heel goed gaat worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 14:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Oh, dit bericht zie ik nu pas, anders had ik eerder gereageerd.
    Anyhoo - ik zet een pauze op mijn personage denk ik zo. Misschien dat je dan naar Cassia's personage kunt, aangezien zij ook al een gehele tijd zat te wachten? Ik schrijf nog wel even een "laatste post" nu, hoewel ik niet kan beloven dat ie heel goed gaat worden.


    Ik zit er over te denken om de afwezigheid van Silas te gebruiken om Idwallon geestelijk wat te veranderd, dat hij de afwezigheid van zijn broer niet helemaal aan kan en misschien wel een heel ander karakter krijgt.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik zit er over te denken om de afwezigheid van Silas te gebruiken om Idwallon geestelijk wat te veranderd, dat hij de afwezigheid van zijn broer niet helemaal aan kan en misschien wel een heel ander karakter krijgt.

    Dat zou kunnen, hij zat immers nog "stiekem" met de lange verdwijning van Silas. Wanneer je dat van plan bent, zal hij het sowieso wel vreemd vinden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Oh, dit bericht zie ik nu pas, anders had ik eerder gereageerd.
    Anyhoo - ik zet een pauze op mijn personage denk ik zo. Misschien dat je dan naar Cassia's personage kunt, aangezien zij ook al een gehele tijd zat te wachten? Ik schrijf nog wel even een "laatste post" nu, hoewel ik niet kan beloven dat ie heel goed gaat worden.


    Allrighty. Mijn 'ding / probleem' was meer dat Mitchell net vampier is geworden en ik hem eigenlijk wel dan weer even naar boven laten komen, de mensenwereld in zeg maar, maar dan moet i daar wel goede redenen / kansen voor hebben.

    Maar naar Cassia's personage gaan kan ook, Amaris heette zij toch? She's a vampire, right?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 19:05 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    ik kwam zo'n tof plaatje tegen van een hotel, en dat deed me aan vampiers denken en dit rpg:


    Aan niets denken is ook denken.

    ^ Hahaha, zo eentje heeft Cedric maar dan in het zwart.

    Oh, en mn laptop is naar de filistijnen, dus het duurt nog even voor de post er is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super fancy. Doesn't matter, en das balen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Genest schreef:
    (...)
    Dat zou kunnen, hij zat immers nog "stiekem" met de lange verdwijning van Silas. Wanneer je dat van plan bent, zal hij het sowieso wel vreemd vinden.


    Op wie doel je met de laatste hij, want ik kan namelijk beide namen invullen voor m'n gevoel. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Op wie doel je met de laatste hij, want ik kan namelijk beide namen invullen voor m'n gevoel. x')

    Silas; dat hij [Idwallon] zo'n verandering heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Florentina schreef:
    Super fancy. Doesn't matter, en das balen..

    Ik zal toch proberen om het zo snel mogelijk te posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genest schreef:
    (...)
    Silas; dat hij [Idwallon] zo'n verandering heeft.


    Uhu, dat is begrijpelijk. Het moet voor iedereen vreemd zijn, maar ik ga er nog eens goed over nadenken of ik dat ga doen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik wil eventjes melden dat ik zo snel mogelijk een post zal schrijven, ik hoop dat het me vandaag of morgen lukt.
    Ik vertrek trouwens aanstaande zaterdag op reis en zal pas de 19de terug zijn...Ik kan dus al die tijd waarschijnlijk niets posten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Ik wil eventjes melden dat ik zo snel mogelijk een post zal schrijven, ik hoop dat het me vandaag of morgen lukt.
    Ik vertrek trouwens aanstaande zaterdag op reis en zal pas de 19de terug zijn...Ik kan dus al die tijd waarschijnlijk niets posten.


    Veel plezier met je reis :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Eeeén ik ben terug! Ik ga van de week een post schrijven heheh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.